Darradouppaus (eli kuinka saan lievemmän krapulan)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eikö muka kellään muulla ole krapulat pahentuneet iän myötä...

o/

Ihan muutaman vuoden kuluessa olen huomannut selkeän muutoksen. Ennen sitä pystyi jopa menemään salille krapulassa, nykyään alkaa olla saavutus että pääsee kämpästä pihalle. En tiedä mikä ihmeen mekanismi moisen on aiheuttanut mutta kolmenkympin lähestyessä sitä jo oikeasti on alkanut skippailemaan juhlimista ihan siitä rapelin pelosta.

Ihan perseestähän tämä on.

Mulla on kyllä pahentunu rapsat iän myötä, 2kymppisenä ei ollu ikinä rapulaa, nyt 3kymppisenä tuntuu, että kuolo korjaa... yleensä illalla kuuden jälkeen alkaa helpottaa. Juon kyllä myös yleensä liikaa, harvoin kun pääsee, niin kaksin käsinhän sitä tulee kiskottua, hyi!

Minulla nyt jo 25-vuotiaana on liian pahat krapulat. Seuraavana päiväna olen täysin toimintakyvytön, ei auta mikään. Rankempi juominen onkin vähentynyt reilusti, tänä vuonna vain sellaiset neljä juomareissua on tullut tehtyä. Vappu ja juhannuskin meni selvinpäin. 18-21 vuotiaana pystyi tekemään mitä vain, hirmuset kännit ja seuraavana päivänä ei tuntunut missään. Alkoholinkäyttö on siis siirtynyt "eurooppalaistyyliseksi" tissutteluksi. Joka päivä vähän.

Itse en ole darraa saanut sen jälkeen, kun olen nauttinut erään suomalaisen yrityksen patentoitua tuotetta, jossa on l-kysteiiniä. Erona noihin muihin l-kysteiinivalmisteisiin on se, että tämä tuote patentoidun tekniikan ansiosta vapauttaakin kysteiinin ennen ohutsuolta. Nuo muut kysteiinituotteet ei valitettavasti astaldehyydiä poista, koska niiden kysteiini vapautuu vasta ohutsuolessa. Veikkaan että tämä kyseinen tuote olisi järkyttävän suuri hitti suomessa, mikäli sen mainostaminen krapulanestolääkkeenä olisi lainsäädännöllisesti mahdollista.

Itse en ole darraa saanut sen jälkeen, kun olen nauttinut erään suomalaisen yrityksen patentoitua tuotetta, jossa on l-kysteiiniä. Erona noihin muihin l-kysteiinivalmisteisiin on se, että tämä tuote patentoidun tekniikan ansiosta vapauttaakin kysteiinin ennen ohutsuolta. Nuo muut kysteiinituotteet ei valitettavasti astaldehyydiä poista, koska niiden kysteiini vapautuu vasta ohutsuolessa. Veikkaan että tämä kyseinen tuote olisi järkyttävän suuri hitti suomessa, mikäli sen mainostaminen krapulanestolääkkeenä olisi lainsäädännöllisesti mahdollista.

Nyt kiinnostaa erittäin paljon.
Kerro ihmeessä lisää jos moderaattorit sen sallii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom