Curly-Miken seikkailut jatkuvat: Vol. 5

Niin mä vähän ajattelinkin. Ihan hyvä ideahan tossa sarjiksessa on mutta hauskuus uupuu. Sitä mä tuolla aiemmin ihmettelinkin kun tulee niitä "repesin" kommentteja. Porukka kyllä alkaa nauramaan hemmetin helposti tai sitten liioittelee kommenteissa. :) Eiköhän tuo asia kuitenkin ole tältä osin loppuunkäsiteltyä ja hyvä vaan jos tuo huumori joihinkin uppoo. Lisää sarjiksia siis vaan tulemaan Bisley.

Kyllä minäkin Mikeä arvostan vaikka en tunnekkaan häntä. Kuitenkin joskus tuntuu ihmeelliseltä miten heti suoralta kädeltä jotain tyyppiä dissataan vaikka jutussa järkeä olisikin tai sitten jotain toista tyyppiä heti ylistetään vaikka mitään ei olisi tehnytkään sen eteen sillä hetkellä.

Turha tätä threadia on suotta täyttää tällä keskustelulla niin eiköhän tää ollu tässä. Toivottavasti joku ymmärti mitä tarkotin. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Haha, mun mielestä toi sarjis tiivisti pirun hauskasti ja sarkastisesti just tuon ZweCCo:n mielipiteen. Ensin repesin sarjikselle, sitten sille, että ZweCCo kritisoi sarjista, jossa oli just sama idea :)

Niin siis ihan rehelllisesti: Mä piirtelen ihan huvikseni tollaisia juttuja ja pääasiallisesti itteäni varten. Ei niillä kalastellakaan "suuren yleisön" ymmärrystä.

Täytyy kehua, että piirrät kyllä sairaan hyvin ja omaat hyvät taiteelliset lahjat! Ei se piirtäminen kaikilta kuitenkaan onnistu. Näissä töissä mitä täällä on ilmestynyt on ollut ulottuvuutta ja mielikuvitusta. Hahmosta "Curlystä" löytyy syvyyttä ja kynän viiva on kohdillaan. Moni piirtäjä saattaa tehdä luonnoksia monta kertaa kunnes löytyy se lopullinen ilme. Oot varmaan piirtäny "raa-alla" kädellä suoraan ekan vedoksen, pahemmin korjailematta /hiomatta piirros jälkeä? Hyvää jälkeä :rock: Voi olla myös vaikeaa tallentaa jotain elävää ihmis hahmoa piirrettyyn muotoon niin, että sen hahmon persoonallisuus ei katoa piirroksen myötä! btw: Maalaatko tai teetkö muuta grafiikkaa piirtämisen ohella? Itsellä on ollut toisena harrastuksena / työnäkin jo pitkään maalaaminen, käytän öljyvärejä. Vaatii vaan kärsivällisyyttä odottaa, että se maali kuivuu ;)

Kai tääki on vähän nuoleskelukommentti :rolleyes: , mutta nauroin ääneen katsoessani tämän läpi. Anteeksi.

Deat sanoi:
Onko muuten Curly-Mike oikeasti vasenkätinen? (kello oikeessa kädessä tossa sarjakuvassa)

Eikös se oo etiketti sääntö et kello ois aina vasemmassa kädessä..

nim. vasenkätinen ja kello vasurissa..

PS. Jälleen antoisa setti.. hiawatha r0x!

pari ensimmäistä sketsiä oli parhaita, nää vol. 3-5 on ollut sitten vähän vaikeatajuisempaa / liian hienostunutta huumoria mun makuun :D

mutta jälki on sen verran komeata, että ihaillen nämä täytyy kaikki katsoa.

~Voimariini ~ sanoi:
Piti pistää taas, että repesin :D, mutta enää en uskalla, koska se vaikuttaisi kuulemma Miken nuoleskelulta. Nyt tyydyn sanomaan, että nousi.

Eiköhän se Bisleyn nuoleskelemista olisi eikä Miken? Noh mutta eihän se sillon mitään nuoleskelua ole jos oikeasti naurattaa. Hyvä hommahan se vaan jos naurua pukkaa. :thumbs: Se taas jos sitten ihan nuoleskelu mielessä laittaa noita "reps" kommentteja vaikka ei oikeesti edes mitään hauskaa näe koko jutussa nii on eri asia. Makuasioitahan nää huumorijutut on. :)

Mä taas olen kuullut että vain hintit pitää kelloa oikeassa kädessä. ;)

Ihan hyvää läppää nuo on ja hiton hyvin piirretty. Aina pistää hymyilyttämään kun näitä lukee, en tiedä miten olisi jos en Mikea tuntisi ollenkaan...

Timba79 sanoi:
Mä taas olen kuullut että vain hintit pitää kelloa oikeassa kädessä. ;)

Todennäköisesti kaikki tällä hetkellä siirtää kelloaan vasempaan käteen. Paitsi ne oikeet hintit. :hyper:

Sori :offtopic:

NalleKarhu sanoi:
Oot varmaan piirtäny "raa-alla" kädellä suoraan ekan vedoksen, pahemmin korjailematta /hiomatta piirros jälkeä? Hyvää jälkeä :rock: Voi olla myös vaikeaa tallentaa jotain elävää ihmis hahmoa piirrettyyn muotoon niin, että sen hahmon persoonallisuus ei katoa piirroksen myötä! btw: Maalaatko tai teetkö muuta grafiikkaa piirtämisen ohella? Itsellä on ollut toisena harrastuksena / työnäkin jo pitkään maalaaminen, käytän öljyvärejä. Vaatii vaan kärsivällisyyttä odottaa, että se maali kuivuu ;)

Kiitos asiallisista kommenteistasi.

Aikalailla raa-alla kädellä oon tehny stripit. Muutama hieman isompi kokonaisuus on tullut luonnosteltua ihan senkin vuoksi, ettei mene uusiksi jo valmiiksi tussatut ruudut. (Voit muuten käydä katsomassa jotain vanhoja töitäni Velipojan kotisivuilla. linkki löytyy vol. 4 stripin alussa)

On tullut maalattua öljyväreillä ja olen tehnyt tilaustöinä lyijykynällä valokuvista muotokuvia. On olleet todella suosittuja.

Monien mielestä pelkkä valokuvalla ikuistettu taulu ei riitä. Sen täytyy olla käsityönä tehty muotokuva, jolla on paljon enemmän tunnearvoa ja joka säilyy pidempään kuin valokuvat!

Arvostan sitä, että joku harrastaa ja jopa tekee työkseen taidetta! Hieno juttu!:rock:

Ps. Olis kiva nähdä töitäsi vaikka täällä pakkiksen sivuilla? Heitä ns. vierailevana taiteilijana joku King-Curly strippi öljyväreillä niin eiköhän porukat ala ihmettelemään!!?:)

ZweCCo sanoi:
Noh mutta hienosti piirrettyjä nuo sarjikset kuitenkin on! En vaan oikeen ymmärrä mitä hauskaa noissa on kun kaikkiin porukka on aina laittanut vaikka kuin paljon noita "repesin" kommentteja? Tosin en oo koskaan oikein ymmärtänytkään sarjakuvien huumoria. Todella harvoin näkee oikeasti hausjaa sarjakuvaa. Joskus koulun takia itsekin on joutunut sarjakuvia tekemään ja tiiän kyllä että on tosi vaikeeta keksiä mitään aihetta/juonta joten ei mikään ihme jos ei aina tuu ihan hauskimpia mahdollisia. Tosin kaikkien sarjistenhan ei olekaan tarkoitus olla hauskoja (näiden kai kuitenkin on?). :)

Ihan huvittavia nuo sarjakuvat on mutta ei nyt kuitenkaan mitään LOOOOOOOOOOOOOOOOL:hyper: :hyper: :hyper: LOOL tasoa.
:piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom