Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei todellakaan ole. Valinnanvaraa, vaihtoehtoja ja seikkailtavaa riittää sen verran ettei tätä putkijuoksuksi voi sanoa pahalla tahdollakaan.Kiinostas ostaa tämä koska kaikki miekkailu pelit kiinostaa, mutta olen miettinyt sitä että onko tämä vain suoraa juoksua ennalta tehtyä reittiä pitkin? Netistä ei viitti kahtoo spoilereiden takia.
Itselle BB oli jopa turhan helppo, ja taas tää DS3 on haastava. Siitä sitten arvailemaan kuinka käy :DMä en oo Dark Soulseja pelannut koskaan, mutta sen sukulaista Bloodbornea kyllä, josta tykkäsin ihan älyttömästi noin niinkun muuten, mutta peli oli niin saatanan vaikea, että multa paloi hermot siihen jatkuvaan kuolemiseen ja kuoleman pelkoon/pakokauhuun ku mm checkpointteja on niin harvassa, että pumppu oli kovilla siinä pelissä. Jos ois vaan taitoa niin peli olisi loistava. Nyt kun luin murosta ja täältä pakkikselta Bloodborne ketjua enemmän niin siellä oli hyviä vinkkejä miten selviytyä paremmin, niin päätin aloittaa uudestaan sen pelin.
Niin ja tästä Dark Souls III:sta, niin pitää kyllä ostaa sit ku oon päässyt BB läpi. JOS pääsen läpi.:D
Itselle BB oli jopa turhan helppo, ja taas tää DS3 on haastava. Siitä sitten arvailemaan kuinka käy :D
Sanokaapa joku joka on pelannut sekä tätä että bloodbornea kumpi näistä kanattaa ostaa? Tekis nii helvetisti ostaa jompikumpi mutta kun ei osaa päättää?:D
No se on marssittava tänään lähimpää kauppaan missä näitä myydään.:DMä suosittelen DS3:sta. Dark Soulseissa yleensäkin on enemmän vaihtoehtoja buildien suhteen, siksi näen pitkäikäisempinä. Aikaisemmat Soulsit olen pelannut useamman kerran läpi, kun taas Bloodborne jaksoi kiinnostaa sen yhden läpäisyn. Bloodborne IMO ihan hyvä peli, mutta tuntuu turhan yksinkertaistetulta verrattuna Soulseihin, joissa joutuu ottamaan huomioon mm. varusteiden painon jne.
Edit. Niin ja mielestäni Bloodborne oli todella helppo verrattuna ensimmäiseen Dark Soulsiin. Lähes jokainen pomotappelu meni ensimmäisellä tai toisella yrittämällä läpi. Ainoa haaste oli alussa totuttautuminen uuteen pelinopeuteen. Ja toisaalta Dark Souls 3 on pari kertaa antanut tässä alkumetreillä jo kylmän suihkun.