Dan "BOSS" Green

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja El Niño
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Hullua touhua:
Vähintäänkin siinä mielessä hullua touhua, että etenkin kilpailevana urheilijana tehdään selvästi ylisuurilla painoilla jolloin tekniikka ei ole ihan hanskassa ja loukkaantumisriski 1000% suurempi kuin normaalisti. Ei sillä ettei suoritus olisi kova, mutta aikamoisen riskin ottaa samalla.

Toi on kova nimenomaan, koska on tehty safety squat barilla, joka siirtää painetta ja kuormaa ylös niskaan. Cambered-tangolla sanoisin, ettei ole temppu eikä mikään, kun tämmöinen kansallisen piirimestaruustason rimpulakin on 200 kg:lla useampaan otteeseen kolmosen tehnyt. Hyvää huomenta on suurelle yleisölle niin kokeilematon liike, että moni jumppailee sitä kaukana potentiaalistaan, mutta siinä voi edistyä kuin maastanostossakin. Aluksi painontuntu on hirveä ja varsinkin julle pakkaa painetta päähän, mutta kaikkeen tottuu. Erikoistangotkin ovat monelle vieraita. Jossain boksikyykyssä omalla kohdalla 150-170 kg safety squat barilla painaa ruotoa enemmän kuin 200-220 kg normitangolla. Mitä pystympänä voit torson kanssa olla, sitä helpompi safety squat bar on. Siksi luulen, että syvä julle sillä on aika saamarin hyvä niskajumin aiheuttaja.

Juurikin siksi se on kova, kun on tehty tuolla SSB.illa. Tuon tason kyykkääjän uskon tekevän yli 250 kilolla jullea normitangolla. Oma kisaenkkani raakana kyykystä on 235 kiloa ja olen jullea tehnyt normitangolla 5*180.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Ei tän nimi turhaan o "Boss". Ihan kuolettaa rinnalle ja puskee silkalla voimalla ylöspäin 170kg ja istualteen vielä,älytöntä! Eikä ole mistään norsun kokoisesta ukosta kyse kuitenkaan.

Ei tän nimi turhaan o "Boss". Ihan kuolettaa rinnalle ja puskee silkalla voimalla ylöspäin 170kg ja istualteen vielä,älytöntä! Eikä ole mistään norsun kokoisesta ukosta kyse kuitenkaan.

nusnus, mutta onhan se siis istualteen kevyempää kuin seisten. :) Helvetin kova nosto enivei..

nusnus, mutta onhan se siis istualteen kevyempää kuin seisten. :) Helvetin kova nosto enivei..
Oon ajatellu sen olevan toisinpäin kun vapaalla tangolla tehdään. Ei pääse istualteen heijaamaan,toki tuossa on hieman mahdollisuus nojata taaksepäin. Melko suorana näkyy Bossi tuon kuitenkin tekevän selkänojasta huolimatta.

Oon ajatellu sen olevan toisinpäin kun vapaalla tangolla tehdään. Ei pääse istualteen heijaamaan,toki tuossa on hieman mahdollisuus nojata taaksepäin. Melko suorana näkyy Bossi tuon kuitenkin tekevän selkänojasta huolimatta.
No se on vähän niin ja näin. Jos jaloilla auttaa niin tietysti seisten on helpompi, mutta jos se otetaan pois ja tehdään vain puhtaita toistoja niin istuen on kyllä helpompaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom