crocs-jalkineiden käyttäjiä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IsoDino
  • Aloitettu Aloitettu

IsoDino

VIP
Onko palstalla crocs jalkineiden käyttäjiä? On sitten ehkä maailman parhaimmat jalkineet jalassa. Aivat ylivedot kesällä ja monessa työssä ammattijalkineina. Tänä kesänä homma on levinnyt kuin kulovalkea. Siellä täällä näkee ihmisillä crocsit jalassa. Noiden hienoudesta varmaan tulee mielipiteet jakautumaan, mutta juntit kävelköön kesänsä lenkkareissa.

Pohjoismaissa NHL-tähti Peter Forsbergilla on yksinoikeus myydä näitä kenkiä. Jälleenmyyjiä suomessa on pilvin pimein, mutta Peterin kautta tulee kaikki tai siis hänen firmansa.

Cayman malliset on ne yleisimmät ja niistä crocsit varmaan parhaiten tunnetaankin. Mallistosta löytyy kyllä varmaan 20 eri mallia, mutta saatavuus /tarjonta ei ole niin suuri kuin suosikilla caymanilla. Crocsin sivuilta löytyy kengistä tarkempaa infoa. Crocsien materiaali on mm. patentoitu ja anti-bakteerinen eli ne eivät todellakaan hikoiluta jalassa, vaikka onkin kokonaan jonkinlaista kumia. Helppo pitää puhtaana. Mielestäni hauskan näköiset ja kun noita kokeili jalkaan, niin ei tarvinut enään miettiä ostaako vai eikö.

Mutta muistakaa, että kopioita on myös kaupan halpakaupoissa, mutta ne on sitten täyttä paskaa!!!

Tuossa nyt yksi kuva Crocseista, jos joku on ihan pihalla mitkä on crocsit.

Liitteet

• crocs%20blue.jpg
    crocs%20blue.jpg
    15,7 KB · Katsottu: 1 019
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noita näky maan saatanasti Ruotsissa.

Uskon, että on hyvät jalassa ja varmasti olis coolia (ulkomuodosta huolimatta) vedellä noilla, mutta kyllä tää on se villitys mistä mä jään suosiolla ulkopuolelle.

Noihan oli tosi suosittuja Hollywoodissakin, jossain oli juttua kun eri starbat veteli noilla.

joo oon kuullu että hyvät on, mutta onhan toi nyt niin helvetin yksinkertainen kenkä että jos jostain saan kopiot halvalla, ostan ne pois.

Ollaan just reissun päällä ja tänään biitsillä ihmettelin kun joka toisella oli tuollaiset hirvitykset jalassa. 15v sitten yläasteen keittäjillä oli tuollaiset sukkahousujen ja hiusverkon kaverina. Niin ne ajat muuttuu..

Eikös noi sairaaloissa staattisen sähkön takia voi sammuttaa sydän tms. laitteita ja aiheuttaa jopa kuoleman.

joo käsittääkseni on joitain tapauksia ollut ympäri maailmaa että noi ei maadoita niin kuin sairaalan työntekijän kenkien tulis maadoittaa ja saattaa hajottaa vehkeitä staattiset sähköiskut.

taidan ite skipata tuon muodin ihan vaan vittuillessani, on niin dillen näköset kengät :D

Jaa nyt niita sitten saa Harmastakin? Oon taalla ison veden takana jo parin vuoden paivat ihmetelly naiden tossujen funktiota ja ihan rehellisesti mun veikkaus vuosi sitten oli etta naita kayttaa koiran kusettajat koirapuistoissa ettei se hauvanpaska liitsaannu addujen pohjiin ;D.

Huuhaavillitys jos multa kysytaan mutta pitakoon ketka tykkaa... Trendileluja.

joo oon kuullu että hyvät on, mutta onhan toi nyt niin helvetin yksinkertainen kenkä että jos jostain saan kopiot halvalla, ostan ne pois.

No siinä se juuri on, että kopioita ei voi verrata crocseihin, koska crocsit on valmistettu patentoidusta materiaalista, joka on anti-bakteerinen ja ei hikoiluta. Taas nuo kopiot on paska kumia ja ei toimi niin kuin crocsit.

Noi crocksit on todella hyvät tosin kuin sen v.....n erätukun north ice jäljitelmä p.....t. Ne nortti shitit tulee ihan limasiks yäk!! tosin kuin crocksit

no ihan mielenkiinnosta mita siella suomessa noista aidoista ja alkuperaisista patentoiduista avaruusmateriaaleista valetuista lapystimista sitten pyydetaan?

Edit: nakojaan EUR45!!! Voi vatulle naamaan jos viela menee kaupaksi, taalla $15/pari :urjo:

Itekkin oon viimeaikoina huomannu tollasia käytettävän. Intissä yhdellä vartiopäälliköllä on aina väijyssä tollaset. Eka vähän hymyilytti noi kengät, mut nyt niihin on tottunut :D

Meinasin revetä eilen kun näin jonkun jampan eilen huolttiksella tollaset jalassa. Aivan perkeleellisen rumat:thumbs:

Thaimaassa ihmeteltiin kun lähes kaikilla oli moiset kauhistukset. Hinnat olivat 2-4 euroa parilta. Suomen tultiin niin alkoi naurattaa kun kaupat olivat noita pullollaan n.30e hintaan :)

Käytän töissä työjalkineina. Kotona en crocseja käytä. Töissä ne on ehdottoman hyvät, vaikka sairaalassa olenkin. Ne ei ime mitään paskaa itseensä, mitä mun kengille joka päivä valuu (veri, eritteet ym.) ja on ihan hemmetin kevyet ja pehmeät. Ihan kuin ei olisi kenkiä lainkaan. Mun jalat niissä ei ole hikoillut muita työkenkiä enemmän vaikka materiaalinsa puolesta voisi niin luulla.

En koe myöskään olevani sen sähköisempi kuin ilman niitä, joten kengistäni en vielä luovu. Luin jostakin, että jopa alkoholipitoinen puhdistusaine voi syttyä tuleen staattisen sähkön takia. Huh! No, odotellaan sitä päivää kun sytyn töissä liekkeihin. Kyllä tuo paidan päälle vetäminen saa mut sähköisesti väreilemään ennemmin kuin se, että kävelen punaisilla kengilläni.

En koe myöskään olevani sen sähköisempi kuin ilman niitä, joten kengistäni en vielä luovu. Luin jostakin, että jopa alkoholipitoinen puhdistusaine voi syttyä tuleen staattisen sähkön takia. Huh! No, odotellaan sitä päivää kun sytyn töissä liekkeihin. Kyllä tuo paidan päälle vetäminen saa mut sähköisesti väreilemään ennemmin kuin se, että kävelen punaisilla kengilläni.

Olishan sekin lööppien arvoinen juttu kun joku juopottelisi Crocseissa. Mies joi pirtua - syttyi tuleen! :lol2:

On kyllä kamalan näköset eikä järin mukavilta näytä, ennemmin pidän CATin sandaaleita. Kukin taplaa tyylillään.

noi toiset kuvat croceista näyttää paljo paremmalta...

PS. Olet hyvä myyntimies

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom