DC++ probleemo

Juu, että en pysty lataamaan muiden listoja, tai muut minun dc:ssä. Joskus saan jonkun listan. Active olen ja palomuurin pitäisi olla ok, olisiko muita tarkistettavia mestoja?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ootko kokeillu passivea? joskus kavereilla ei oo lämmenny jos on ollu active ni passiveks muuttaminen on auttanut...tosin sillon et voi lataa activeilta...

Jonski sanoi:
ootko kokeillu passivea? joskus kavereilla ei oo lämmenny jos on ollu active ni passiveks muuttaminen on auttanut...tosin sillon et voi lataa activeilta...

Korjaus: Jos on passiivi ei voi hakea muilta passiiveilta.

jarhu sanoi:
Korjaus: Jos on passiivi ei voi hakea muilta passiiveilta.

Juu aivan näin, aina meen sekasin noissa:kippis1:

Hakukaan ei pelitä. Passiivilla saa taas joihinkin yhteyden, mutta säädöt ei käy yksiinsä erään pakkislaisen kanssa, vaikka olemme vahelleet passiviseski ja aktiiviseksi vuorotellen jne. mutta emme saa ladattua toisiltamme.

thaazan sanoi:
Oothan sen IPeen laittanu kohilleen?
Yep, eli IP kohdilleen, ja molemmat activeksi.
Portinkin voisi tarkistaa,eli katso onko ko. portti palomuurista millä asetuksilla.

Välttämättä yhteydet tiettyjen käyttäjien välillä ei toimi, jos on NAT:in takana, eli käytännössä se tarkoittaa esim. yo:n palomuurattua verkkoa ja toista yhtä kivaa yhteyttä.

Terminator2 sanoi:
Unohda DC, mene Torrent.
Torrent on auttamatta hitaampi&huonompi vaihtoehto.

Jos Marchi haluat ladata tietyltä pakkislaiselta varmuuskopioita, ja DC ei toimi, niin kokeilkaa irc:n kautta vaikkapa Mirc-ohjelmalla.

Kun ei ircinkään kautta pelannut tuo lähettäminen, siksi siirryimme meseen, joka taasen oli älyttömän hidas ja nyt dc ei myöskään välillämme toimi. Prkl. :D

Palomuurista jollain portilla auki tcp ja upt.

sitten se portti ja ip vaan dc:hen.

ip tietty oikeeksi, tai käyttää no-ip-palvelua.

Jos omistat xp:n niin ongelma on luultavasti xp:n sisäisessä palomuurissa.

Ohjauspaneeli (oletan että sinulla on luokiteltu näkymä päällä ruudun vasemmasta laidasta) ---> Verkko & internet yhteydet ---> verkkoyhteydet -- > pitäisi näkyä käyttämäsi yhteys. esim "laajakaistayhteys" ja lähiverkko ja 1394 -yhteys. Tarkistat lähiverkon asetuksista ettei internet yhteyden palomuuri kohdassa ole ruksia.

Pitäisi toimia, ainakin minulla toimi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom