creative muvo v200 ongelmia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jalat
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
45
Ostin tänään creative muvo v200 mp3 soittimen ja kävelin soitin kaulassa radiota kuunnellen tyytyväisenä kotiin. Kotona kone täyteen mp3 musaa ja sen jälkeen alkoi ongelmat.

Kone sammuilee ihan miten sattuu. Välillä kun painelee nappeja, ei mitään hätää, mutta välillä kun painat mitä tahansa nappia niin sammuu koko laite.
Sitten kun koitat käynnistää niin aina ei tahdo edes käynnistyä. Jos päälle saa ja soittamaan lähtee, niin hienosti soittaa jos ei painele mitään :)
Mutta vahingossa kun laitat volumea lisää tai vaihdat biisiä, niin zippaa.

Mielenkiinnosta kysynkin onko vastaavia ongelmia ollut muilla?
Uudempaa firmistä kun ei ole tarjolla, niin taitaa mennä huomenna vehje vaihtoon.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ite käytin huollossa creativen 256mb soitinta juuri äskettäin, vaihtoivat kokonaan uuden muistiosan siihen. Se mun soitin vaan lakkas yhtäkkiä toimimasta. Eli suosittelen vaan lähettämään huoltoon, mitä tahansa vikoja noihin soittimiin tuleekin.

Mulla teki vanha fx muvo samaa, huollossa vaihtoivat vaan firmiksen uudempaan. Sen jälkeen toimi taas ihan hyvin. V200 ei ole sammuillut, mutta naksuu kummasti ainakin kun on pakkasella liikenteessä.

Netissä oli firmwaresta vanhempi versio tarjolla, kuin mitä itse soittimessa oli sisässä. Sitäkin yritin asentaa, mutta eihän se sitä asentanut, vaan herjas vaan jotain sontaa. Ehkä pääsen helpoimmalla jos vaan vien sen huomenna takas kauppaan ja pyydän hyllystä uuden tilalle. Ja jos uudessakin on vikaa, vaihtuu merkki.

Itellä kaatu 6kk vanha 256mb fx ihan itsestään, ei vaan enää yks aamu lähteny päälle:curs: Vein liikkeeseen ja odottelen tässä tehtaalta uutta soitinta joka on pahasti myöhässä..:jahas:

Creative on näköjään tehny noita soittimiaan nyt ahneudessaan niin kiirellä et tullu tollanen halpiskännykkä efekti noihin suosituimpiin soittimiin: lelut hajoavat itsestään parin kuukauden käytössä!

Mulla oli aatamin aikaisen 64mb muvon kans joskus samanlaisia ongelmia et soitin sammui miten sattui eikä mennyt päälle ollenkaan. Soitin suoraan creativen tekniseen tukeen Irlantiin (on muuten suomenkielinen palvelu) ja sanoivat et siinä on joku valmistubugi aina joissain malleissa mut auttaa jos formatoi koko paskan creativen omalla ohjelmalla. Tiiä sit auttaako uusien mallien kans mut kannattaa ainakin kokeilla tai sitten vaan soittaa vaan tonne tekniseen tukeen, ei maksa ku sen puhelun verran. Mulla ainakin toiminut Muvo V200 vuoden verran ihan loistavasti.

Radio ei mulla ainakaan kohise, mutta asunkin kaupungin keskusta-alueella. Kuuluu jopa 17 kanavaa. Mee vaihtamaan se laite suosiolla samantien.

Ite hommasin käytetyn Greative Muvon 512Mb muistilla ja on kyllä tosi kätevä laite. Verkkokaupasta laitoin tilaukseen Sennheiser MX 500 nappikuulokkeet jotka voittanut jonkun hifitesti, saas nähät millaset on...

ite hain tänään kossin sparkplugit. Kätevät nappikuulokkeet kun ne turpoaa korvakäytävään ja pysyy paikallaan. mun korvissa kun ei tavalliset napit pysy. Normaalisti sai muvossa pitää voimakkuuden 7-8 asteella ja nyt uusien kanssa 2-3 kohdassa. Niin paljon taustahälyä kadotti kuulokkeet.

Muuten jees, mutta bassoasetuksetkin sai laittaa minimiin soittimesta. Melkoiset bassonappikuulokkeet.

jalat sanoi:
ite hain tänään kossin sparkplugit. Kätevät nappikuulokkeet kun ne turpoaa korvakäytävään ja pysyy paikallaan. mun korvissa kun ei tavalliset napit pysy. Normaalisti sai muvossa pitää voimakkuuden 7-8 asteella ja nyt uusien kanssa 2-3 kohdassa. Niin paljon taustahälyä kadotti kuulokkeet.

Muuten jees, mutta bassoasetuksetkin sai laittaa minimiin soittimesta. Melkoiset bassonappikuulokkeet.

Paljonko maksoit noista Kossin sparkplugeista ?!!? :eek:

20€ näyttäs sparkplugit maksavan, tollasetkin vois hommata niin ois muvolle ja psp:lle omat, noilla psp:n omilla tulee vartissa jo korvat ihan älyttömän kipeiks kun painaa ja on niin kovat...

Mul on 3.soitin jo menos.Eka teki sitä et rupes hirveest kuluttaa pattereita.Sit rupes sammuilemaan itekseen.Vein vaihtoon.Toka teki sitä et sammui kun laski volumea.Eikun vaihtoon.Sormet ristis et tää kestää...

kallionkunkku sanoi:
Paljonko maksoit noista Kossin sparkplugeista ?!!? :eek:

Hain tampereen hifistudio17 liikkestä ja maksoin 26e.
Bulldog netstoresta olis saanut 24e, mutten jaksanut kävellä :D

Jotain jäin kaipaamaan noissa sparkplugeissa. Ehkä avonaisempaa äänimaailmaa. Nyt tuntuu että ääni tulee vähän väkisin niistä ulos. Mutta ehkä se johtuu juuri tuosta että ne on niin tiiviisti korvissa kiinni ettei ulkomaailman ääni kuulu juuri ollenkaan sisään.

Hauskinta on että voi melkein kuulla omat ajatukset kun pitää noita päässä :rolleyes:

Yhden Creative muvo v200 256mb oon jo vaihtanut kun pysy jonku 5-15 sekunttia kerralla päällä. Nyt on toinen menos ja ongelmia taas alkaa ilmentyä. Varsinkin pakkasella jos säätää volyymea koko hoito menee aivan tilttiin. Luulis tota Creativea laatumerkiksi, mutta näköjään samaa paskaa ku muutkin merkit. Joten takuu korvaa tollaset.

Sen firmwaren voi helposti päivittää itsekin Creativen sivuilta. Poikani soittimessa (MuVo N200) oli juuri samanlaisia ongelmia. Päivityksen jälkeen on nyt toiminut moitteettomasti monta kuukautta. Kannattaa muistaa että päivityksen jälkeen muisti on tyhjä, eli joutuu latailemaan kaikki uudelleen.

Sitten ihan yleisesti ihmettelen että mistä tuo voi johtua? Ostettiin kolme laitetta kerralla ja vain yksi alkoi temppuilemaan parin kuukauden käytön jälkeen? Mikseivät muut? Mikä siellä oikeastaan mättää, jos firmware on vanha? Kaikissa oli sama firmis alunperin. Tietysti päivitettiin sitten samantien kaikki.

Hyvin toimii pakkasessakin mulla tää muvo, monena päivänä nyt ollu ulkoilemassa napit korvilla ja ilman ongelmia on toiminu. Hommasin itekin tollaset Sparkplugit ja on muuten mahottoman hyvälaatuset napit, Sennheiserin testivoittajat on kanssa tossa mutta mun mielestä Plugit on paremmat ainakin omaan korvaan ja toi basso on loistava...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom