Curly-Miken seikkailut jatkuvat: Vol. 4

Pyynnöstä tehdään.

Mutta kiinnostaako ketään sitten joku aivan weird, fiktiivinen hahmo ja tarina, joka ei välttämättä ole vain hauska? Ja onko tämä saitti se otollisin paikka julkaista kyseisiä sarjiksia!

Jos saan vihreää valoa muiltakin kuin Mikeltä niin kyllähän mää sitten.

Ideoita on: esim ottaa mukaan teidät kaikki pakkiksen käyttäjät nimimerkkeineen ja sijoittaa teidät vaikka viktoriaaniseen Lontooseen?!!!:D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä kylmään maailmaan aina materiaalia riittää. Tuuppaa ihmeessä hyvää mieltä eteenpäin.

Bisley sanoi:
Ideoita on: esim ottaa mukaan teidät kaikki pakkiksen käyttäjät nimimerkkeineen ja sijoittaa teidät vaikka viktoriaaniseen Lontooseen?!!!:D
:eek:
Siis maailman tiukkamoraalisimpaan paikkaan vai? :itku:

Aiheesta: Ihan voittaja oli tämä vol4.

Bisley sanoi:
Mä kannatan, mä haluun mukaan sarjikseen!!! :hyper:

Hummerivirta sanoi:
Mä kannatan, mä haluun mukaan sarjikseen!!! :hyper:

Miten niin haluat mukaan? Sähän olet jo tässä uusimmassa?!

Cassyput sanoi:
:eek:
Siis maailman tiukkamoraalisimpaan paikkaan vai? :itku:

Niin tai johonkin keskiaikaiseen valtakuntaan, jossa tietenkin kuninkaana on meidän iki-ihana Curly-Mike Ensimmäinen!!!:rock:

Bisley sanoi:

Nää näyttelijät haluavat aina kehittää roolihenkilöään. :D

Bisley sanoi:
Toi orava on ihan selvä feikki..Teräsorava ei ikinä söis Curlyn pähkinöitä :lol2:

Bisley sanoi:
Niin tai johonkin keskiaikaiseen valtakuntaan, jossa tietenkin kuninkaana on meidän iki-ihana Curly-Mike Ensimmäinen!!!:rock:
No en kyllä lupaa että moraali tulee säilymään jahka mä sinne pääsen.

Hummerivirta sanoi:
Toi orava on ihan selvä feikki..Teräsorava ei ikinä söis Curlyn pähkinöitä :lol2:

Kryptoniittipähkinöitä suoraan Miken lämpimästä taskusta! -Nam!-

Cassyput sanoi:
No en kyllä lupaa että moraali tulee säilymään jahka mä sinne pääsen.

Niin... Ainahan sinne tarvitaan yksi parikymppinen, hemaiseva linnanneito tiukassa korsetissa :whip: ja turmiollisissa ajatuksissa sekoittamaan ritareiden päät!!

Tollasissa alkoi olemaan jo ideaa. Mun mielestä näissä curlyissä on vain piirrosjälki ollut mahtavaa, tollainen kunnollinen ja pitkäjuoninen setti olisi mahtavaa.
Ja mikä ettei Pakkis olisi hyvä paikka levittää sarjiksia. Toi viktoriaaninen juttu oli aika hyvä, mutta fantasiamaailmakin olisi kova sana.

Bisley sanoi:
Niin... Ainahan sinne tarvitaan yksi parikymppinen, hemaiseva linnanneito tiukassa korsetissa :whip: ja turmiollisissa ajatuksissa sekoittamaan ritareiden päät!!
:D
Kuulostaa hyvältä. Milloin voin tulla työhaastatteluun?

Cassyput sanoi:
:D
Kuulostaa hyvältä. Milloin voin tulla työhaastatteluun?

Paikka on sinun, kunhan neidolta löytyy tiukka korsetti, turmiollinen ajatusmaailma ja hemaisevaisuus (taipuukohan toi edes noin?)!

RRKalle sanoi:
Tollasissa alkoi olemaan jo ideaa. Mun mielestä näissä curlyissä on vain piirrosjälki ollut mahtavaa, tollainen kunnollinen ja pitkäjuoninen setti olisi mahtavaa.
Ja mikä ettei Pakkis olisi hyvä paikka levittää sarjiksia. Toi viktoriaaninen juttu oli aika hyvä, mutta fantasiamaailmakin olisi kova sana.

Niin eihän mun mielestä noiden strippien muutaman ruudun tapahtumia voida edes kutsua juoneksi! Siinä mielessä "juoneen" takertuminen on aika arkista. Juonet ja tarinan kulut kuuluvat sitten isompiin kokonaisuuksiin, eikö niin?

Keskiaika on siinä mielessä oivallinen, kun meillä on jo kuningas!!

Bisley sanoi:
Niin eihän mun mielestä noiden strippien muutaman ruudun tapahtumia voida edes kutsua juoneksi! Siinä mielessä "juoneen" takertuminen on aika arkista. Juonet ja tarinan kulut kuuluvat sitten isompiin kokonaisuuksiin, eikö niin?

Meikäläinen on aika kriittinen sarjiksien suhteen, siksi ehkä tyrmään näiden strippien juonet. varmasti hauskoja sellaisten mielestä ketkä ei lue älyttömästi sarjiksia. Stripeissähän juoni, juonenkuljetus ym.ym. on satakertaa vaikeampaa vielä kuin isoissa tarinoissa. Isoissa tarinoissa voi notkahduksia tulla mielinmäärin, mutta stripissä joka sanakin pitää miettiä tarkkaan, yksi tökerö sanamuoto tai piirrosvirhe pilaa koko stripin toimivuuden.

Mutta koska piirrosjälkesi on sarjakuviin, niin pitkiin kuin lyhyisiin, erinomaisesti sopivaa, odotan innolla pidempää teosta. Ja aihiohan on mahtava, irtovitsejä ja insideläppiä on helppo viljellä Pakkismaailmaan. Ainoa mitä voisit koittaa hioa on liikkeen kuvaaminen, mielestäni tähän astisista piirroksista parhaita ovat aina olleet aloitusruudun posekuvat, liikkuvien hahmojen kuvaaminen heikompaa. Mutta älä ota itseesi, en väitä että niitäkään olisi huonosti piirretty, päinvastoin, kokonaisuudessaan persoonallinen ja toimiva piirrostyyli.

:thumbs:

Bisley sanoi:

Joo, todellakin halutaan tommonen sarjis...

Bisley sanoi:

Jos et mua ota mukaan,niin lupaan tulla pöllii sun treenipainot!! :haart: Eiku oikeesti...tahtoisin kerrankin olla osana jotain suurta ja unotumatonta:nolo:

RRKalle sanoi:
Meikäläinen on aika kriittinen sarjiksien suhteen, siksi ehkä tyrmään näiden strippien juonet. varmasti hauskoja sellaisten mielestä ketkä ei lue älyttömästi sarjiksia. Stripeissähän juoni, juonenkuljetus ym.ym. on satakertaa vaikeampaa vielä kuin isoissa tarinoissa. Isoissa tarinoissa voi notkahduksia tulla mielinmäärin, mutta stripissä joka sanakin pitää miettiä tarkkaan, yksi tökerö sanamuoto tai piirrosvirhe pilaa koko stripin toimivuuden.

Mutta koska piirrosjälkesi on sarjakuviin, niin pitkiin kuin lyhyisiin, erinomaisesti sopivaa, odotan innolla pidempää teosta. Ja aihiohan on mahtava, irtovitsejä ja insideläppiä on helppo viljellä Pakkismaailmaan. Ainoa mitä voisit koittaa hioa on liikkeen kuvaaminen, mielestäni tähän astisista piirroksista parhaita ovat aina olleet aloitusruudun posekuvat, liikkuvien hahmojen kuvaaminen heikompaa. Mutta älä ota itseesi, en väitä että niitäkään olisi huonosti piirretty, päinvastoin, kokonaisuudessaan persoonallinen ja toimiva piirrostyyli.

:thumbs:

En yleensä selittele taidettani kenellekään, mutta tehdään poikkeus, kun itsekin vaivauduit pohtimaan noinkin paljon.

Elikkä eipä tuota liikkeen kuvaamista ole kovin paljoa tullut harrastettua, jos nyt puhutaan vol.3 stripin treenausliikkeistä.

Ylipäätään sarjakuvissahan liike yleensä on pysäytettyä, joten ns. liikkuvia hahmoja ei juurikaan nähdä.

Vol.3:ssa jouduin kuitenkin turvautumaan kyseiseen liikkeen kuvaamiseen, koska tarinan kannalta piti tuoda esiin, että Curly treenasi valonnopeudella kädet, jonka seurauksena ne käytännössä suli pois. Mielestäni juttu oli melko hauska, koska näin on oikeastikin tapahtunut kyseisen sankarin kiiretreenejä sivusta seuranneena.

Täytyy muistaa, että strippien juonet on hieman "inside"näkökulmasta tehtyjä, joten en ihmettele, kun olet tyrmäämässä ne. Mutta on ehkä hieman virheellistä sanoa, että ne olisi hauskoja VAIN niiden mielestä, jotka ei lue ÄLYTTÖMÄSTI sarjiksia? Voisiko sinulla kyse ehkä olla enemmänkin ns. "outsider"näkökulmasta?

Tosi on, että stripit ovat juonellisesti haasteellisempia, mutta en mielestäni olekaan mikään Ilmari Kianto/Waltari. Eli kyllä piirtäjä on melkein aina pelkkä piirtäjä ja käsikirjoittaja vie tarinaa eteenpäin.:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom