David Copperfieldin korttitemppu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Nate
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Nate
En tiedä, onko tämä jo ollut täällä, mutta laitan linkin kuitenkin. Itse tein testin useaan kertaan, ja David arvasi aina oikein. Ihme juttu.

http://www.uta.fi/~latevu/kortti1.htm

Siinä toisessa korttisatsissa on eri maat

Kaikki vaihtuu

Eipä kovin ihmeelliinen, kun kerran kaikki kortit vaihdetaan, niin varmasti vaihtuu se minkä valitsit.

Vanhempani menivät aivan solmuun tuosta "taikuudesta". Täytyy kyllä myöntää, että itsekin tajusin sen vasta kolmannella katsomisella. Kyllä se Copperfield on melkoinen maagi!

Heh, wanha, mutta silti hyvä :)

Aihetta sivuten: Koin ehkä yhen elämäni oudoimmista fiiliksistä, kun näin TV:stä joku vuos sitten erään taikuriohjelman yhen tempun, johon katsoja sai osallistua. Taikuri sano, että ajattele jotain korttia ja sano tietävänsä, mitä korttia ajattelen. No se näytti yhtä korttia ja siinähän se oli - kortti, jota ajattelin. Olin niinku W0000000000t!?"?"!!"? Menin melkeen sokkiin, kun se taikuri heilutti mun ajattelemaa korttia. No sit vähän ajan päästä se taikuri kerto miten se teki sen. Sano jotain tällasta: "Se edellinen temppu oli ihan paska - ainakin suurimman osan mielestä, mutta joka 52. katsoja koki varmasti suurta epäuskoa ja ihmetystä. Temppu perustuu silkkaan sattumaan."
Kyllä mäkin ton oon monta kertaa saanu tehtyä oikein, kun joskus on korttipakka sattunu käteen, mutta TV:n välityksellä toi tuntu aika uskomattomalta.

Originally posted by rintafile
Heh, wanha, mutta silti hyvä :)

Aihetta sivuten: Koin ehkä yhen elämäni oudoimmista fiiliksistä, kun näin TV:stä joku vuos sitten erään taikuriohjelman yhen tempun, johon katsoja sai osallistua. Taikuri sano, että ajattele jotain korttia ja sano tietävänsä, mitä korttia ajattelen. No se näytti yhtä korttia ja siinähän se oli - kortti, jota ajattelin. Olin niinku W0000000000t!?"?"!!"? Menin melkeen sokkiin, kun se taikuri heilutti mun ajattelemaa korttia.

katsokaapas david blainen temppuja, sieltä löytyy vähän saman tyylisiä juttuja, mutta tuhat kertaa kovempia kuin kukaan taikuri on koskaan tehnyt ja david tekee temput vielä kadulla ihmisten seassa joten niihin ei käytetä mitään studio trikkejä. david blainen videoita löytyy netistä aika paljon.

Jos netistä jotain videoita haetaan niin se on aikuisviihdettä, eikä mitään taikuripelleilyä.
Luin Miken viestin eka ja sitten katoin linkin olin vähän aikaa :eek: mutta sitten kuin käärme olisi luikerrellut emättimeen muistin sanat :
Siinä toisessa korttisatsissa on eri maat

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom