Crt vs Lcd televisiot

Riippuu ihan mitä sillä televisiolla tekee. Tuolla Gigantin Keymat-töllöllä nyt katsoo digilähetyksiä, vanhanmallisia dvd:tä ja pelaa Nintendo Wiitä. Xbox360:aa, PS3:a tai BD/HD-DVD soittimia en menis tuohon kytkemään.

Offtopic! Nintendo Wiitä ei pelaa ei pelaa tuollakaan. Yli 20 tuuman ruudulla sen kuva on niin kamalaa suttupaskaa että :urjo:
Kiukuttaa kun kuvanlaatu on upouudessa konsolissa surkeampi kuin vanhassa Xboxissa. Ja kyllä, minulla on kaapelit kunnossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vähän lisää offtopiccia: Otat progressiivista kuvaa komponenttikaapelilla ja kuvanlaatu on silti surkea? Mjaa, täytyy sitten harkita Wiin hankkimista uudelleen, jos se kuva on noin huonolaatuinen. Outoa, koska en ole kuullut Wiin kuvanlaatua kauheasti haukuttavan.

Vähän lisää offtopiccia: Otat progressiivista kuvaa komponenttikaapelilla ja kuvanlaatu on silti surkea? Mjaa, täytyy sitten harkita Wiin hankkimista uudelleen, jos se kuva on noin huonolaatuinen. Outoa, koska en ole kuullut Wiin kuvanlaatua kauheasti haukuttavan.

Ehkä olen kultasilmä... tai varmasti olen :D mutta kyllä kuvanlaatu oli orkkis-Xboxia selvästi huonompi. Jos johonkin 360:een vertaa niin alkaa jo itkettää.

Ehkä olen kultasilmä... tai varmasti olen :D mutta kyllä kuvanlaatu oli orkkis-Xboxia selvästi huonompi. Jos johonkin 360:een vertaa niin alkaa jo itkettää.

Toinen taitaa puhua yleisesti peligrafiikoista ja toinen television kuvanlaadusta. Graafisestihan tuo Wii ei konsolina tarjoa tosiaan kummempaa herkkua.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom