Creatine blast

Ikä
38
Tästä kyseisestä tuotteesta kysyisin, soveltuuko kuinka naisille? Tuotehan sisältää tribulus terresistä, joka on voimakas testosteroniboosteri ja kohottaa kehon omia testosteronitasoja. Eli mitä haittapuolia naisille tästä tuotteesta on? Vai onko lainkaan?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miia-Maria sanoi:
Tästä kyseisestä tuotteesta kysyisin, soveltuuko kuinka naisille? Tuotehan sisältää tribulus terresistä, joka on voimakas testosteroniboosteri ja kohottaa kehon omia testosteronitasoja. Eli mitä haittapuolia naisille tästä tuotteesta on? Vai onko lainkaan?

En jaksa kirjoittaa, joten lainaan röyhkeästi:

"The primary mechanism of action to explain this phenomenon is that tribulus stimulates the secretion of lutenizing hormone (LH) from the anterior pituitary gland. This in turn stimulates testosterone production, as well as growth hormone and estradiol. Therefore, tribulus can easily stimulate gynecomastia (gyno) and insulin resistance. This is very negative for bodybuilders. In women, tribulus stimulates follicle-stimulating hormone (FSH) and estradiol, but not testosterone."

http://www.abcbodybuilding.com/suppanalysis.php

--> Osta tavallista monohydraattia, niin säästät rahaa ja säästyt epäennustettavilta hormonaalisilta vaikutuksilta.

Henkilökohtaisesti jättäisin tollaset hiilari krea tribulus sekotukset kaupan hyllylle ja ostaisin ihan perus kreatiinia ja ottaisin sitä palkkarin yhteydessä tai aamiaisella. Tribuluksesta on ollut paljon puhetta ja joittenkin mielestä toimii ja toisten mielestä ei.... ite oon (silkasta uteliaisuudesta) testannu tribua ja en kyllä toiste rahojani kyseiseen tuotteeseen laita...Ite en huomannu mitään hyötyä kyseisestä aineesta....

Itse oon yhden purkin koittanut ja tuntui toimivan erittäin hyvin, paremmin kuin normaali kreatiini, mutta eipä kauheasti varaa ollut lisää ostaa. Vähän turhan kallis aine.

Lyhyesti: Tribulus toimii stimuloimalla luteinisoivan hormonin eritystä. Tämä puolestaan naisilla lisää follitropiinin* ja estradiolin eritystä - ei siis testosteronin.

*Säätelee munarakkuloiden kehitystä

Edit: Siis enpä tuota naisena (en muuten miehenäkään) söisi, koska se saattaa sotkea kuukautiskiertoa, muista vaikutuksista puhumattakaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom