Daily Formula+

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NGV
  • Aloitettu Aloitettu

NGV

Ikä
34
Onko kellään kokemuksia tästä tuoteesta ja onko riittävä. Eli kyseinen tuote on Leaderin Daily Formula+ jossa yhdessä tabletissa on :

Vitamiini A 0,8mg (*100%)
D-biotiini 0,15mg (*100%)
Riboflaviini 1,6mg (*100%)
B1-Vitamiini (Tiamiininitraatti) 1,4mg (*100%)
B3-Vitamiini (Niasiini) 18mg (*100%)
B6-Vitamiini (Pyroksiinihydrokloridi) 2mg (*100%)
Foolihappo 0,2mg (*100%)
Pantoteenihappo (kalsiumpantotenaatti) 6mg (*100%)
B12-vitamiini 0,001mg (*100%)
D3-Vitamiini 0,005mg (*100%)
E-Vitamiini 10mg (*100%)
K-Vitamiini 0,0750mg (*100%)
C-Vitamiini 60mg (*100%)
Kalsium (kalsiumpkarbonaatti) 240mg (*30%)
Magnesium (magnesiumoksidi) 90mg (*30%)
Sinkki (Sinkkioksidi) 15mg (*100%)
Rauta (ferrofumaraatti) 14mg (*100%)
Seleeni (natriumselenaatti) 0,055mg (*100%)
Kupari (kupariglukonaatti) 1mg (*100%)
Mangaani (mangaanisulfaatti) 2mg (*100%)
Kromi (kromitrikloridi) 0,04mg (*100%)
Molybdeeni (natriummolybnaatti) 0,005mg (*100%)
Jodi (kaliumjodidi) 0,150mg (*100%)
* % Suositellusta vertailuarvosta (1496/1993)

Itse ajattelin ostaa ja vetää kaksi tablettia päivässä. Kumpi olisi parempi multitab vai tuo?:confused:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Leaderin Vita 3000 on aivan superiööri tuote. Jauhopurkki 500g riittää ½ vuotta ja on niin vahvaa että pikkuannoskin riittää.

Belmondo sanoi:
superiööri

:lol2:

Jos purkissa on 35 annosta niin eikö se silloin riitä kuukaudeksi? Eikä yhdessä annoksessa ollut mitään älyttömiä pitoisuuksia.

Belmondo sanoi:
Leaderin Vita 3000 on aivan superiööri tuote. Jauhopurkki 500g riittää ½ vuotta ja on niin vahvaa että pikkuannoskin riittää.
No pitää katsoa jos ostaisin noita, meinaan oon just tänään menossa J.R Fitness Storeen ostamaan ainenkin uudet hanskat ja katselen samalla jotain muutakin..:rolleyes:

astro sanoi:
:lol2:

Jos purkissa on 35 annosta niin eikö se silloin riitä kuukaudeksi? Eikä yhdessä annoksessa ollut mitään älyttömiä pitoisuuksia.
Oma purkki loppuu huomenna, ja se on ostettu elokuussa. Ja se oli 350g.
Ja onpas älyttömät pitoisuudet, noillakin annoksilla en ole ollut kipeä päivääkään elokuun jälkeen. Ja mun isä hakkaa jne.

-T- sanoi:

450e vitskuihin vuodessa :eek: Eiköhän noi Opti Vitesit ja normaali terveellinen ruoka aja asiansa. Opti Vitesin arvot ovat muuten selvästi paremmat kuin tuon Leaderin Daily Formulan. C-vitamiini lisä voisi tulla kyllä pakkikselle myyntiin.. Näyttäisi olevan tohon samaan sarjaan (optimum) saatavilla kerran. Ei tarvitsisi joka liikkeessä juoksennella.. WINK WINK!!

Belmondo sanoi:
Oma purkki loppuu huomenna, ja se on ostettu elokuussa. Ja se oli 350g.
Ja onpas älyttömät pitoisuudet, noillakin annoksilla en ole ollut kipeä päivääkään elokuun jälkeen. Ja mun isä hakkaa jne.

Selvennykseksi vielä, että nauroin tolle superiööri-sanalle, enkä väittämällesi. Ei tartte kutsua isää apuun :)

Kuinka monta "mittaa" olet ottanut? JR:n sivuilla oli pitoisuudet 21 mitalle ja 1 annos oli 14 mittaa (omituista?). Mun mielestä sitä tarvitsee vetääkin se 14 mittaa että olis järkevät annostukset, jolloin paketti kestää sen kuukauden eli 1e/pv. Oletko varma että sairastelemattomuutesi johtuu juuri tuosta?

astro sanoi:
Selvennykseksi vielä, että nauroin tolle superiööri-sanalle, enkä väittämällesi. Ei tartte kutsua isää apuun :)

Kuinka monta "mittaa" olet ottanut? JR:n sivuilla oli pitoisuudet 21 mitalle ja 1 annos oli 14 mittaa (omituista?). Mun mielestä sitä tarvitsee vetääkin se 14 mittaa että olis järkevät annostukset, jolloin paketti kestää sen kuukauden eli 1e/pv. Oletko varma että sairastelemattomuutesi johtuu juuri tuosta?
Tajusin tajusin. Isä tulee vaan apuun kun toi astro on niin kauhee vastarinnankiiski. :D

Nuo mitat on omituisia - kauha oli sellainen hyppysellinen lelu, heitin sen heti v1ttuun. Otan n. teelusikallisen joka aamu, se on selvästi vähemmän kuin täysi annos-suositus.
Olin kerran kuussa kipeä kesällä kunnes aloin käyttäjäksi. Okei, nyt on hiilareitakin vähemmän, mutta ehkä se kuitenkin tuosta vitskusta johtuu. Lisäksi otan C-poretta 500-1 g/pvä (koska se on niin hyvää) ja iltaisin sinkki+mankku.

Onko vitamaxiii jossain vielä saatavilla? Jkylästä en oo ainakaan löytäny enää.

Se on ihan :rock:

Vitamaxia (200g) saa ainakin citymarketeista, tosin koostumus on muuttunut radikaalisti tänä vuonna, enää siinä on vain b:t, c, e, kromi ja seleeni... Ainoa hyvä asia muutoksessa on se, että siinä ei enää ole magnesiumia, aiemmin sitä oli järkyttävän paljon. Ok tuote ns. aputuotteena eli jos haluaa ottaa pieniä annoksia vesiliukoisia vitamiineja (lähinnä b:tä) pitkin päivää. Jonkun vahvan valmisteen lisänä käyttäisin.

Vitamaxia (200g) saa ainakin citymarketeista, tosin koostumus on muuttunut radikaalisti tänä vuonna, enää siinä on vain b:t, c, e, kromi ja seleeni... Ainoa hyvä asia muutoksessa on se, että siinä ei enää ole magnesiumia, aiemmin sitä oli järkyttävän paljon. Ok tuote ns. aputuotteena eli jos haluaa ottaa pieniä annoksia vesiliukoisia vitamiineja (lähinnä b:tä) pitkin päivää. Jonkun vahvan valmisteen lisänä käyttäisin.

Tota vitamaxia on jonkin toisen puljun valmistamana myös, luultavasti juuri tuo sinun kuvailemasi purkki.
Kyllä tota sf proteinin vitamaxia hetki sitten ainakin sai useammastakin liikkeestä.

Tää on kyllä ihan sf-proteinin uusi tuote, kaiketi uusien säädösten mukainen "parannus". Vanhaa saattaa olla joitakin vielä hyllyillä.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Suositut

Back
Ylös Bottom