CT Fletcher

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aavikko
  • Aloitettu Aloitettu
On kyl nii asenne kaveri ettei paremmast väliä ja saavuttanu paljon!! Nois pätkistä saa nii hyvää motivaatiota et oon varma et joku päivä huudan omallekki hauvikselle et "kasva saatana!!" (toiston aikana siis :D )

"Three plates?? ... People back in the day know that I wouldn't even get under this bullshit, this is insulting! ... But you know what, I do what I can! I don't sit on the motherfucking couch eating sardines .. I come to the gym and to whatever the fuck I can" (sinne päin)

-Hyvä asenne Fletcherillä. Toivottavasti olen itse edes murto-osassa Fletcherin kuntoa viiskymppisenä. Kolme levyä on ihan hyvin.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
The SUPERMAN from COMPTON

[video=youtube_share;7izBcV_xGQo]http://youtu.be/7izBcV_xGQo[/video]

Prelude To The MASSterplan

[video=youtube_share;B8el-sneTbU]http://youtu.be/B8el-sneTbU[/video]

Ct aina toitottaa että ei tee kaavan mukaan esim 3x10 vaan niin monta vaa kun menee on se sitten 10 tai 100 toistoo ja "natuna" kasvaa ku mikäki ku tolla tavalla tekee... onko kukaan testannut pidemmän aikaa natuna tuleeko tuolla tavalla peilissä tuloksia vai kuihtuuko ne lihakset alta? Joka kerta kun kattoo näit videoit haluttais mennä salille vetää enemmä sarjoja ku ikinä tehny mutta takaraivossa aina huutaa se et pistä vaa maxi raudat ja se normi 3xjotain TAI MUUTEN!!!

Branch Warrenin filosofia on ihan samanlainen. Ehkä pointti on siinä että rikotaan rajat ja murtaudutaan ulos mukavuusalueelta tjs. En mäkään jätä hyvää sarjaa kesken jos tuntuu et menee enempi ku 8 toistoa vaikka A4sella kotona lukee pöydällä 2x6.

Tai muuten mitä? Idea on päästä tommosista jäykistä ajattelutavoista, että joka kerta on pakko tehdä 3x10 koska ihminen on tapojensa orja. Voithan sä tehdä siellä salilla ihan mitä huvittaa toistoja kunhan niistä muodostuu riittävän kovia sarjoja. Ja samalla pitää osata lukea kroppaa koska on liikaa, mikä on riittävästi, tiedät mitä teet ja tiedät mitä kroppas vaatii. Jos et tiedä riittävästi ja homma menee haahuiluksi, niin sitte kannattaa pysyä ohjeissa ja ohjelmissa.

Tän rajottavan ajattelutavan/mukavuusaluehomman huomaa vaikka esim. siinä, että kun joskus oon vetäny kavereille jalkatreenejä ja jos ne on aina tehny kevyesti vaikka jossain liikkeessä 3x10 ja sanon, että tehdään nyt niin paljon kuin ikinä menee ja siitä vielä avituksella yli kunnes on riittävästi oli painot mitä tahansa, niin ne ei halua ensin edes tehdä niin saati sitten ollenkaan.

Ct aina toitottaa että ei tee kaavan mukaan esim 3x10 vaan niin monta vaa kun menee on se sitten 10 tai 100 toistoo ja "natuna" kasvaa ku mikäki ku tolla tavalla tekee... onko kukaan testannut pidemmän aikaa natuna tuleeko tuolla tavalla peilissä tuloksia vai kuihtuuko ne lihakset alta? Joka kerta kun kattoo näit videoit haluttais mennä salille vetää enemmä sarjoja ku ikinä tehny mutta takaraivossa aina huutaa se et pistä vaa maxi raudat ja se normi 3xjotain TAI MUUTEN!!!

No kyllä saat treenata koko elämäs kyniksenä natuna tai roinien kanssa jos ajattelet, että 3xjotain sarjat riittävät lihaksen kasvatukseen.

No kyllä saat treenata koko elämäs kyniksenä natuna tai roinien kanssa jos ajattelet, että 3xjotain sarjat riittävät lihaksen kasvatukseen.

Miksi sitten lähes jokainen reeniohjelma suosittelee 3x8,3x10,3x12,4x11,4x9-11 tms reppejä lähes aina? Itselle PT suositellut 3x6 kun halutaan lisätä painoja/voimaa, 3x8-12 saadaan se maximaalinen hypertrofia lihaksiin ja 3x15 tai enemmän niin kasvatetaan sitä peruskuntoa, hengitystä etc mutta isoa näyttävää lihasta ei. Sitten nämä roinailijat aina vetää jotain hulluu 3xmiljoona settei kun palautuvat reenistä nopeammin. En sano että olen ihan kiinni noissa mitä mulla lukee paperilla ja joskus tulee tehtyä enemmän toistoja tai vähemmän kun huomaa että paino onkin joko liian painava tai kevyt mutta nyt kysymyksessä oli siis että ei ottaisi ihan NIIN painavaa kamaa vaan sen verran painoa että menee semmonen cteen 3x100 setti läpi, kasvaako tämmöisellä menetelmällä lihakset mukamas ja palautuvat toistuvasti seuraavaan reeeniin? Minkälainen reeni J_mp:llä sitten yleensä tulee tehtyä?

Miksi sitten lähes jokainen reeniohjelma suosittelee 3x8,3x10,3x12,4x11,4x9-11 tms reppejä lähes aina? Itselle PT suositellut 3x6 kun halutaan lisätä painoja/voimaa, 3x8-12 saadaan se maximaalinen hypertrofia lihaksiin ja 3x15 tai enemmän niin kasvatetaan sitä peruskuntoa, hengitystä etc mutta isoa näyttävää lihasta ei. Sitten nämä roinailijat aina vetää jotain hulluu 3xmiljoona settei kun palautuvat reenistä nopeammin. En sano että olen ihan kiinni noissa mitä mulla lukee paperilla ja joskus tulee tehtyä enemmän toistoja tai vähemmän kun huomaa että paino onkin joko liian painava tai kevyt mutta nyt kysymyksessä oli siis että ei ottaisi ihan NIIN painavaa kamaa vaan sen verran painoa että menee semmonen cteen 3x100 setti läpi, kasvaako tämmöisellä menetelmällä lihakset mukamas ja palautuvat toistuvasti seuraavaan reeeniin? Minkälainen reeni J_mp:llä sitten yleensä tulee tehtyä?

Niin,

Mitenkäs tähän nyt vastais. Ensinnäkään pointti ei ole nyt sekään, että tehtäisiin sitten 3x100 toistoja.....
Muiden treeniohjelmat ja PT:n suositukset ovat vain suosituksia ja valmiita ideoita/pohjia. Näillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa mitä sun kroppas tarvitsee lihaksen kasvattamiseen. Jos oikeasti haluat kehittyä sun pitää ensin löytää se tyyli mikä sulle tuo tulosta ja treenin tyyliä pitää vaihdella. Vastaan nyt tuohonkin mitä mun treenit on, vaikka silläkään ei ole mitään merkitystä. Mun treenit vaihtelee, joskus on 5-7x4 4 liikettä putkeen, joskus vain yhtä liikettä 4-8x6-12, joskus supersettejä tai triplasettejä 5x15 ja joskus herkutellaan jotain liikettä 2x25 tai 1x50 jne. Eli vaihtelua toistoissa ja kuormissa.

Toki homma pitää jollain aloittaa ja se perus aloitus on 3x10.

[video=youtube_share;fRKLLqZXfVs]http://youtu.be/fRKLLqZXfVs[/video]

Back
Ylös Bottom