DC++ ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
Mikä helvetti mättää kun kone ei saa yhteyttä noihin hubilistoihin. On laitettu palomuurit pois ja latailtu uusia listoja vaan ei niin ei. Lukee vaan Downloading public hub list, mutta se joko katkaisee etsimisen tai ei löydä hubia.
Yritän päästä tälläselle listalle kun http://dcpp.lichlord.org/FullList.config.bz2 mutta edelleenkään ei pääse tai tapahdu mitään. Asetukset pitäs olla oikeet mitä nyt selailin noita sivuja missä neuvotaan kädestä pitäen revconnectin käyttöä.

AUTTAKKEE!!!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla rytisee DC ++ nurin vähän väliä. Latailin uusimman version, mutta aina vaan paukkuu. Ilmoittelee siitä "fatal bug":sta ja pyytää lähettämään raporttia eteenpäin. Voisko olla joku windowsin asetus, joka sotkee?

Mulla rytisee DC ++ nurin vähän väliä. Latailin uusimman version, mutta aina vaan paukkuu. Ilmoittelee siitä "fatal bug":sta ja pyytää lähettämään raporttia eteenpäin. Voisko olla joku windowsin asetus, joka sotkee?

Joo mullaki tätä ollu.. suosiolla sit käytän sitä vanhempaa versioo..

Mulla ei löydy enää mitään mitä yritän hakea.. kaikki hubit kyllä löytyy ja connectaa niihin mut mitään ei löydy ku ettii:( koittakaa neuvoo :david: tällästä!

Mulla ei löydy enää mitään mitä yritän hakea.. kaikki hubit kyllä löytyy ja connectaa niihin mut mitään ei löydy ku ettii:( koittakaa neuvoo :david: tällästä!

Koita laittaa asetuksista ittes passiveks. DC pitää käynnistää uusiks, ennenku toimii.

Kannattaa laittaa sinne suosikkeihin niitä hubei ni ei tarvi aina listan kautta etsiä.. ;)

Sun pitää aukoa oikeat portit modeemista, tämä on tod.näköinen vika!
Tai laitat sen suoraan siltaavaksi niin pitäs pelittää(näin olen itse tehnyt). Jos laitat sitten siltaavaksi niin pidä huoli että sulla on
softa palmomuurit ja virustorjunnat kunnossa.

Unohdin kertoa et on noi passive activet kokeiltu ja kyllä on hubeja favoriteis.. Kparta mites toi oikeiden porttien aukominen/siltaaminen tapahtuu..:lol2:

Mulla on langaton yhteys tässä koneella, ja tuossa kaveri just sano että silläkään ei toiminu kun piuhan kanssa. Voiskohan vika olla pelkästään tuossa?

Eikös se ole niin että passive tilassa toimii vaikkei portteja olisikaan avattu, ainakin itse kun olin aikanaan muurin takana jota ei itse pystynyt konffaamaan niin passivena meni läpi nätisti. Eli vika ei luultavasti ole missään purkin porttiasetuksissa.

Kannattaa myös tarkistaa, et IP-osoite on oikein ;)

Ja miks käyttää DC++ kun Revconnect on paljo tehokkaampi ;--)..

No revconnecti mulla on käytössä mutta sama ongelma on dc/revconnectin kanssa..

Kokeilkaa vanhempaa versiota. Mulla on 0.306 ollut nyt 3-4 vuotta eikä ole ollut mitään ongelmia, paitsi nyt pitäisi vaihtaa uudempaan, kun ne ei enää nykyään hyväksy noin vanhaa :(

Niijoo..mieleen tuli vielä että varmasti jokaisen modeemin mukana tulevasta manuaalista selviää miten saa laitteen siltaavaksi. Mutta kokeile vaikka eka tota porttiohjausta.

Niin toi merkki on Homeline. Ton sivuston perusteellla on HLA-BR100 .(ainut mitä oli luettelossa) Mitäs nyt kun merkki ja malli on tiedos?:lol2:

http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Homeline/HLA-BR1000/DC++.htm

Tuossahan nuo ohjeet on.

ip numerot kohdilleen ja sitten valkkaat portit joita tahdot käyttää, vaikka tcp 22555 ja udp 22556

Mutta silti en usko että vika on tuossa vaan jossakin muualla jos passive tilassakaan ei toimi.

Itse laittaisin vaikka revconnectin ja kurkkaisin jos sillä toimisi.

Toimivatko nettipelit koneellasi, jos toimii niin vika on muualla kuin purkissa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom