creative zen v plus 4gb

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pantse
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
49
eli kyseinen soitin tuli tilattua,ja huomenna kädessä,onko omistajia,vikoja,eka mp3-soitin kyseessä,hifi-lehti kehui kyllä laitetta.,jonkinlaiselle suojapussille jossa on vyöklipsi olis kans tilausta tai vastaava.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan hyvin on toiminut ainakin mulla, tosin yksi aika häiritsevä vika tossa soittimessa on: tuppaa "jäätymään" välillä. Siis menee ihan jumiin koko soitin. Reunassa on kyllä sellanen reset-namiska, mutta sen saa jollain tosi terävällä kärjellä vaan painettua. Eli jos mitään lyijytäytekynää tai vastaavaa ei vaikkapa liikenteessä aina oo käden ulottuvilla niin toi jumittaminen rassaa kyllä.

Musiikin laittaminen soittimeen on melko hidasta jos monta biisiä laittaa kerralla, mutta muuten menee ihan siedettävää tahtia. Videoiden laittaminen ei aina tahdo onnistua, heittää jotain erroria vaikka kaikki pitäis olla jees, mutta kukapa noin pienestä näytöstä jotain leffaa haluaiskaan tuijotella. Jotain Ketonen & Myllyrinnettä oon joskus koulussa hyppytunneilla katellut, siinäpä se :thumbs:

Eli en usko että pettymään tuut, varsinkin jos eka MP3-playeri on kyseessä.

Esis, oletko päivittänyt uuden firmwaren? Versio 1.11.01e julkaistiin 31.1. En tosin tiedä auttaako jumittamiseen. Omalla on ikää viikon verran ja päivitin firmwaren heti kun paketista esiin otin. Ainakaan tähän mennessä ei ole ollut ongelmia.

Mulla oli samankaltaista ongelmaa videoiden siirtämisessä Creativen Vision M:n kanssa ja firmiksen päivitys auttoi. Uusi firmis vähensi myös jumeja ja paransi äänenlaatua. Ainakin tossa visionissa kannattaa ajaa välillä resetin lisäksi myös erillinen cleanup soittimen boottivalikosta niin noi tilttailut vähenee oleellisesti. Visionissa boottivalikon saa näkyviin kun tunkee klemmarin siihen resetointi aukkoon ja pitää samalla virtanappia pohjassa, zenillekin löytynee vastaavia toimintoja. Creativen sivuilta kandee kattoa foorumeista lisätietoa jos ei muuten selviä.

hyvin pelittää,sinänsä hullu juttu,kyseinen soitin maksaa tekniset-liikkeen sivuilla 269e, oma oli 159e,eli teknisille kaupoille.

Suositut

Back
Ylös Bottom