DC++ ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Primo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikös täällä ole waretusvinkit kielletty? Ainakin tredejä laitettu lukkoon ware-kortin perusteella.

Joku mode voisi nyt valaista minkälaisesta waretuksesta täällä saa kysellä ja milaisesta ei? Minä kun en tajua

Lähinnä mun käsityksen mukaan waretuslinkitykset on kielletty. Eikä DC:llä tai revConnectilla mikään pakko oo warettaa(ladata tekijänoikeussuojattua materiaalia), mä ainakin latailen vaan naapurin maurin ja sirkan lomakuvia.

Itse dc++ ohjelmasta voi keskustella, koska sitä voi tosiaankin käyttää esim. sen naapurin Reinon ja Sirkan pokepätkien imutukseen. Mutta kaikemaailman hubivinkit, listat yms. pidetään omana tietona.

Ja itseä ihmetyttää kun kotona toimii kaikki activena, mutta kun koneeni oli porukoiden motikan takana (ADSL sekin) ei sitten toimi kuin passivena. Voiko tähän jotenkin vaikuttaa?

Ja itseä ihmetyttää kun kotona toimii kaikki activena, mutta kun koneeni oli porukoiden motikan takana (ADSL sekin) ei sitten toimi kuin passivena. Voiko tähän jotenkin vaikuttaa?

Tämä thredihän oikeastaan puoliksi tuota käsittelee :) eli adsl modeemi tukkii noi dc:n käyttämät portit, active tilan saa toimimaan kun portit avataan modeemista. Passive tilassa uskoisin (en siis tiedä, veikkaan) että ohjelma toimii jonkin yleisesti avoinna olevan portin kautta, esim 80 jota nettiselaimet käyttävät, tällä tavalla vain ei sitten päästä kaikkialle.

Itse dc++ ohjelmasta voi keskustella, koska sitä voi tosiaankin käyttää esim. sen naapurin Reinon ja Sirkan pokepätkien imutukseen. Mutta kaikemaailman hubivinkit, listat yms. pidetään omana tietona.

Ilmeisesti erittäin suuri painoarvo tuolla VOI sanalla.

Ilmeisesti erittäin suuri painoarvo tuolla VOI sanalla.

Ja pointti oli? Jaetaan täällä vinkkejä vaikakpa photarin käyttöön ja monellako se nyt oikeasti on ihan laillisena kaupasta ostettuna versiona?

Eli warevinkkejä ei ole jonkun tietyn ohjelman käyttö jos ohjelma ihan itsessään on laillisesti ladattava freeware ohjelma.

Turha pillittää tästä tämän enempää, laita Mikelle privaa jos asia niin kovasti häiritsee.

EDIT: Ei ehkä maailan paras tuo photari vertaus, mutta tuli nyt ekana mieleen. Vastaavia esimerkkejä varmati on ja ymmärtänet pointin jos et turhaan halua jeesustella ja saivarrella.

höh, minun hienot vittuilut oli sitten moderoitu pois.
Tosiaan, ei se DC itsessään pakota ketään warettamaan, kyllä sieltäkin saa laillista matskua.

No pärkkele, ilalla huomasin kans oman DC:n kanssa ketjun aloittajan kanssa saman ongelman,
ei suostu millään hakemaan hubilistaa.
Antaa vaan herjan: Connection refused by target machine.

Ja versio on 0.401 eli ei todellakaan uudemmasta päästä.
Tähän asti toiminut moitteetta, enkä ole mitään asetuksia tms. mennyt muuttamaan.

Pulmia

Toimiiko muilla dc, koska mulla ei ainakaan tällä hetkellä toimi. Mikä neuvoksi? Pääsen kyllä hubeihin sisälle, mutta en saa ladattua käyttäjiä näkyviin eikä search toimi. Auttakaaa!:wall:

Mulla on melko samantapasta ongelmaa, hubilista ei toimi mutta onneks laitoin muutamat faveihin. Mutta sitte ku ettii ni tulee ilmotus että Search is currently disabled ja ei löydy ku muutama hassu "kuva kun Sirkka ja Reino pelaa pokeria". Ja se sanoo ton disabled-jutun vaikka ettis mitä. Onko mulla vaan niin paskat hubit vai mistä moinen johtuu??

Ja pointti oli? Jaetaan täällä vinkkejä vaikakpa photarin käyttöön ja monellako se nyt oikeasti on ihan laillisena kaupasta ostettuna versiona?

Eli warevinkkejä ei ole jonkun tietyn ohjelman käyttö jos ohjelma ihan itsessään on laillisesti ladattava freeware ohjelma.

Turha pillittää tästä tämän enempää, laita Mikelle privaa jos asia niin kovasti häiritsee.

EDIT: Ei ehkä maailan paras tuo photari vertaus, mutta tuli nyt ekana mieleen. Vastaavia esimerkkejä varmati on ja ymmärtänet pointin jos et turhaan halua jeesustella ja saivarrella.

Pointti oli se että saadaan selville millainen mahdollisesti waretukseen liittyvä on sallittua ja mikä ei jotta en perustaisi turhaan tredejä jotka lukitaan/poistetaan. Nyt se tuli osittain selväksi.

Tuo toinen tredi vielä ihmetyttää >>>

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=40472

En tiedä saako jostain bin muotoisia pelejä laillisesti hommattua? Kertokaa toki esimerkin vuoksi joku paikka missä nuita on laillisesti jaossa niin lähden imuttamaan. En usko sellaista paikkaa olevankaan

En tiedä saako jostain bin muotoisia pelejä laillisesti hommattua? Kertokaa toki esimerkin vuoksi joku paikka missä nuita on laillisesti jaossa niin lähden imuttamaan. En usko sellaista paikkaa olevankaan

Eihän tuossa threadissakaan puhuttu että mistä noita saa, tietääkseni noiden pelien ja leffojen poltteleminen levylle ei ole laitonta/warettamista. Voihan niistä omistakin levyistä tehdä levyimageja.

Eihän tuossa threadissakaan puhuttu että mistä noita saa, tietääkseni noiden pelien ja leffojen poltteleminen levylle ei ole laitonta/warettamista. Voihan niistä omistakin levyistä tehdä levyimageja.

Ihme kaksnaamaista. Eihän se että sulla on hallussa suht suuri määrä hormoneita tarkoita että ne on myyntiin. Silti saat myynti tuomion.

Edit: Ehkä huono esimerkki mutta luulis tuosta tajuttavan

Edit2 : Sillä voihan niitä horppia pitää hallussa vaikka tutkimustarkoituksia varten

Laita Mikelle privaa asiasta, minä en näitä sääntöjä tänne keksi enkä hommaa linjaa. Joten multa on turha tähän mitään tarkempaa vastausta yrittää saada.

Laita Mikelle privaa asiasta, minä en näitä sääntöjä tänne keksi enkä hommaa linjaa. Joten multa on turha tähän mitään tarkempaa vastausta yrittää saada.

Joo no enpä viitti tuosta vastauksesta 5 euroa maksaa kun nuo privat toimii muistaakseni vain vipeillä.

Suositut

Back
Ylös Bottom