Dataajareidet pois.

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Olen tässä todennut että minulle on kasvanut tälläiset dataajareidet (kokoluokkaa lätkänpelaajat, ymmärtääkseni minulla sisältää enemmänkin pläskiä), ja olen nyt vasta alkamassa tekemään näille jotain (laiskapaska kun olen).

Olen tässä nyt ollut noin puolisen vuotta salilla treenaillut tauon jälkeen, ja aloitellut juoksemaan/kävelemään kunnon mukaan paikanpäälle. Yritän päästä vähintään kolme kertaa viikossa sinne, mutta joskus on vaan pakko makaa sängyssä, kun kelitkin ovat niin huippuluokkaa täällä suomessa.

Totesin että luultavasti herkut ja energiajuomat ovat syynä, ja yritän nyt aloittaa karrkipäivän lauantaisin (Helppoa kuin makkaran paisto, kun ei vaan ota rahaa mukaan, mutta valitettavasti alitajunassa elektroni saattaa livahtaa lompsakkoon).

Mutta nyt se virallinen kysymys, mitä teen reisilleni, onko olemassa jotain kunnollista shokkitreeniä, joka rankaisee kaikista niistä herkuttelukeroista tietokoneen edessä, ja jos on niin viittisittekö paljastaa.

Tietenkin on olemassa search-toiminto, mutta ajattelisin että tekoälyä paremmin voisi oikea äly johdattaa minut sopivaan threadiin.

Kiitos, kumarrus ja toivottavasti tässä oli kaikki.

P.S Näppiksestä on patterit aika lopussa, jotenka kirjaimia saattaa puuttua.

Olen tässä todennut että minulle on kasvanut tälläiset dataajareidet (kokoluokkaa lätkänpelaajat, ymmärtääkseni minulla sisältää enemmänkin pläskiä), ja olen nyt vasta alkamassa tekemään näille jotain (laiskapaska kun olen).

Olen tässä nyt ollut noin puolisen vuotta salilla treenaillut tauon jälkeen, ja aloitellut juoksemaan/kävelemään kunnon mukaan paikanpäälle. Yritän päästä vähintään kolme kertaa viikossa sinne, mutta joskus on vaan pakko makaa sängyssä, kun kelitkin ovat niin huippuluokkaa täällä suomessa.

Totesin että luultavasti herkut ja energiajuomat ovat syynä, ja yritän nyt aloittaa karrkipäivän lauantaisin (Helppoa kuin makkaran paisto, kun ei vaan ota rahaa mukaan, mutta valitettavasti alitajunassa elektroni saattaa livahtaa lompsakkoon).

Mutta nyt se virallinen kysymys, mitä teen reisilleni, onko olemassa jotain kunnollista shokkitreeniä, joka rankaisee kaikista niistä herkuttelukeroista tietokoneen edessä, ja jos on niin viittisittekö paljastaa.

Tietenkin on olemassa search-toiminto, mutta ajattelisin että tekoälyä paremmin voisi oikea äly johdattaa minut sopivaan threadiin.

Kiitos, kumarrus ja toivottavasti tässä oli kaikki.

P.S Näppiksestä on patterit aika lopussa, jotenka kirjaimia saattaa puuttua.

En nyt kaiva sulle threadeja tai huutamaan, et käytä searchia. Näitä tulee vielä varmasti lukuisia:) (Tosin noin yleisesti kannattaa selailla noita muita ketjuja, löytyy paljon hyvää asiaa myös jalkojen treenaamisesta)

Mitään mystistä shokkitreeniä ei ole jolla reidet muuttaisi muotoaan yhtäkkiä. Se vaatii ainoastaan kovaa ja vielä kovempaa harjoittelua sekä sopivaa ruokavaliota (ohjeet molempiin löytyy osioista treeni ja ravinto). Paras liike reisille on ehdottomasti jalkakyykky!!!

Ja kuitenkin vielä pakollinen muistutus, käytä oikeasti sitä searchia! Ei niitä reisiäkään sulle ketään muu treenaa vaan ite on ponnisteltava sen eteen, näin myös asioiden selvittämisessä :kippis1:

Jos haluat läskiä pois, niin eipä siinä muuta vaihtoehtoa kuin miinuskalorit (-500kcal).

Hyvää luettavaa varsinkin tässä ketjussa ja varsinkin tuo Jakobin eka postaus, jonka avulla pääsee jo pitkälle.

Ruokavaliota kuntoon (tältä forumilta löydät kyllä siihenkin vinkit), jaloille kyykky/prässi mukaan sali ohjelmaan. Muista myös tehdä aerobista.. Juoksu onkin oiva keino vahvistaa jalkoja. Kunnon mukaan tietysti, myös kävely on hyvää liikuntaa. 3-5 kertaa viikkoon kun harrastat liikuntaa niin luulisi jotain apua olevan. Kova työ karistaa datareidet bittiavaruuteen, mutta taikakeinoa ei ole. Tsemppiä!

Kola, karkki, yms. sokeri ja ylimääränen rasva pois ruuasta ja syöt vähän vähempi tai enemmän jos noista on tullu päälle 70% päivän syömisistä.

Kävely, juoksu, pyöräily on hyviä. Ittellä pysy parin vuoden ajan reidet kunnossa ihan sillä että pyöräilin joka päivä kouluun noin 2,5km suuntaansa. Kaikenlainen muukin lihaskunto on vaan hyväks, esim. selkiä, punnerruksia, vatsoja joka päivä vaikka muutama kymmenen.

Jos on hirveä hinku salille niin voi sielläkin käydä kunhan muistaa alottaa tarpeeksi pienellä vastuksella ja venyttelee lopuksi(ei kannata oppia kantapään kautta kuten tyhmänä itse tein)

Muista myös tehdä aerobista.. Juoksu onkin oiva keino vahvistaa jalkoja.
Itselläni olisi yksi kysymys jaloista ja ajattelin tunkea sen tähän samaan ketjuun.

Olen nyt käynyt aktiivisesti salilla 5 kuukautta, oma paino 100kg ja kovimmat sarjat kyykky 5x115kg, mave 3x130kg. Syksyllä kyykky jotain 5x90 ja mave 3x100. Todellisuudessa kasvu varmaan vähän pienempi kun ei aluksi "uskaltanut" laittaa rautaa kauheasti.

Luulin että mavessa homma on kiinni vain heikoista puristusvoimista, mutta nyt chrushereita puristelleena ja mankkua hommanneena tuntuu, että jalat alkaa olla kovilla jo 125 kilossa. Aloitin punttihommat ilman aiempaa urheilutaustaa, niin johtuuko se erityisesti sitten siitä ettei maasta nouse suoraan 150 kiloa (niin kuin monilla tuntuu) ja kehitys vaikuttaa hitaalta. Onko lähtötasoni tavallista huonommat sen takia että jalat ovat heikot, koska en ole juossut?

No varsinaisesti juoksemalla ei treenipainoja kasvateta, mutta tokihan urheilutausta tarkoittaa enemmän lihaksia ylipäänsä. Eli jos tuo urheilupuoli on ennen ollut minimaalista, niin se varmasti vaikuttaa aloituspainoihin. Tosin se tarkoittaa myös yleensä nopeaa kehitystä! Esim. 30kg lisä mavepainoihin on kyllä 5kk hyvää kehitystä. Kyykkytulos voisi muuten lähteä kovaan nousuun pienen dieetin kautta, sillä siinähän nostetaan myös omaa painoa. Eikä se 150kg ole kuule mikään yleisin aloituspaino ainakaan nuorilla. Ehkä netin egothreadeissa muttei oikeassa elämässä.

Mahtavan harrastuksen olet joka tapauksessa löytänyt. :rock:

Luulin, että dataajareidet olisivat sellaiset tikut eivätkä tukit ;)

Teet vaan taka-ja etukyykkyä, prässiä raskaita perusliikkeitä raskailla painoilla ei mtn kuntojumppaa vaikka niin vois ajatella, tuloksia tulee kovalla reenillä ja hyvällä ruualla ja sitten jos söisit miinuksille ni se sitten auttas kai vielä enemmän.

Tottakai sitä aerobistakin kannattaa tehdä.

Luulin, että dataajareidet olisivat sellaiset tikut eivätkä tukit ;)

Niin no, kunnon dataajat vetelevät energiajuomia ja kylmiä mikropizzoja... Ne jalat ovat yleensä sellaiset "V-muotoiset". Tunnen kyllä yhden jolla on sellaset tikut.

Asiaan. Itse sain tuollaiset V-malliset reidet veks, kun vetelin kahdella 10kilon käsipainolla askelkyykkyä aina silloin tällöin(noin joka toinen päivä parin kuukauden ajan). Perseestäkin lähti rasvaa ja sai ostettua kaksi tuumaa pienemmän farkut. Reisiinkin tuli selvästi lihasta näkyviin.
Jotain pientä dieettiäkin pidin, mutta en siihen kiinnittänyt niin paljon huomiota.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin no, kunnon dataajat vetelevät energiajuomia ja kylmiä mikropizzoja... Ne jalat ovat yleensä sellaiset "V-muotoiset". Tunnen kyllä yhden jolla on sellaset tikut.

Hieman turha kommentti mutta dataajareidet on mun mielestä jompaakumpaa ääripäätä, tikut tai tukit :)

Back
Ylös Bottom