Cristiano "Cristiadonis" Ronaldo

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jaksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No nyt kun Iltasanomatkin pääsi hehkuttamaan Cristiano Ronaldon adonismaista kroppaa (linkki), niin pohditaanpas nyt sitten yhteen ääneen onko tää tosiaan adonis. Onhan se hyvänmuotonen kesärantakroppa, mutta ei kai nyt adonis sentään..
r

r

r

Eikös tossa oo kovakuntonen, ja lähinnä rasvaton kroppa kyseessä. Ehkä jopa pientä keskivartalon lihaksistoa näkyvissä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Joo pakko olla pienimunanen..jos se nyt sitte adoniskin on. Kunhan nyt Elasto kauniina kevätpäivänä vähän keskustelua yritän saada aikaseks.
Eli tuossa siis on adonis, josta naiset hurmaantuu.. sitähän vois aatella, että punttiksen sijaan kannattais harrastaa ennemmin fudista.. :hyper:

Joo pakko olla pienimunanen..jos se nyt sitte adoniskin on. Kunhan nyt Elasto kauniina kevätpäivänä vähän keskustelua yritän saada aikaseks.
Eli tuossa siis on adonis, josta naiset hurmaantuu.. sitähän vois aatella, että punttiksen sijaan kannattais harrastaa ennemmin fudista.. :hyper:

Varmasti kannattaisikin jos saanti olisi vaan mielessä.

Ite suosittelen säbää. Niillä on niin timmit pyllyt yleensä et ei oo ongelmii saannin kanssa. Pallon potkiminen on hyvä vaihtoehto sekin, itseäni on yleensä viehättäneet komeat jäkikset, jotka näyttää ylimielisiltä mulkeroilta ja joilla on hyvät pyllyt. Punttisalilla silmiin osuu ne isoimmat ja karskeimmat ja komeimmat, eli jos on normaalinkokoinen niin ei niitä oikein huomaa. Eli suosittelen lajinvaihtoa, ellet sitten ole se suurin mörökölli.

Ei mut jos nyt tosissaan tiivistetään, niin suurin osa naisistahan lämpee tollasille hoikille sikspäkkipojille. Jos on enempi lihasta, niin näyttää muka vaan pelottavalta. Sanotaan nyt esimerkiksi vielä et jokainen mun kaverityttö on ihmetellyt miten en murskaannu poikaystäväni alle, kun meillä on jonkin verran kokoeroa. Pienempien somien miesten kanssa ei tarvitse pelätä eloonjäämistä!

Mut pienemmät miehet on nopeempia! Onhan siitäkin jotain hyöytä jossain.. :david:
Mistäs sen tietää, vaikka Christiadoniskin pelais sählyä vapaa-ajallaan..

No eipä oo kovin kummone kroppa, rasvaa vaan on vähän, mut ei nuo lihakset mitenkää kovin isot oo, mut en sitä oottanukaan ammattilaisjalkapalloilialta.

IMO on adonis. Hyvä kroppa, en pidä liian pumpatuista ''äijistä'', vaikka salilla käyn itsekin. Toki Cristianolla voisi rasvaprosenttia hieman enemmän olla, mutta futisammattilainen kun on...
Uskoisin, että varsinkin ns. tavallisen ihmisen silmään (joka ei salia harrasta) Cristiano näyttää kyllä lihaksikkaalta.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ei vaan osaa poika paitaa pitää päällä, googleta christiano ronaldo, ekalla sivulla 8/18 kuvista ilman paitaa.

Vähän samantyyppinen keho Rafael Nadalin kanssa, rohki timmissä kunnossa ovat.

Ei taas tätä!!!
Menkää jatkamaan tuonne ketjuun...
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=70083&page=36

Hyvä kroppa on mutta ei lihaksikas, mutta mitäs se niillä lihaksilla tekee kun ilman niitäkin tekee puolesta kentästä ratkaisumaalit. :rock:

Ja eikai se ole Crisun vika jos joku on napsinut rannalla tai pelin jälkeen kuvia hänestä ilman paitaa :kippis1:

Tää on kyl hyvä, että kommentoidaan threadin sisältöä hieman noh...negatiiviseen sävyyn, mutta osallistutaan itsekin keskusteluun :D
Ei vaan, mun puolesta voidaan siirtää jonnekin jos häiritsee. Me jatketaan sitten siellä.

Tää on kyl hyvä, että kommentoidaan threadin sisältöä hieman noh...negatiiviseen sävyyn, mutta osallistutaan itsekin keskusteluun :D
Ei vaan, mun puolesta voidaan siirtää jonnekin jos häiritsee. Me jatketaan sitten siellä.

No tämä kun ei koskaan lopu :D

Toiset ihastelee (naiset ja minä ) ja toiset vihaa (bodarit eli en minä). Pistää aina vaan vituttamaan, ei sais lukea tätä enään :D

Tuohon kun pistää 10 kiloa pelkkää läskiä päälle ja vääntää pari kuukautta penkkiä niin päästään aika lailla lähelle sitä pullabodari-tasoa (penkkitulos ja vyötärö 100) joita punttiharrastajista on melkoisen suuri osa nykyään.

Kannattaisi vain hyväksyä se tosiseikka, että bodausta ei kannata naisten huomion takia vääntää.

IMO on adonis. Hyvä kroppa, en pidä liian pumpatuista ''äijistä'', vaikka salilla käyn itsekin. Toki Cristianolla voisi rasvaprosenttia hieman enemmän olla, mutta futisammattilainen kun on...
Uskoisin, että varsinkin ns. tavallisen ihmisen silmään (joka ei salia harrasta) Cristiano näyttää kyllä lihaksikkaalta.

Oon muute ite huomannu tässä puolen vuoden sisällä miten käsitys on muuttunu "lihaksikkaasta" ihmisestä, mitä se oli sillo ku alotin. Oisin puol vuotta sitten varmasti itekkin pitäny tätä lihaksikkaana, mut nyt sitä vaan ajattelee eritavalla. :offtopic:

Kyllä mäkin kans luulen että Crisun kroppa on just sellanen mistä varsinkin nuoremmat naisimmeiset diggaa. Tosin toi kauniin pojan pärstäkin vaikuttaa, ja paljon. Eli jos meikäläisen naamavärkki lyötäisiin Ronaldon kroppaan, niin saanti ei olisi silti varmaankaan kovin kummoinen....

Tuohon kun pistää 10 kiloa pelkkää läskiä päälle ja vääntää pari kuukautta penkkiä niin päästään aika lailla lähelle sitä pullabodari-tasoa (penkkitulos ja vyötärö 100) joita punttiharrastajista on melkoisen suuri osa nykyään.

Kannattaisi vain hyväksyä se tosiseikka, että bodausta ei kannata naisten huomion takia vääntää.

Kukas käskee vetää +2000 kcal bulkkia kahden vuoden ajan. Kyllä bodaus + järki on nopein tapa päästä kesäkuntoon, jos se nyt on tavoite. Kyllä juoksemallakin läskiä lähtee, mutta lopputulos voi olla epämieluisa, jos alta ei paljastukaan lihakset vaan pelkät luut.

Kyllä mäkin kans luulen että Crisun kroppa on just sellanen mistä varsinkin nuoremmat naisimmeiset diggaa. Tosin toi kauniin pojan pärstäkin vaikuttaa, ja paljon. Eli jos meikäläisen naamavärkki lyötäisiin Ronaldon kroppaan, niin saanti ei olisi silti varmaankaan kovin kummoinen....

Ahhahaaaa...*reps*... :hyvä:

Tipahdin totaalisesti tosta kuvitelmasta, eli funtsin oman naamani tohon adoniksen pärstän kohdille..niin ei terve!! Ja tuossa oli hyvä pointti, että käsitys lihaksikkaasta muuttuu kun itse pikkasen bodailee. Onhan Ronaldolla paketti kasassa, mutta juoksijan kroppahan tuo.

Niin, eihän se nyt ole Cristianon vika jos häntä on Adonikseksi luonnehdittu. Ja Crisu haluaa vain olla hyvä palloilija, jota tuskin kiinnostaa miten isot lihakset hänellä on tai mitä kuntosalikävijät niistä ajattelevat. Tuskinpa Cristianokaan kavereineen arvioi sellaisten jalkapallotaitoja jotka eivät aktiivisesti palloile. Lukitkaa tää ketju ajoissa että ei taas ala se helvetin jankutus miten kyniksiä futarit on ja mitä vittuu ne heiluu ilman paitaa tommosilla siimoillaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom