creatine blast

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja conaa
  • Aloitettu Aloitettu
onko kukaan testannut sportlife nutritionin creatine blast tuotetta?
kovat on ainakin lupaukset, niinkuin vähän kaikissa vastaavissa..

eli:

Todellinen tehotuote lihasmassan ja voiman hankintaan!!
Tehokas LATAUSJUOMA ennen treeniä!!
Jopa 500% tehokkaampi, kuin tavallinen kreatiinimonohydraatti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
juu varmasti on, taitaa olla "jopa 500% kallimpi kuin tavallinen kreatiinimonohyrdaatti".
Eli säästä rahas ja osta vaikka kofeiinitabletit ja kreapurkki, saman "ihme" vaikutukset saat, ehkä jopa enemmän

hinta tais olla siinä 40e luokkaa 1800g.
kysyinkin että onko kukaan testannut.. sisältäähän tuo tribulustakin :)

Fastia pistetään vähän. Tota Creatine Blastia muistaakseni melkeen desi per annos. Voihan se olla jossain mielessä 5 kertaa tehokkaampi. Epäilen vähän...

Hehe. Melkoista mutuilua täällä taas :david:

Jos tutkittaisiin ensiksi se ravintosisältö / 100 g, niin saattaisi löytyä syyt tälle "edulliselle" hinnalle:

Hiilihydraatit 78.00 g
Kreatiini 10.00 g

Eli käytännössä purkki Creatine Blastia (1800 g) sisältää puhdasta kreatiinia 180 g. Hiilihydraatteja sen sijaan purkissa on 1260 g. Em. ainesosien lisäksi purkki sisältää pienet määrät mm. trbilusta ja tauriinia. Kreatiinia tuotteessa on noin 5 euron edestä ja hiilaria hieman yli 6 euron edestä. Kannattavaa bisnestä - sanoisin :thumbs:

Jos välttämättä haluat kyseisetä tuotetta käyttää, pääset huomattavasti halvemmalla sekoittamalla itse ainesosat.

Käytin tätä kamaa alkaessani ekaa kertaa kovat treenit joskus pari vuotta sitten.. Menin yhdestä lafkasta ostamaan palkkaria ja myyjä suositteli tätä siihen kylkeen. Yksi vaikutus, mikä mulla tuli tosta oli, että läskiä rupesi pukkaamaan niin perhanasti. Tossahan on hiilareita kerta-annoksessa aivan järjetön määrä. Voimaa kyllä tuli ja puhtia treeneihin, mutta luulen että menee aika paljon ton sokrulatauksen piikkiin, kuten arvata saattaa.

Joku täällä jo sanoi tosta kofeiniista ja kreasta. Se on hyvä ja halpa setti, peittoaa kyllä kaikessa suhteessa Creatine Blastin. Ite olen nykyisin kokeillut laittaa vielä krea + kofeiini + arginiini + tauriini mehun sekaan ennen treeniä. Tuon kovempaa komboa en ole löytäny, ainakaan samassa hintaluokassa.

Käytin tätä kamaa alkaessani ekaa kertaa kovat treenit joskus pari vuotta sitten.. Menin yhdestä lafkasta ostamaan palkkaria ja myyjä suositteli tätä siihen kylkeen. Yksi vaikutus, mikä mulla tuli tosta oli, että läskiä rupesi pukkaamaan niin perhanasti. Tossahan on hiilareita kerta-annoksessa aivan järjetön määrä. Voimaa kyllä tuli ja puhtia treeneihin, mutta luulen että menee aika paljon ton sokrulatauksen piikkiin, kuten arvata saattaa.

Joku täällä jo sanoi tosta kofeiniista ja kreasta. Se on hyvä ja halpa setti, peittoaa kyllä kaikessa suhteessa Creatine Blastin. Ite olen nykyisin kokeillut laittaa vielä krea + kofeiini + arginiini + tauriini mehun sekaan ennen treeniä. Tuon kovempaa komboa en ole löytäny, ainakaan samassa hintaluokassa.

joo mutta toi kofeiini vähentää ton krean imeytymistä...muuten hyvä... ;)

vetääkö jengi kreatiinit ennen treenejä vai vasta jälkeen? Tuosta vastauksesta vois päätellä että ennen... mitä hyötyä/haittaa kummastakin on?

Sekä ennen treeniä loaderissa että treenin jälkeen palkkarissa. Välipäivänä sitten protskudrinkin kanssa jossain välissä päivää. Ennen treeniä on ideana se, että täytetään ne kreavarastot ennen harjoitusta. Toisaalta kun kreaa käyttää koko ajan niin varastojen pitäisi olla täynnä muutenkin.

Kyllä mulla on aika devil may care -attitude kreatiiniin :D Ei sillä nyt varmaan itteänsä tapa vaikka yli suositusten ottaisi. Nyt lataan ja lappasen aamuin illoin kaks teelusikallista kippoon. Ja jatkossa sitten yhden tai puolikkaan aamuin illoin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom