BB PRO Dallas McCarver

Mitä vittua sä oikeen selität? :D Vertaileppa parin viime vuoden kuvia ja sitä kehityksen määrää noissa jaloissa...
Lavakuvissa paketti näyttää tällä hetkellä hyvinkin tasapainoiselta. "Ei riitä valkoisen miehen genetiikka" voi jeesus.
Kyllähän ne isot on mutta aivan helvetin rumat jos esim verrataa Shawn Rhodeniin. En maha mitään sille että minun silmissä jalat näyttävät rumilta.

Kyllähän ne isot on mutta aivan helvetin rumat jos esim verrataa Shawn Rhodeniin. En maha mitään sille että minun silmissä jalat näyttävät rumilta.

Saat kyllä olla mielipitees kanssa ypöyksin. Toki mä katson Mccarveria metrin paksujen fanilasien läpi, että vaikea myös olla kriittinen.
Ja mitä nyt tohon Rhodeniin tulee, niin sillähän on koko skenen kovimmat ja hienoimmat etureidet.

6 weeks out :eek::eek::eek:
13934893_1114943791886304_5793276219782254195_n.jpg

älyttömän näköinen yläpelti. 5\5!

tuohon kun lisäisi esim. heathin forkut niin olisi aika messevä :D

Makuasioita. Mielestani Rhodenin jalat on aina olleet aika rumat. Rhodenin fysiikasta on aina puuttunut sellainen wow factor vaikka tasaisen kova onkin. Vahan kuin Chris Cormier joka oli mielestani Rhodenia parempi. Dallasilla on taas tuota wow factoria hitosti - eikun leveytta selkaan ja lisaa yksityiskohtia niin kasassa alkaa olla julmetun kova paketti.

Mulle kyllä Rhodenin täydellinen symmetria ja lihasmalli aiheuttaa jo sen WOW-vaikutelman. Vähän sama, kuin Flex Wheelerillä aikoinaan. Dallasin massa taas on pyöreä ja vaikuttava omalla tavallaan.

vittu mikä jätkä! Vaikka nykyään jauhetaan että isot painot on suurinpiirtein turhinta bodauksessa, niin eihän toi nyt jätä kylmäksi kun jätkä punnertaa melkein sata kiloisilla käsipainoilla!!

vittu mikä jätkä! Vaikka nykyään jauhetaan että isot painot on suurinpiirtein turhinta bodauksessa, niin eihän toi nyt jätä kylmäksi kun jätkä punnertaa melkein sata kiloisilla käsipainoilla!!

Johtuiskohan siitä että aika harvat kuitenkin pystyy niitä isoja painoja käsittelemään, varsinkaan sellasella tekniikalla että menee myös lihaksella, eikä kyynerpäät kyljissä voimapunnerrella.

Dallas pisti jo Ronnien mave luvut kehiin, nyt on kässäritkin jo samat, muutama toisto vaan jäi uupumaan, mut ikää taitaa olla sen lähes 10 v vähemmän vs. kun Ronnie pisti 200:lla 12 toistoa..

Ei kai siinä mitään vikaa ole jos on hyvin hermottavat kohdelihakset. Mut onhan toi aika riskialtista jos haluaa pitkän uran bodauksessa. Iso rintalihas joka on katki ei hirveesti tuo lisäpointseja

Dallas pisti jo Ronnien mave luvut kehiin, nyt on kässäritkin jo samat, muutama toisto vaan jäi uupumaan, mut ikää taitaa olla sen lähes 10 v vähemmän vs. kun Ronnie pisti 200:lla 12 toistoa..

Ei se kyllä vinopenkissä 12 toistoa ottanut.

Ei se kyllä vinopenkissä 12 toistoa ottanut.

Nii videolla ottaa siis tasapenkissä 12 ja sen jälkeen vinopenkissä jonkun 6-8 200 lbs. Tuskin olis ollu Ronnielle ongelma ottaa noilla 200 12 toistoa offilla, jos olisi vinolla aloittanut. Jokatapaukse future mr.O Dallas mahdollisesti jos vaan saa selkää vielä parannettua! Toi rinta olkapää akselihan on jo ihan älytön!

Back
Ylös Bottom