Dana White

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guido
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Dana yllattavan hyvassa kunnossa

http://www.mmamania.com/2016/1/6/10723594/pic-dana-white-just-took-off-his-shirt-and-hes-huge

Dana-White-ripped.0.jpg

Pitkälle kuurista kiinni minkäläinen kunto sillä on millonkin.

Dana twiittien aikaan varmaan ollu kovin pää punaisena ja korvista tullu höyry kun Conor haluaa lisää liksaa.

Danalla ja Fertitalla on aivan salettiin TRT deluxet kiertämässä, sen verran ovat ikäisikseen kireässä ja lihaisassa kunnossa. Kuin myös Roganilla, minkä mies on tosin ihan avoimesti monta kertaa podcastissään myöntänyt.

Danalla ja Fertitalla on aivan salettiin TRT deluxet kiertämässä, sen verran ovat ikäisikseen kireässä ja lihaisassa kunnossa. Kuin myös Roganilla, minkä mies on tosin ihan avoimesti monta kertaa podcastissään myöntänyt.

Mä en näe tässä kyllä mitään väärää, aikuisia miehiähän nämä ovat eivätkä kilpaile missään kontaktilajissa. En oikeen tajua miksi jengi dissaa (en tarkoita sinua, vaan yleisesti) TRT käyttöä, voisi kuvitella että vastaava tulee olemaan todella yleistä tulevaisuudessa. Kun itse rupeaa vanhenemaan ja jos olisi mahdollisuus vähän nostaa testotasoja lääkärin toimesta, niin miksipäs ei?

Joo tämä TRT:n arvostelu Danan, Roganin tai kenen tahansa muun ei-kilpaurheilevan yli 40 vuotiaan miehen kohdalla on jotain aivan käsittämätöntä mulle. Miksi helvetissä ei käyttäisi jos voi pysyä terveempänä pidempään ja säilyttää toimintakykynsä yleisesti parempana. Itse ainakin aion kyllä mittauttaa tasoja sitten kun ikää tulee ja mikäli mahdollista hakeutua itsekin korvaushoitoihin jos niille sitten keski-ikäisenä tarvetta on.
Vähän sama kun vittuiltaisiin siitä kuinka syö purkista kalaöljyä, monivitskuja yms pysyäkseen terveenä.

23lxh1c.jpg

Mitenhän Danan pumppu jaksaa? Ja kohta kun Conorkin omistaa Zuffasta eniten 4:stä osakkaasta, niin laittaa Danan palvelijakseen niin viimeistään sillon käy jotain.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On nää kyllä mun mielestä varsin viihdyttäviä pätkiä.

Noi tekijät on varmaan tehny sarjoja Discover Channelille? En nyt saa mieleenki mikä sarja mut todella samanlailla tehty, siis kaikki leikkaukset, kuvaus yms. Ei kyl tuu mieleen paremmin tuotettua youtube sarjaa

Eiköhän noiden kommenttien tarkoitus ollut vain lisätä Dos Anjosin kiinnostavuutta ja matsin PPV myyntejä. Uskoisin että Dansku tietää että tulevassa matsissa McGregor tulee kaivamaan Dos Anjosille uuden perseenreiän

Eiköhän noiden kommenttien tarkoitus ollut vain lisätä Dos Anjosin kiinnostavuutta ja matsin PPV myyntejä. Uskoisin että Dansku tietää että tulevassa matsissa McGregor tulee kaivamaan Dos Anjosille uuden perseenreiän

Todennäköisesti, mutta silti jotenkin erikoinen heitto Danalta.

Onkohan Danalla peppu kipiänä ku Conor tienaa kohta enemmän ku se.

Täs kommentis on vähä samallainen äänensävy ku niissä "I don't like his manager..." kommenteissa.

Mut en tiedä sit, jokin markkinointikikkakin kuulostaa vähintään yhtä validilta.

Back
Ylös Bottom