Curly-Miken seikkailut jatkuvat: Vol. 5

Kaupunki
Helsinki
Seikkailut jatkuvat:

curlymike7.jpg

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hahah :D

No olipas hauskaa.... Vähän tuntuu että jos joku tuntematon tyyppi kirjottais samanlaisen ei se olis kenestäkään hauska.

Aiemmat on kyllä ollu ihan hauskoja :)

abcd sanoi:
No olipas hauskaa.... Vähän tuntuu että jos joku tuntematon tyyppi kirjottais samanlaisen ei se olis kenestäkään hauska.

Aiemmat on kyllä ollu ihan hauskoja :)

Munkin mielestä täällä huomaa semmosta että jos vaikka joku tyyliin Mike sanoo vaan "morjes" niin kaikki on ihan muna pystyssä. Sitten taas jos vaikka esim Marchi sanoo "morjes" niin kaikki alkaa heti dissaamaan sitä. :jahas:

Noh mutta hienosti piirrettyjä nuo sarjikset kuitenkin on! En vaan oikeen ymmärrä mitä hauskaa noissa on kun kaikkiin porukka on aina laittanut vaikka kuin paljon noita "repesin" kommentteja? Tosin en oo koskaan oikein ymmärtänytkään sarjakuvien huumoria. Todella harvoin näkee oikeasti hausjaa sarjakuvaa. Joskus koulun takia itsekin on joutunut sarjakuvia tekemään ja tiiän kyllä että on tosi vaikeeta keksiä mitään aihetta/juonta joten ei mikään ihme jos ei aina tuu ihan hauskimpia mahdollisia. Tosin kaikkien sarjistenhan ei olekaan tarkoitus olla hauskoja (näiden kai kuitenkin on?). :)

ZweCCo sanoi:
Munkin mielestä täällä huomaa semmosta että jos vaikka joku tyyliin Mike sanoo vaan "morjes" niin kaikki on ihan muna pystyssä. Sitten taas jos vaikka esim Marchi sanoo "morjes" niin kaikki alkaa heti dissaamaan sitä. :jahas:

Noh mutta hienosti piirrettyjä nuo sarjikset kuitenkin on! En vaan oikeen ymmärrä mitä hauskaa noissa on kun kaikkiin porukka on aina laittanut vaikka kuin paljon noita "repesin" kommentteja? Tosin en oo koskaan oikein ymmärtänytkään sarjakuvien huumoria. Todella harvoin näkee oikeasti hausjaa sarjakuvaa. Joskus koulun takia itsekin on joutunut sarjakuvia tekemään ja tiiän kyllä että on tosi vaikeeta keksiä mitään aihetta/juonta joten ei mikään ihme jos ei aina tuu ihan hauskimpia mahdollisia. Tosin kaikkien sarjistenhan ei olekaan tarkoitus olla hauskoja (näiden kai kuitenkin on?). :)

Niin siis ihan rehelllisesti: Mä piirtelen ihan huvikseni tollaisia juttuja ja pääasiallisesti itteäni varten. Ei niillä kalastellakaan "suuren yleisön" ymmärrystä. Mua pyydettiin tekemään Mikestä jotain hauskoja sketchejä/ strippejä joita mä sitten tein, joten eihän näitä mikään pakko lukea ole.

Älkää nyt hyvät, rakkaat kansalaiset ottako näitä niin hirveän vakavasti!!:piis:

Amerikan Jeesus sanoi:
yhdyn zweccoon.. ja syvälle!

Ooh :lol2:

En mä Bisley ole tarkottanut että näitä sun piirustuksia ei täällä sais olla tai että näissä jotain pahaa olis. Kummastelin vaan että mikä näissä on se juju kun en itse keksi hauskuutta näistä kovinkaan paljoa. Joku vois kenties kertoa idean tuosta? Jospa se sit ois hauska. :) Ja jatka sä vaan näiden tekoa kun tuntuu porukka niin kovasti tykkäävän. Mikäs siinä. :piis:

ZweCCo.

Eiks tuon sarjiksen läppä nyt ole juuri se mistä täällä kaikki jaksaa vaahdota sinä mukaan lukien. Eli se, että monet "nuoleskelevat" Mikeä. Hyppiihän se Hiawathakin Miken edessä "nuoleskelemassa".

Itse en pidä sitä nuoleskeluna, vaan ehkä täällä on jopa oikeasti ihmisiä jotka katsoo Mikeä ylöspäin ja arvostavat kundia. Oli se sitten pakkiksen takia, tai vaikka kurrekuvista.

En minäkään kaikkia Mikan (Bisleyn) sarjiksia aina ymmärrä, mutta suurimman osan kyllä. Mielestäni kaikissa vol 1-5 on ollut selkeä ja hauska läppä, vaikka ei edes tuntisi Mikeä tai inside-juttuja. Eiköhän se ole jokaisen oma ongelma, jos ei satu tajuamaan ko. läppää.

ZweCCo:
Kuitenkin joskus tuntuu ihmeelliseltä miten heti suoralta kädeltä jotain tyyppiä dissataan vaikka jutussa järkeä olisikin tai sitten jotain toista tyyppiä heti ylistetään vaikka mitään ei olisi tehnytkään sen eteen sillä hetkellä.

Mitä tohon voisi sanoa? Owned? Mitä sitten? So what? Älkää olko keskinkertasuuksia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom