Crea-Power -kreatiinipuriste

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nuflog
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Ostin kyseistä tuotetta halvalla kun sai. Nyt olis tarkoitus testata sitä. Ihmetyttää kuitenkin wrangen sivuilla oleva annostus suositus 4 puristetta / vrk. Pitäisikö ottaa enemmän esim. 6 puristetta / vrk ja miten kannattaa ottaa noita puristeita? 2 puristetta aamulla päivällä ja illalla vai? Kannataako toi kreatiinin käyttö jaksottaa siten, että kolmen kuukauden säännöllisen käytön jälkeen pidetään yhden kuukauden tauko ja sen jälkeen aloitetaan uusi käyttöjakso? Miten on muilla toiminu tämä kyseinen tuote ja miten se on vaikuttanu painoon?

Siirsin tän tänne, kuuluu tähän osioon.

Kreatiinista on todella paljon palstalla juttua, joten kannatta myös hakutoimintoa kokeilla.

En tiedä paljonko kreatiinia noissa puristeissa on, mutta aika yleinen annostus on 5 grammaa päivässä. Itse otan tuon palautusjuomassa (jauheena). Jotkut tekee tankkauksia ja pitää taukoja, itse otan tasaisesti pitkin vuotta tota. Kokeilemalla sen tietää mikä on itelle paras.

Nyt olen jonkun aikaa käyttänyt kyseistä tuotetta. Olen ottanut 6 puristetta / päivä ja jaksottanut annostukset kolmeen eri osaan. Eli aamulla 2, päivällä 2, ja illalla 2. Kehon painoa olen ainakin pystynyt nostamaan kolmisen kiloa noiden avulla ja tuntuu että harjoituksiinkin on tullut lisäpotkua. Onko muita saman tuotteen käyttäjiä tällä hetkellä kuurilla ja miten teihin kyseinen tuote on vaikuttanut?

Suositut

Back
Ylös Bottom