MULTI Dark Souls III

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Invisus
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Laita kypärä. Mulla rupes bonfireillä kaatumaan kun otin pois, mutta laitoin takas niin ei yhtäkää crashia. Edes peli ei kestä mun naamaa :D

Kypärä ollut päässä kokoajan, tuo lighting asetus tosiaan auttoi. Nyt äkkiä töistä kotiin ja pelaamaan, pitää olla jo kahdelta yöllä töissä takas ja pitäs jaksaa iltapäivä kolmeen niin ei passaa kovin myöhään hakata.

Itse sain oman DS3:n postiluukusta vasta tänään, vaikka piti julkkaripäiväksi saapua. Tuossa omaa pelivideota tältä päivältä, vielä hiukan ruosteessa mutta lopussa annan tokalla yrityksellä Lothricin bossille suht helposti huutia.

Kiinostas ostaa tämä koska kaikki miekkailu pelit kiinostaa, mutta olen miettinyt sitä että onko tämä vain suoraa juoksua ennalta tehtyä reittiä pitkin? Netistä ei viitti kahtoo spoilereiden takia.

Kiinostas ostaa tämä koska kaikki miekkailu pelit kiinostaa, mutta olen miettinyt sitä että onko tämä vain suoraa juoksua ennalta tehtyä reittiä pitkin? Netistä ei viitti kahtoo spoilereiden takia.
Ei todellakaan ole. Valinnanvaraa, vaihtoehtoja ja seikkailtavaa riittää sen verran ettei tätä putkijuoksuksi voi sanoa pahalla tahdollakaan.

Mä en oo Dark Soulseja pelannut koskaan, mutta sen sukulaista Bloodbornea kyllä, josta tykkäsin ihan älyttömästi noin niinkun muuten, mutta peli oli niin saatanan vaikea, että multa paloi hermot siihen jatkuvaan kuolemiseen ja kuoleman pelkoon/pakokauhuun ku mm checkpointteja on niin harvassa, että pumppu oli kovilla siinä pelissä. Jos ois vaan taitoa niin peli olisi loistava. Nyt kun luin murosta ja täältä pakkikselta Bloodborne ketjua enemmän niin siellä oli hyviä vinkkejä miten selviytyä paremmin, niin päätin aloittaa uudestaan sen pelin.

Niin ja tästä Dark Souls III:sta, niin pitää kyllä ostaa sit ku oon päässyt BB läpi. JOS pääsen läpi.:D

Mä en oo Dark Soulseja pelannut koskaan, mutta sen sukulaista Bloodbornea kyllä, josta tykkäsin ihan älyttömästi noin niinkun muuten, mutta peli oli niin saatanan vaikea, että multa paloi hermot siihen jatkuvaan kuolemiseen ja kuoleman pelkoon/pakokauhuun ku mm checkpointteja on niin harvassa, että pumppu oli kovilla siinä pelissä. Jos ois vaan taitoa niin peli olisi loistava. Nyt kun luin murosta ja täältä pakkikselta Bloodborne ketjua enemmän niin siellä oli hyviä vinkkejä miten selviytyä paremmin, niin päätin aloittaa uudestaan sen pelin.

Niin ja tästä Dark Souls III:sta, niin pitää kyllä ostaa sit ku oon päässyt BB läpi. JOS pääsen läpi.:D
Itselle BB oli jopa turhan helppo, ja taas tää DS3 on haastava. Siitä sitten arvailemaan kuinka käy :D

Itselle BB oli jopa turhan helppo, ja taas tää DS3 on haastava. Siitä sitten arvailemaan kuinka käy :D

Itselle kanssa BB on nykyään "helppo", mutta alkuun haastava kuitenkin. Pelin aloitettuani meni useampi tunti ennenkuin pääsin aloitusalueen Central Yaharnamin pomon luokse ja tietysti siltäkin tuli otettua jokunen kerta turpaansa. Eilen aloitin BB:ssä NG+1 pelin, ja meni noin 10-15min pelin alusta kun eka pomo oli kaadettu. Pian on BB:ssä platinatrophy hankittu!

Tähän mennessä DS3 on tuntunut vielä suht helpolta. Kolme pomoa voitettu, joissa jokaisessa kuollut kerran ja mennyt läpi tokalla yrittämällä. Tosin ekassa bossissa kuolin koska pelaan PC:llä Xbox onen langattomalla ohjaimella, ja se tuppaa sammumaan itsestään aina silloin tällöin, useinmiten juuri väärässä paikassa. Kuten tässä kesken pomotaiston.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Vaikeus on tosi subjektiivinen juttu, itselle BB oli about sitä että mentiin juosten bossit läpi ekallakin pelikerralla, pl. Orphan of Kos. DS3 on tietty nyt wanhalle Souls-veteraanille tuttua kauraa, mutta taistelut tuntuvat antavan edes jotain haastetta. Hyvin kyllä kokonaisvaltaisesti saatu sopiva jännitys ja kuolemanpelko päälle, vaikkei muutamaa kohtaa lukuunottamatta ole ollut mitenkään ylitsepääsemätön keikka. Diggailen kyllä kovasti!

Itelle eka Souls peli ja pitää kyllä sanoa, että varsinkin aloittelijoille en suosittele velhoa. Bosseissa meinaa pää levitä :mad: pieni listaus tähän mennessä velhon ominaisuuksista:

+ likaisesti tappeleminen normivihuja vastaan suht helppoa (maastossa kohtia, mistä voit tulittaa isompii örrei ilman, että ne pääsee suhun käsiksi)
+(-) taikominen ainakin toistaiseksi vielä melko hidasta, joten läheltä piti meininkiä aika paljon (pumppu kiittää)
- Kolme bossia tähän mennessä takana ja käytännössä velhon taioista ei mitään hyötyä noissa ainakaan vielä (liia hidasta, ei tehoa, ampuu huteja)
- Vaihtoehdoksi jää siis low health + tikaritaistelija = ei saatana

Katsotaan josko jossain vaiheessa löytys jotain uutta magiaa millä tästä ukosta sais paremman. Justiinsa kohtasin uuden bossin, joka oli taikuri myös itse. Ei yllättäen loitsut tehonnu siihenkään :D

Sanokaapa joku joka on pelannut sekä tätä että bloodbornea kumpi näistä kanattaa ostaa? Tekis nii helvetisti ostaa jompikumpi mutta kun ei osaa päättää?:D

Sanokaapa joku joka on pelannut sekä tätä että bloodbornea kumpi näistä kanattaa ostaa? Tekis nii helvetisti ostaa jompikumpi mutta kun ei osaa päättää?:D

Mä suosittelen DS3:sta. Dark Soulseissa yleensäkin on enemmän vaihtoehtoja buildien suhteen, siksi näen pitkäikäisempinä. Aikaisemmat Soulsit olen pelannut useamman kerran läpi, kun taas Bloodborne jaksoi kiinnostaa sen yhden läpäisyn. Bloodborne IMO ihan hyvä peli, mutta tuntuu turhan yksinkertaistetulta verrattuna Soulseihin, joissa joutuu ottamaan huomioon mm. varusteiden painon jne.

Edit. Niin ja mielestäni Bloodborne oli todella helppo verrattuna ensimmäiseen Dark Soulsiin. Lähes jokainen pomotappelu meni ensimmäisellä tai toisella yrittämällä läpi. Ainoa haaste oli alussa totuttautuminen uuteen pelinopeuteen. Ja toisaalta Dark Souls 3 on pari kertaa antanut tässä alkumetreillä jo kylmän suihkun. :)

Mä suosittelen DS3:sta. Dark Soulseissa yleensäkin on enemmän vaihtoehtoja buildien suhteen, siksi näen pitkäikäisempinä. Aikaisemmat Soulsit olen pelannut useamman kerran läpi, kun taas Bloodborne jaksoi kiinnostaa sen yhden läpäisyn. Bloodborne IMO ihan hyvä peli, mutta tuntuu turhan yksinkertaistetulta verrattuna Soulseihin, joissa joutuu ottamaan huomioon mm. varusteiden painon jne.

Edit. Niin ja mielestäni Bloodborne oli todella helppo verrattuna ensimmäiseen Dark Soulsiin. Lähes jokainen pomotappelu meni ensimmäisellä tai toisella yrittämällä läpi. Ainoa haaste oli alussa totuttautuminen uuteen pelinopeuteen. Ja toisaalta Dark Souls 3 on pari kertaa antanut tässä alkumetreillä jo kylmän suihkun. :)
No se on marssittava tänään lähimpää kauppaan missä näitä myydään.:D

No nyt on peli ostettu ja nyt tuli propleema. Onko tuo online miten suuressa asemassa. Nimittäin en ole ostanut tuota psplus juttua koska en yleensä tarvitse sitä. Menetänkö jotain jos pelaan ofline vai lähdenkö uudestaan kauppaan?:D

No sillä Online ominaisuudella pystyt bosseissa kutsuu kaveria avuksi (randomeita tai frendejä) mutta samalla oot itse haavoittuvainen sille että kuka tahansa toinen pelaaja voi hyökätä sun peliis ja tappaa sut. Etuja molemmissa, sekä online että offline -pelaamisessa.

En itse hirveästi suosittele onlinen käyttöä, koska bosseista tulee naurettavan helppoja kun kutsuu pari apuria paikalle. Itse välillä autan muita, jotta opin tuntemaan pomotaistelun mekaniikat ja sitten tapan sen yksin. Saa paljon paremmat fiilikset kun vihdoin onnistuu omin avuin tappamaan bossin. Toki onlinen muita mukavia puolia on viestit, joita muut pelaajat voivat jättää maahan. Tuo kivaa tunnelmaa minusta :) Mutta missään nimessä online ei ole tässä pakollinen, tai edes tarpeellinen.

Tietty myöhemmin jos haluat siirtyä PvP puolelle tarvitset onlinea. PvP taitaa olla kova juttu monen pelaajan mielestä, itse en ole siihen vielä kauheasti perehtynyt aiemmissa osissa. Saa nähdä jos tässä sitten tulee sitäkin kokeiltua enemmän.

Vittu 40 kertaa varmaa kuollu ekalle. Ei vittu.
Edit:Huhu mikä kampailu. Pkeikka sammu kerran raivopäissä. Huhu. On kyllä vaikee peli.:hyper:

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom