David Haye VS Vladimir Klitshko

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
joo onhan toi nyrkkeily nyt 100x mielenkiintosempaa ja "rehdinpää" kamppailua ku vapaaottelu.. kuka jaksaa kattoo ku 2 miestä (sellaista ketkä ei oo nyrkkeilyssä pärjänny) halailee toisiinsa kehässä?

Luuletko että kukaan täällä menee tommoseen trolliin kun ollaan monta vuotta seurattu Japin menoa täällä? :D

Kukahan se tässä juntti on? Vapaaottelu on ollu jo ennen nyrkkeilyä vitun urpo. Sun kaltasten pellejen ei pidä kommentoida, mitään jos et tiedä historiaa ollenkaan.

Nyrkkeilystä löytyy kuvauksia ainakin 3000ekr, eli noin 5000 vuoden takaa.

Nykymuotoista vapaaottelua. Nyrkkeily sellaisena kuin sen tunnemme on ollut olemassa jostain 1700-luvulta kun taas nykymuotoinen vapaaottelu alkoi vasta 1900-luvulla.
Pitää paikkansa, mutta vapaaottelun juuret sijoittuu n.650eaa ja nyrkkeilyn n.690eaa, eli nyrkkeilyn juuret on myös vanhemmat tässäkin suhteessa :) Antiikin kreikan olympialaisissa siis molemmat lajit ollut mukana.

Ihan hyvätasoinen tuo matsi oli, itseä ainakin jännitti ihan kunnolla alusta loppuun. Nyrkkeily sai tästä varmasti pitkästä aikaa lajina nostetta eikä päinvastoin, paljolti kiitos Hayen ahkeran prefight-hypetyksen. Toivotaan että parin vuoden sisään Robbe saatais samanlaiseen iltamaan:)

Haye nyt lähinnä pakoili 12 erää, konttaili lukemattomia kertoja, eikä lyönyt yhtä ainoaa oikeaa suoraa

mä oikeastaan ihmettelen miten hayellä edes nähtiin niin suuret mahollisuudet voittaa tää,mies on raskaansarjan otteluissaan näyttänyt aivan paskalta.paras esitys on 40-vuotiasta john ruizia vastaan,jota roy jones piti pilkkanaan kymmenen vuotta sitten

mä oikeastaan ihmettelen miten hayellä edes nähtiin niin suuret mahollisuudet voittaa tää,mies on raskaansarjan otteluissaan näyttänyt aivan paskalta.paras esitys on 40-vuotiasta john ruizia vastaan,jota roy jones piti pilkkanaan kymmenen vuotta sitten

Minusta ottelu oli aika tasainen, Haye tarjosi Wladille parhaan vastuksen pitkään aikaan.

Santiago sanoi:
Ei tuota voi nyrkkeilyfanikaan voi kutsua viihdyttäväksi otteluksi.

Jos Wlad olisi tyrmännyt ekassa erässä, kaikki olisivat jälleen parkuneet täällä. Nyt nähtiin enemmän viihdettä ja rehellisesti sanottuna ainoastaan Haye pakoilu teki ottelusta tylsän, vai otteliko Haye mielestänne turhan passiivisesti, itse olisi kaivannut muutakin kuin jatkuvaa peruuttamista.

Ei tuota voi nyrkkeilyfanikaan voi kutsua viihdyttäväksi otteluksi.

Itse noin yli viisitoista vuotta lajia harrastaneena sanoisin pitäneeni ottelusta. Tosin minulla paino sanalla harrastaneena...

Minusta ottelu oli aika tasainen, Haye tarjosi Wladille parhaan vastuksen pitkään aikaan.

hayen liike piti ottelun tasaisena mutta kyllähän tuo selvästi wladille meni.lisäksi haye otti iskuja vastaan paljon paremmin kuin mitä odotin

Nyrkkeilystä löytyy kuvauksia ainakin 3000ekr, eli noin 5000 vuoden takaa.

Joo kyllä se näin on. Täytyy tunnustaa tappio tuon suhteen. Toi ottelu oli vaan taas yksi pettymys nyrkkeilyn osalta, että pyrskähdys oli sen mukainen. Tajua, miten tuota Vladia nuo ei saa edes haastettua kunnolla. Oli helvetin tylsää katottavaa ottelun puolesta välistä eteenpäin. Onneksi ei tullu maksettua tuosta mitään.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos tätä nyt vertaa vaikka Overeem VS Werdum matsiin, niin siinä vasta oli tylsä matsi, toinen kieltäytyi pystyottelusta ja toinen mattopainista, alkoi sekin pikkuhijaa ärsyttää vaikka Overeem fani olenkin.

no mut onhan hapankaalilta lähteny jo kovin ruuti lyönneistään.. muuten ihan ok matsi, haye ois saanu olla vähä agressiivisempi niin lopputulos ois voinu olla toinen..

hayen liike piti ottelun tasaisena mutta kyllähän tuo selvästi wladille meni.lisäksi haye otti iskuja vastaan paljon paremmin kuin mitä odotin

Itse olen ottanut vain 20 amatööriottelua mutta silti jännitin katsoessani tätä ottelua, olisin tosin toivonut että rehellistä iskumyllyä olisi nähnyt enemmän, turhan paljon oli kyttäilyä eikä kumpikaan viihtynyt iholla kauaa.

no mut onhan hapankaalilta lähteny jo kovin ruuti lyönneistään.. muuten ihan ok matsi, haye ois saanu olla vähä agressiivisempi niin lopputulos ois voinu olla toinen..

Tosin se olisi voinut merkitä myös Hayen nukahtamista :D

Eniten matsissa vitutti UNIBET:in kissankokoinen kuva HD tykillä ja 100" valkokaankaalla katsottaessa ja kun sekin perkele vielä pätki ja heitti erroria.
Vitun molopää firma jos lupaa näyttää matsin asiakkaille niin ei niitä noin petetä!!!!!

Jos Wlad olisi tyrmännyt ekassa erässä, kaikki olisivat jälleen parkuneet täällä. Nyt nähtiin enemmän viihdettä ja rehellisesti sanottuna ainoastaan Haye pakoilu teki ottelusta tylsän, vai otteliko Haye mielestänne turhan passiivisesti, itse olisi kaivannut muutakin kuin jatkuvaa peruuttamista.

IMO olisi ollut vielä huonompi matsi, jos Wladi olisi tyrmännyt alkupuolella. Toivoin tästä kunnon sotaa varsinkin kun pohjalla oli tajuton määrä hypeä ja trash talkia ja Wladikin tuli kehään tappoilme päällä, mutta tulos olikin pääosin kevyt ja tekninen ottelu Wladilta ja Haye lähinnä sukelteli ja taunttasi Wladia tuloksetta. Nimenomaan "kuninkuussarjan" viihdyttävyyden puutteen takia nyrkkeily on tässä parin vuoden aikana ottanut suosiossa takapakkia ja siksi toivoin, että tämä ottelu olisi lunastanut odotukset.

Itse noin yli viisitoista vuotta lajia harrastaneena sanoisin pitäneeni ottelusta. Tosin minulla paino sanalla harrastaneena...

Lajia enemmän harrastaneet saavat tietysti mielenkiintoa jo ottelun teknisestä näkökulmasta.

Jos tätä nyt vertaa vaikka Overeem VS Werdum matsiin, niin siinä vasta oli tylsä matsi, toinen kieltäytyi pystyottelusta ja toinen mattopainista, alkoi sekin pikkuhijaa ärsyttää vaikka Overeem fani olenkin.

Sekin matsi tosiaan oli pettymys, mutta varmaan omasta vapariharrastuksesta johtuen katsoin sitä suuremmalla mielenkiinnolla kuin tuota nyrkkeilymatsia.

Eniten matsissa vitutti UNIBET:in kissankokoinen kuva HD tykillä ja 100" valkokaankaalla katsottaessa ja kun sekin perkele vielä pätki ja heitti erroria.
Vitun molopää firma jos lupaa näyttää matsin asiakkaille niin ei niitä noin petetä!!!!!

No kuva oli pieni, mutta itellä ei pätkinyt/nykinyt kertaakaan, sulavaa kuvaa, ja pekan ja idin selostukset kuulu, joten ainakin täällä homma toimi kuten luvattiinkin.

No kuva oli pieni, mutta itellä ei pätkinyt/nykinyt kertaakaan, sulavaa kuvaa, ja pekan ja idin selostukset kuulu, joten ainakin täällä homma toimi kuten luvattiinkin.

Selostukset kuuluivat välillä ilman kuvaakin :D, mutta kahdella selaimella kokeiltuna ja nopeimmilla valokaapeliyhteyksillä kuva pysähteli ja pätki ajoittain.

En paljon puhuisi jos en ymmärtäisi lajista mitään

Jaa, tällä tarkoitit mua? No, en mäkään sua tyhmänä pidä tästä heikosta päätelmästä huolimatta :) Ihan ok-otteluhan se oli kun viimeaikaiseen tasoon vertaa, mut hitto kun odotin/toivoin matsilta aika lailla enemmän.. :jahas:

wlad on erittäin hyvä ottelemaan omilla vahvuuksillaan,on kokoisekseen yllättävän nopea käsistään ja teknisesti aivan eri tasolla hayen kanssa

pettynyt mäkin tosin olen,olisin niin mieluusti nähnyt kuiviin vuotavan hayen tajuttomana lattialla mutta aina ei saa mitä haluaa :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom