CT Fletcher

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja aavikko
  • Aloitettu Aloitettu
No en tiiä onko nyt mut ennen oli ILIKKA! MAILMAN VAHVIN MIES! otti suomen vahvinmies kisassa vuonna 85 vai 86 turun caribiahallissa 80kg helpon 6 toistoo.

Mitä se mulle kuuluu onko kaveri kunnossa vai ei :D Tuota turhaa lässytystä kritisoin. Voi olla että joihinkin uppoaa, mutta omasta mielestäni se on lähinnä rasittavaa. Kannattais kaverin ottaa Markusta mallia. Piereskelemällä tehny melkoset lihat ;)

Ampuuhan se vähän yli, mutta selvästi valinnut tuon "roolin". Tuskin huutaa kotona kahvia keitellessä "I COMMAND YOU TO DROP". Tai jos huutaa niin on vielä enemmän mahtavampi mies :D
Ihan hauskoja pieninä annoksina ja sinäänsä ihan hyvin sopii teemaan.

p.s toi Markus on kyllä niin perunan näköinen mies, että ei ihme jos vähän kuplii.

Kyllä muakin enemmän viihdyttää näissä CT:n videoissa tuo meuhkaaminen kuin reenaaminen. Itse en kehtais edes mainostaa olevani hauiskääntömestari, mutta olenkin peruspakkispuritaani :D

Mun mielestä varsin huikeeta viihdettä. Keskivertoa mielenkiintosempia bodyvideoita, ja hyvät musat.

I'm a fukin iron addict! :puntti:

[video=youtube_share;xVs1N4LZc54]http://youtu.be/xVs1N4LZc54[/video]

Aika huikea oli toi "life story"
en ymmärrä miks moni ihmettelee tota kiroilua? tyyppi on lähiöstä ja kuten joku jo sanokin että siellä puhutaan pikkusen eri tavalla. Kuunelkaahan miten nämä nyky nuoret puhuu joka toinen sana on vit.. tai saata..??
Ja toi markus ruhl video oli karmeeta katottavaa :D

Back
Ylös Bottom