Johtuuko mahdollisesti tämän 1.M.R:n käytöstä kun ei 2 kauhallista Crazea toimi? 1.M.R:n annos ollut 2 kauhaa jolla hyvä tempo ja focus treeniin. Kolmella kauhalla tuli jonkinlaiset överit alkoi naamaa punottaa sekä ihoa kihelmöimään. Siitä huolimatta treeni kulki. Ei laskuja. Craze oli kova pettymys, ei minkäänlaista vaikutusta treeniin. Onko seuraava annos 3 kauhaa vai viikon parin tauko PWO:den lanssa???
Käsittääkseni, kaikenlaisilla PWO -tuotteilla on sellainen ominaispiirre, että ne eivät vain yksinkertaisesti toimi kaikilla, stimulantit ei stimuloi kaikilla samalla tavalla, crazestä oon kuullu about kahdenlaista palautetta. 1) 1/3 "En ole huomanu mitään vaikutusta, ihan paskaa" 2) 2/3 sanoo, että "Aivan uskomaton draivi ja fokus, mutta ei droppeja toisinkuin esim jack3d, helvetin hyvää kamaa"
Itse lukeudun tähän jälkimmäiseen sakkiin, olen kyseistä Craze berry lemonade makuna vetäny nyt viimeset 8kk noin 3-5krt viikossa, paria parin viikon taukoa lukuunottamatta. Tatsi on pysyny salilla, fokusta on riittäny, ei samanlaista euforista fiilistä kuin jack3d, mutta ei myöskään oikeastaan mitään haittapuolia. Eli esim droppeja ei siis oo näkyny, vaan tasanen lasku, ei oikeastaan huomaa sitä rajapintaa että euforia laskee. Vaikka ois venannu Craze ottamisen jälkeen yli 1h ja menny salille ja reenannu 1,5h reenit, niin edellee ollu hyvä fokus jne. Oon monesti treenannu vasta klo20-21 aikaan painellu salille ja boosterin ottanu 19-20. 1,5kauhaa (tasasta) reilul nesteellä, ja pystyny helposti menee koisii pari tuntia reenien jälkeen. Pyrkiny kuitenki käymään klo15-18 aikoihin salil normisti. Ruoan määrällä ennen salireenejä en oo huomannu eroja, mut yleensä kuitenki 1,5 - 2h syömättä.
Tulokset on ollu kyllä vaikuttavat, normaaliin reeniin ilman boosteria, havaittavissa selkeä, (ei kuitenkaa mikää megalomaaninen) sarjakestävyyden kehityksen parantuminen, Näin ollen vois ynnäillä, että vaikutus lihaskasvuunkin on jonkin sorttinen.
Saa nyt nähä mitä tolle tapahtuu, että tuleeko sitä viel myyntiin, vai onko se nyt totally nounou. Mielestäni riittoisaa ja hyvää tavaraa. 1,5kauhaa on riittäny hyvin 120kg kokoiseen heppuun. Kokeillut myös, Jack3d vvuos sitten, about yhtä tyytyväinen craze.