Dance/Trance/Techno

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonyta
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Haluaisin että te kaikki kertoisitte omat kokemuksenne, näkemyksen
tästä erittäin hyvästä musiikista.:rock:

Kun on hyvä basso on myös nastaa kuunnella "jumputusta".
Autossakaan ei muuta soi.

Tekeekö ketään tätä itse? :)

Omia suosikeitani ovat DJ Quicksilver, DJ Shog, Rocco, Sven-R-G vs. Bass-T...ja monia muita.

Itse nautiskelen trancea, hard trancea ja housea eniten. Myös muut lajit menee. Hyvää "jumputusta" parhaimmillaan.

Jos nyt jotain esittäjiä pitää mainita niin
-Dj Tiesto
-Proteus
-Armin Van Buuren
-Dj Orkidea
-Beliar
-D.N.A

Olen tykästynyt kovasti Pakitoon:rock: Dj Tiestosta tykkään myös. Mielettömän hyvää tanssimusaa.

Itse kuuntelen kovasti mm. Amon Tobin, DJ Shadow, DJ Krush, Cinematic Orcestra ja Unklea:rock:

Minusta se on säälittävää jos amistelee bassot täysillä, mutta olkoon kaikilla oma mielipide:worship:

harmi vaan, että Suomen konemusaskene on vielä niin kovin harvinaista herkkua, ainakin turun seudulla. tietty choonit jne. toimii ku junan vessa, mutta keskustasta puuttuu hyvä lähinnä konemusaskeneen keskittynyt yökerho ja mikä on ihme, koska kyllä varmaan menekkiä olisi.. noh parempia aikoja odotellessa

Ja taas pitää hehkuttaa: Carbon Based - Kraateri. Parhautta. Proteus toimii myöskin. Tosin tänä päivänä toi musa jäänyt kyllä vähän vähemmälle. Ja keveyempikin setti toimii nykyisin, ei se aina tarvi niin vauhdikasta olla...:D

http://www.finrg.com/artists/
Tuolla on hyviä artisteja. :) Proteus on aika kuningas suomalaisista.
Armin van buuren vetää kans aivan mielettömiä keikkoja.
Sit kannattaa esim katsella youtubesta White sensation ja Black sensation bileistä klippejä. Japsilainen Hardhousen mestari Yoji Biomehanica on myös aika kone soittaa musiikkia

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Täältä ilmoittautuu yksi konemusiikin ystävä. Musiikkivalikoimista löytyy enää pääosin ainoastaan konemusiikkia ja jazzia. Konemusiikin parista kun löytää välilä aivan mielettömän upeita biisejä, ja esim DJ Tiestolla on niitä aika monta.

Nytkin soi Dallas Superstars - Fine Day. :rock:

Kova konemusadiggari olen. Eniten tulee kuunneltua ehkäpä trancea, mutta myös house, techno, drum'n'bass ym. menee.

Konemusassa usein viehättää hienot ja syvät äänimaisemat, mutta kyllä sitä jytkettäkin tykkää välillä kuulla.

Varmaan sopiva threadi. Kevyt nosto samalla.

Näemmä jo 16 jakson ajan ASOT on livenä myös YouTubessa (sekä Facebookissa), ja sen lisäksi näemmä jaksot myös pysyy siellä. Nice.

Ei toi laatu nyt mitenkään kamalalta kuulosta, aiemmin toki oli tilattuna di.fm premium ja onhan se 320kbps ihan hyvää kamaa. Facebookin laatu vaikutti aika kamalalta, mutta toi tube on ihan ok imho ehram. Mielestäni YouTuben laatu on kuitenkin parempi kuin ilmainen (non-premium) di.fm?
Toki Spotify tulee jaksot myös ja jopa jo seuraavana päivänä. Sieltä niitä tuleekin usein kuunneltua uudestaan kun laatu hyvä ja biisit eriteltynä valmiiksi.
Livenä just nyt:

View: https://www.youtube.com/watch?v=I9S0EUWelK0

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom