Darradouppaus (eli kuinka saan lievemmän krapulan)

kaksi tölkkiä energia juomaa, kasisatanen burana ja krapulapizza. Eiks tää oo ihan perus? Sisältää kofeiinia, tauriinia, vitamiineja, ibuprofeenia ja ruokaa :p

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän krapula on yksi kännäämisen pakollinen osa-alue.
Silloin harvoin kun treenaaja juo, on suotavaakin olla pari päivää kipee ja surkutella itteensä.
Parasta tietty jos saa krapulan parannella hyvässä seurassa, eikä toi krapulaseksi ole ollenkaan huono vaihtoehto.
Ja jos ei muuten saa, ni on ainakin loistotilaisuus saada säälistä:D

Muutaman juotuaan alkaa juomaan yhden lasillisen vettä (~2dl) aina jokaisen alkoholiannoksen välissä niin ei pääse nestehukkaa syntymään :)

Amatöörien homma valittaa maailman oikeudenmukaisimmasta asiasta, krapulasta. Se kun ei koskaan ole iskenyt syyttömiin eikä iske, joten jos on tullakseen, niin teretulemast vaan! Eipähän ole satalappuset menneet kuppiloidessa edellisenä iltana ihan hukkaan, joku muisto niistäkin jäi seuraavaksi päiväksi.

Mitä on Timo Kettunen mieltä? Tiede.fi foorumilta luin että alpratsolaamilla ja propraalilla lähtisi aika tehokkaasti darra. Ylipäätään mainittiin bentsoja useaan otteeseen.

Varmasti bentsot auttaa stimuloi keskushermostoa tehokkaasti, betsoja voi käyttää niin monee tarkoitukseen krapulaa se on paras :D

Kaikki vaan nyt tk:hon inumaan diapamia, rivatril on mielestäni ylivoimaisesti ollut tehokkain krapula lääke :D

Varmasti bentsot auttaa stimuloi keskushermostoa tehokkaasti, betsoja voi käyttää niin monee tarkoitukseen krapulaa se on paras :D

Kaikki vaan nyt tk:hon inumaan diapamia, rivatril on mielestäni ylivoimaisesti ollut tehokkain krapula lääke :D

Joo. Itellä oli temazepam resepti unilääkkeeks, mutta totesin että helevetin hyvä darralääke, joten säästin bentsot darranparanteluihin. Pitää varmaan valitella unettomuutta tässä taas duunin lekurille.

Mut siis mielummin sellasii darranparannuksia kuulis, mitkä ei vaadi reseptejä. Tosta loperamidista sen verta, että mulla joo tuppaa varpusparvet lenteleen vähän liikaakin darroissa, eli se on mulla oikeasti toimiva darralääke.

Entä sitten se darran aiheuttama testojen lasku? On puhuttu että ne on alhaalla monta päivää ryyppäämisen jälkeen. Onko niiden nostoon tai edes pitämiseen plussa puolella mitään konsteja? Ja edelleen puhutaan konsteista jotka on kaikkien saatavilla.

Mä ansaitsen krapulani, tekee ihan hyvää kärsiä jos erehtyy ottamaan liikaa.

Mitäs järkee siinä on et darraa vältellään, kun ensin se on isolla vaivalla ja rahalla hankittu??? Itse suosin darrahakuista juomista ja nautin helvetisti joka hetkestä jonka voin pahoin. Darrassa on ihan saatanan mukavaa.

Onko normaalia - Mä ostin äsken tota NACia ja ainakin välittömästi purkin avattua haiseen ihan helvetin pahalle/yrjölle??? Tauriinipurkissa taasen on mieto hyvä tuoksu.

Onko normaalia - Mä ostin äsken tota NACia ja ainakin välittömästi purkin avattua haiseen ihan helvetin pahalle/yrjölle??? Tauriinipurkissa taasen on mieto hyvä tuoksu.

On normaalia! :D Nopeesti pilsu kielen taakse, vettä ja nielasu!

Entä sitten se darran aiheuttama testojen lasku? On puhuttu että ne on alhaalla monta päivää ryyppäämisen jälkeen. Onko niiden nostoon tai edes pitämiseen plussa puolella mitään konsteja? Ja edelleen puhutaan konsteista jotka on kaikkien saatavilla.

Eikö krapulapanetus nimenomaan johdu testojen noususta, kun alkaa palautumaan alkoholin poistuttua?

Ei siihen ole mitään lääkettä. Se on väistämättä edessä, kun sen on kovalla vaivalla ensin hankkinut. Pari kolme kaljaa helpottaa hetkisen, mutta autolla ajamisen saakin sitten unohtaa.

Ei siihen ole mitään lääkettä. Se on väistämättä edessä, kun sen on kovalla vaivalla ensin hankkinut. Pari kolme kaljaa helpottaa hetkisen, mutta autolla ajamisen saakin sitten unohtaa.

Kyllä, siihen ei ole lääkettä, mutta sitä voi lieventää. Kaikki tyylillään toki.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom