Dana White

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ketään ei kiinnosta kääpiöiden painoluokat. Niin se vain on. Tuffeja niistä ei varmaankaan tule.

Mua kiinnostaa eniten pienimpien ukkojen matsit. Niissä ei toiminta lopu ja se teknisyys niillä ukoilla on hienoa.
Mieluumin 125lb kun ylipainoiset LHW:t imo.
Toki tuo on vain mun mielipide siksi en sitä esitä "ketään ei kiinnosta" muodossa.

135/145 TUF oli mun mielestä ehkä jopa paras TUF mitä oon seurannu.En kyl oo kaikkia seasoneita nähny mut mitä yrittäny alkaa seuraamaan ni osa ollu iha helvetin puuduttavaa paskaa.Tos BW/FW seasonissa oli viel helvetin kova taso,nois HW-LHW-MW-WW-LW Tuffeis taso ollu kyl pahasti laskussa eikä sielt oo tullu about yhtään oikeesti kovaa ottelijaa vaan lähinnä näit kortin täyttäjiä

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihan järkevää ajella 200km/h ilman kypärää :)

Pakko vähän nillittää, ja sanoa että mua kiinnostaa enemmän seurata Danan elämää vapaaottelupiirien kulisseissa eli ns. hänen työelämäänsä. Tollanen wannabejackass-hölmöily ei sytytä juurikaan ja tuo Nick the tooth voitais heivata helvettiin tuolta pyörimästä. Okei se painimatsi Lauzonia vastaan oli ihan hauska mutta noi seinännuolemiset ja tabascon syömiset on aika ala-astetouhua. Dana varmaan sanois mulle että "dont watch you fucking asshole" mutta kun siltä on aiemmin tullut paljon mielenkiintosempaa settiä ja haluaisin sellasta katsoa :D

Eikö tuosta pitäs rapsahtaa sakot, eli kun kuvannut oman ylinopeuden? Suomessa ainakin saa.

200km/h vauhdissa jos kaadut niin sillä kypärällä ei ole kyllä mitään merkitystä :rolleyes:

Jos valita saa niin otan silti sen kypärän päähän.

Ihan järkevää ajella 200km/h ilman kypärää :)

Kaveri meidän moottorikerhosta kaatoi pari vuotta sitten Suzukinsa 275 vauhdissa lenttokenttäajoissa täällä. Ranne murtui ja pari palovammaa. Ei muuta. Varusteet oli vimpan päälle olevat ajopuvut ja kypärä. eli kannattaa ajaa potta päässä ja jos vielä on järkeäkin niin voipi säilyä hengissäkin.

voi vittu mitä vouhotusta :lol2: kalju, pyssyjä ja motskari. en ole niin paljoa noita pätkiä katsellut, mutta kai löytyy iso pickuppi ja suojelukoira myös? tuo hammasjätkä on kyllä rasittavaa katsottavaa, kunnon mukahauska idiootti.

Tuntuu et Danan egokin on paisunut vuosien varrella, muistelen et ollut ufc alku aikoina enemmän mikki hiirempi, pallit turvonnut vuosi vuodelta enemmän...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom