Darra ja kohonnut syke/leposyke

Onko kohonnut syke normaalia juhlimisen jälkeen?

Lauantaina oltiin ulkona ja sunnuntaina oltiin pienessä darrassa. Joskus illalla huomasi, että sohvalla maatessa sydän oli kurkussa ja tiukan sykkeen tunti selvästi. Olin siis kattonut leffaa jo tunnin ja muutenkin levännyt (ja leffa ei ollut edes jännä)..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuttu juttu. Mittaas joku kerta leposykkeesi ennen dokaamisen aloittamista ja sitten mittaat uudestaan vähän juoneena. Itsellä voi tuo leposyke nousta kännissä jopa 110. Ja seuraavana päivänä sama juttu ja ei tarvi mitään kovin raskasta tehdä, kun sydämmentykytys tuntuu päässä asti.

Normaalia täälläkin. Tuolloin se olo ei kovin terveellinen kun sohvalta noustessa sydän tykyttää voimaakkasti ja pieniä rytmihäiriöitä esiintyy normaalia enemmän. Tiedä sitten onko tuo kehon normaali suhtautuminen krapulaan vai merkki siitä että on tullut otettua hiukka liikaa kerralla. Joku tietävä voisi kertoa/selvittää mistä moinen reaktio oikein johtuu ja siitä pitäisikö siitä olla huolissaan.

Normaalia täälläkin. Tuolloin se olo ei kovin terveellinen kun sohvalta noustessa sydän tykyttää voimaakkasti ja pieniä rytmihäiriöitä esiintyy normaalia enemmän. Tiedä sitten onko tuo kehon normaali suhtautuminen krapulaan vai merkki siitä että on tullut otettua hiukka liikaa kerralla. Joku tietävä voisi kertoa/selvittää mistä moinen reaktio oikein johtuu ja siitä pitäisikö siitä olla huolissaan.

Pieniä rytmihäiriöitä on täälläkin koettu ja vielä ollaan elossa :kippis1:

ihan normaalia toi, kroppa käy "ylikierroksilla" ku se polttelee viunat veks. Sama mullakin aina ku on juonu.

Itel leposyke noin 70 ja kankkusessa suurinpiirtein 100:) Joskus nuorena kollina tuli vedettyy salitreenejäkin krapulassa:arvi:, nykyään ei tulis kyl mieleenkään.

Siis ne ei todennäkösesti oo mitään rytmihäiriöitä vaan ihan sitä, että kammiot lyö ennen eteistä, ja sydän muljahtaa sillee vittumaisesti :D Toi on aika normaalia, vaikkei ois ees darra

Samaa olen joskus huomannut kun on tullut juhlittua illalla. Pahimmat täpinät meikälle tulee aina päikkäreitten jälkeen, siis jos sattuu vaikka säpsähtämään päikkäreiltä. Eilen tuntui, että saa sydärin, kun puhelin soi. Olin kaksi edellistä yötä nukkunut tosi heikosti.

Jos on oikein kovasti hapottanut, niin se krapulapäivän jälkeinen yö on melkein pahimpia. Pumppu hakkaa miljoonaa ja nukkumisesta ei tule mitään. Yksi tuollainen yö takana ja olo on kuin ruumiilla... Ei hyvä. Ei tää kroppa enää kestä prkl!

Samaa olen joskus huomannut kun on tullut juhlittua illalla. Pahimmat täpinät meikälle tulee aina päikkäreitten jälkeen, siis jos sattuu vaikka säpsähtämään päikkäreiltä. Eilen tuntui, että saa sydärin, kun puhelin soi. Olin kaksi edellistä yötä nukkunut tosi heikosti.
Kato, mulla ihan sama juttu, yöunien jälkeen ihan normaali leposyke, mut sit ku päikkäreiltä herää nii sydän hakkaa kovaa. Ihme juttu.:wtf:

Minä pelaan kait ihan toisinpäin, kun krapulassa treenatessa syke on yleensä alempi kuin normaalisti??

Leposykettä en muista mitanneeni, tai sitten en tosiaan vaan muista...

Minä pelaan kait ihan toisinpäin, kun krapulassa treenatessa syke on yleensä alempi kuin normaalisti??

On ihan oikeasti hengenvaarallista treenata krapulassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom