David Haye VS Vladimir Klitshko

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jaa, tällä tarkoitit mua? No, en mäkään sua tyhmänä pidä tästä heikosta päätelmästä huolimatta :) Ihan ok-otteluhan se oli kun viimeaikaiseen tasoon vertaa, mut hitto kun odotin/toivoin matsilta aika lailla enemmän.. :jahas:

En tarkoittanut mollata, mutta ideana oli että vain lajiin perehtyneenä saa siitä kaiken irti ja itse olen otellut ja seurannut nyrkkeilyä myös aktiivisesti yli 30 vuotta.

miten saan kokonaytölle ton unibetin streamin?

Nähtävästi tuli vaan noita resonmuutos ohjeita, niin vastaisuuden varalle, Shift nappi pohjaan ja hiiren rullalla rullaat selaimen resoa suoraan, saat paljon näppärämmin siitä ruudusta oikean kokoisen näytöllesi.

En ymmärrä miksi niin monella vaparifanilla on hirveä tarve dissata nyrkkeilyä niin rankasti. Koetteko te nyrkkeilyn jonkinlaisena uhkana vapaaottelulle? Itse olen ensisijaisesti vaparifani, eikä minulla silti ole mitään antipatioita nyrkkeilyä kohtaan.

En ymmärrä miksi niin monella vaparifanilla on hirveä tarve dissata nyrkkeilyä niin rankasti. Koetteko te nyrkkeilyn jonkinlaisena uhkana vapaaottelulle? Itse olen ensisijaisesti vaparifani, eikä minulla silti ole mitään antipatioita nyrkkeilyä kohtaan.

Ei täällä kukaan nyrkkeilyä dissaa paria trollia lukuunottamatta.

Itse käytin unibetin kuvan suurentamiseen Magical glass nimistä ohjelmaa. Sai täytettyä noin 70% 27" tuuman näytöstäni ja kuva kauempaa katsottuna mielestäni kohtuullinen (huonompaakin olen nähnyt). Itse ottelu oli kyllä pettymys kaiken sen hypen jälkeen. Mäen ja Asikaisen jutustelua oli kyllä kiva kuunnella vaikka ei heistä selostajiksi kyllä ole, mutta asiantuntijuus menee kyllä sen ohi :)

Olipahan tapahtumaköyhä matsi.
Matsia ennen tapahtui enemmän joka jännitti tuleeko ottelua edes. :D

Wladi ei ota riskejä kun kerran on sen takia hävinyt ja ymmärrän sen.
Ei se ruuhka-ykä ota niitä sen enempää.

Hayen valitus tuomarille ihmetytti mitä tulee kehään varvas paskana ja sitten valittaa saatanan brittipelle.

Kaikki muut paitsi unibetin striimi pätki mulla joten kattelin siitä.
800x600 resolla kuva oli katsomisen kokoinen jo.
En tiedä luuliko David voittavansa karkuun juoksemalla ja välillä koittaa tulla iholle kaatuen. wtf?

edit: nyt sitten ufc:tä möllöttämään.

alkaa olee nyrkkeily kyl jo aika elänyttä varsinki näissä spesiaali matseis.. yleensä kauheet hehkutukset ja sit tulee tylsää mättöö.

Ensinnäkin Vladi ja jabittelu ei varmaan tullut kellekkään yllätyksenä kuka on seurannut muutakuin hypeä. Hayen mahikset oli se lucky punch jota se ei oikein edes lähtenyt hakemaan niinkuin olis pitänyt, edes parin alku erän ajan. Joten matsi meni käsikirjoituksen mukaan, ainahan niitä haastajia hypetetään mahdollisimman paljon. Miten myyt ottelua jos sanot että Vladi tulee taas ja jabittaa 12 erää helposti/GSP LNP 5 erää helposti.
Mun mielestä matsi oli silti ihan mielenkiintonen, varsinkin kun oli ihan miehekäs summa rahaa Vladin puolesta lyötynä, että pistä ens kerralla vähän rahaa pottiin niin kyllä kaikki horjahdukset ja raapaisut alkaa näyttää huomattavasti vaarallisemmilta:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
kyllä tämä oli Klitschkon matsiksi hyvä, kun se kuitenkin on viimeiset 5 vuotta halaillut puolet ajasta joka matsissa.
Haye on kova puhumaan mutta kyllä se oli tiedossa että ei tästä mitään sotaa tule.

kyllä tämä oli Klitschkon matsiksi hyvä, kun se kuitenkin on viimeiset 5 vuotta halaillut puolet ajasta joka matsissa.
Haye on kova puhumaan mutta kyllä se oli tiedossa että ei tästä mitään sotaa tule.

Mitä Wladin otteluita olen katsellut, niin halailua ei nyt tullut, koska Haye esti Klitskon patenttitaktiikan, eli siis sen että jabitellaan, ja mittaillaan saumaa oikealle ja jos joku pääse jabin ohi, clinch, ja painetaan pienempää miestä alaspäin mikä saattaa pitemmän päälle väsyttää vastapuolta - nyt siis Haye ei jäänyt pakertamaan tähän clinchiin vaan heittäysi suosiolla kanveesiin toivoen varoitusta Klitskolle ...

ottelu oli mielestäni jännittävä, koska Haye onnistui sikäli kuin näin hämmästyttävän hyvin väistelemännn jabeja ja satunnaisia oikeita suoria - ja sitten onnen kantamoista tavoitteleva heijari ja sitten suosiolla turvaan kanveesiin ...

Hayesin reaktiot ja väistely oli todella vaikuttavaa ....

Wlad painoi päälle mutta kuinka paljon hän loppujen lopuksi osui?

Itse näen ottelun niin, että Hayen mahdollisuudet meni samaan aikaan kun itseluottamus alkoi laskea miehellä 4-6 erien aikana. Klitshko olis kyllä helissy missä tahansa erässä jos Haye vaan olis saanu 3-4 koukku-komboa lyhyellä aikavälillä perille. Wladilla kun on melko lasinen leuka. Uus yritys löyty sitten liian myöhään siinä viimeisessä erässä. Itse kannustin Hayea, koska nää Klitshkot on dominoinu aivan tarpeeksi raskasta sarjaa. Jos uusintaottelu tulee, niin veikkaan Hayen tyrmäävän 7. erässä (vois viedä tulosvedon sisään hyvissä ajoin :)) viisastuttuaan tästä matsista. :rock:

Mitä tähän nyrkkeilyn viihdyttävyyteen tulee, niin alemmissa painoluokissahan on tasasin väliajoin kunnon turpakäräjät. :kippis1:

Klitshko olis kyllä helissy missä tahansa erässä jos Haye vaan olis saanu 3-4 koukku-komboa lyhyellä aikavälillä perille. Wladilla kun on melko lasinen leuka.
Kuka tahansa raskassarjalainen saa tyrmättyä kenet tahansa jos saa 3-4 koukku -komboa perille lyhyen ajan sisällä.

Wladin leuan "lasisuudestakin" voidaan olla montaa mieltä....

Minusta tä oli hyvä matsi,kaks taitavaa kaveria ottaa yhteen eikä kumpikaan tehny hirveitä virheitä.Näin jälkiviisautena vois sanoa että Hayen olis pitäny yrittää hyödyntää sitä mainostettua nopeuttaan lähikamppailussa,tais vaan käydä niin että David aliarvioi Wladin liikkuvuuden eikä pystyny tekee mitään.

No syksyllä on amatöörien MM ja ens vuonna Ok,jos Roberto Cammaleri kävelee näistä kisoista voittajana ulos, ni hälle lyödään paperi käteen jossa lukee useamman kymmenen miljoonan euron luku.

Sit katotaan kuka on kuka!

Guido sanoi:
Nyrkkeilyfanien pitäisi ennemminkin pitää vaparia uhkana. Varsinkin tällaisten matsien jälkeen.

Multa jää kattomatta. Tosin Wladin sisääntulo oli huippu. Sitkun matsi alkaa ni TV/Streami menee kiinni.

Jos sulla ei ole tähän ketjuun järkevämpää sanottavaa, niin ole enemmin hiljaa. Sun kommentis on kuin jonkun 16 kesäsen tasoa... Mikä helvetin uhka? Kyseessä on ihan kaksi eri kamppailulajia, ei niiden tarvii kilpailla keskenään...

Matsi oli ehkä vähän tylsähkö joidenkin silmiin, mutta mitä oikein odotit klitschkon matsista? On totta, että raskassarja ei olekkaan enää se ykkössarja, kun veljekset hallitsee ja vie osittain mielenkiintoa sarjasta, mutta toisaalta se kertoo niiden paremmuudesta muihin. Sopivia haastajia veljeksille olis, Solis, adamek, ehkä helenius ja povetkin.. Solis vs vitali uusinta olis mukava nähä.

Jos sulla ei ole tähän ketjuun järkevämpää sanottavaa, niin ole enemmin hiljaa. Sun kommentis on kuin jonkun 16 kesäsen tasoa... Mikä helvetin uhka? Kyseessä on ihan kaksi eri kamppailulajia, ei niiden tarvii kilpailla keskenään...
Ei tarvii munkaan mielestä, mutta sä taisit sanoa että pitääkö vaparifanit nyrkkeilyä uhkana. Se pitäisi olla selvää kaikille kumman suosio hiipuu ja kumman kasvaa. Mutta lopetetaan tää helvetin väittely nyt. :) Heleniuksen matsit on tosin pakko seurata, samaa vitun kansaa ku kerta ollaan! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom