Day of Defeat source

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lurkki
  • Aloitettu Aloitettu
Elikkäs mitäs mieltä porukka on tosta dod sourcesta?Itse pelasin tuota vanhempaa dodia aika paljonkin, mutta sitten se jäi, ja nyt taas innostun kun katselin tuosta sourcesta Videoita .Näyttää ainakin omaan silmään todella hyvältä.Ja jos täältä löytyisi enemmänkin pelaajia, niin olisi hienoa mennä joskus porukalla pelaamaan(kunhan saa eka hankittua tuon pelin).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tota entistä dodia tuli hakattua ja pitäis pistää ainakin videoiden perusteella näköjään source. CSS:ää tulee hakattua, mutta kylläpä se varmasti väistyy ton dodin tieltä. Mistähän sais sen hankittua? Sehän pitää ostaa?

DoD-fani täälläkin. Harmitti kovasti kun Valven tilalle tuli Steam ja ei enää päässyt pelaamaan Day of Defeat peliä HL1-rompun omistajana. Nyt toki löytyy pelihyllystä HL2 mutta sillä voi pelata ainoastaan CS:Source. Ja suoraan sanottuna en jaksa tukea mitään "25e yhdestä modista" -tyyppistä rahastusta... :(

Olen pelannut suh paljon vanhaa dodia (1.3). Hommasin DOD:S ja ensinnäkin peli vaatii TODELLA paljon tehoja (mulla 2 GHz 1 G r9600pro ja ~15 fps). Ilmeisesti tähän liittyy jotain teknisiä ongelmia, ja joku update on tulossa. Mutta itse peli on mielestäni täsyin erilainen kuin 1.3. Peli on täysin "random" eli jengi juoksee nappi pohjassa ymäri thompsonilla, eikä kivääreillä tee juurikaan mitään. Itseäni tämä harmittaa kovasti, enkä ole jaksanut pelata sitä kuin n 4 tuntia yhteensä. Toki, peli näyttää TODELLA hyvältä, ja äänetkin ovat todella hyvät, mutta pelattavuus on mielestäni täysin hanurista. Ei jaksa peli kiinnostaa yhtään, vaikka olen yrittänyt antaa mahdollisuuksia vaikka kuinka plajon. Sitä jaksaa pelata max ½ tuntia ennen kuin otsaan kasvaa kikkeli ja meen pelaa 1.3 taas.

Lyhyesti: Jos tykkäsit DOD 1.3:sta et välttämättä tykkää DOD: S :stä. Täysin eri peli, ja ainakin minun mielestäni huonompi.

Tänään tilasin just tulemaan Valven sivuilta Source version DoDista, maksoin 19.90$ joka on siis ainakin 10€ halvempi kuin Suomesta kaupasta ostettuna ja ei tarvii lähteä erikseen kaupungille hakemaan.

Kohta asennus on valmis ja pääsee kokeileen :kuola:

Myth sanoi:
Tuo DOD:CS ei vissiin tuu ilmaisena HL2:n mukana? Eli se pitää ostaa jostain erikseen?

Näin on, valitettavasti. Pelasin aikoinaan Day of Defeat -peliä HL1:n modina mutta tälle uudelle grafiikkamoottorille ei ole ilmaista versiota.

Mjoo, se täytyy ostaa erikseen. Tulee kyllä mukana kun ostaa HL2:sta sen version missä on HL2 PC-pelin, Aftermath -lisälevy, HL1 PC-peli, Counter-Strike: Source ja Day of Defeat: Source eli se Platinum-painos.
Maksaa 50€ mutta kyllähän tuossa on jo rahalle vastinetta.

Halvempihan tämä DoD on kuin esim. BF2:n Special Forces joka maksaa 29.90$.

Suositut

Back
Ylös Bottom