Craze:n käyttö ja vaikutukset

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jnasu
  • Aloitettu Aloitettu
Mä oon nyt jonkun 5 kertaa ottanut crazea ja joka kerta tullut huono olo. Tuntuu ihan samalta ku laskuhumalassa sillon ku viinat on loppu ja iskee kauhee nälkä :D Kerran odottelin tunnin verran että alkaisi vaikuttaa, mutta tuli niin huono olo, että oli pakko mennä nukkumaan. Voiko olla että mahdollisesti jonkun aineosan vuoksi tää ei sovi ihmiselle joka syö mielialalääkkeitä, jos toi paha olo tulisi niiden yhteisvaikutuksesta tai jotain...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla on toiminut hyvin. Tiedän ettei "renkutus" liike ole mikään arvostetuin. Lähinnä tyypit vaan naurais tai pitäis outona jos näkis jonkun sellaista salilla tekevän. Olin kuitenkin yksin salilla craze pärinöissä ja focus oli uskomaton. Se lisää tehoa aivan uskomattomasti ja tuntuu, että jaksaa tehdä loputtomia sarjoja... No aloin tekemään ylätaljaa renkuttamalla, tarkoituksena saada ojentajat ja käsivarret pumppiin ikäänkuin hapottamalla kädet tekemällä mahdollisimman nopeatempoista supistusliikettä (liikkeen oikeaoppisuus ei ollut tarkoitukseni) Tein liikettä täydellä painolla ja craze vain kannusti jatkamaan ja jatkamaan ja koventamaan tahtia..kunnes teräsvaijeri katkesi ja koukut läsähti päähäni.. Voin sanoa, etten olisi tähän kyennyt saati sitten ajatellut tätä tekeväni jos en olisi ottanut crazea.

Craze saa ylittämään treenisuorituksesi. Suosittelen.

kyllä tuo ihan hyvin potkii. olin ma-to kipeä eli ruokahalu poissa KOKONAAN ja ei treeniä, tänään tuli syötyä vaan 250gemmin rahka maidon kerä noin 2h ennen treeniä pakolla ja 30 min ennen reeniä 1,5 scooppia crazea ja reeni aivan normaalisti läpi. vuorossa oli kova 3,2,1 mave x4 ja pyramiidi setti t kulmasoutua, lopuissa apuliikkeissä loppu kyllä täysin hönkä. mut normaalisti näillä taustoilla ois taju ollu poissa jo mavessa, eli summarum kovaa kamaa dietille saa nähä kuin kovaa kamaa plussalla.
noin 10h crazesta eikä nukuta vieläkään. mitkään muut ei oo toiminu (en kokeillu 1,3 mömmöjä)

Joo, kreissiä ku vetää ni ei varmaan unta saa...mitään muita vaikutuksia en oo huomannu ite..en aijo kokeilla uuvestaa...kofeiinitabletti ajjaa saman asian...

Kannattaa ottaa craze viimeistään 12:00 aikoihin vaikka menis salille vasta esim klo 16:00, koska jos sen ottaa liian myöhään niin unta ei kyllä saa. Tuo klo 12:00 sääntö kannattaa muistaa, koska se kuitenkin vaikuttaa hyvin pitkän aikaa niin se tehostaa treenejä tuntikausien jälkeenkin crazen ottamisesta.

^höpö höpö... purkissa suositellaan ettei mielellään 6h ennen nukkumaan menoa, ei se nyt mitään 4h potki kumminkaan vaikka hyvää ainetta onkin.. ite yrittäny pitää etten paljon kl 18 jälkeen enää ottais sitä ja siitä sit 30-45min päästä pitäis olla jo salilla täys tohina päällä.

Ootte te huono unisia sällejä.. itsehän otan efet ja muut oikeat stimulantit ja käväsen yötä vasten treenaamas ja sit vaan unta palloon ilman mitään ongelmaa.

^ 10 ml iltashotti + puoli levyä dormareita hihaan?

Itellä ei ole ollut Crazen kanssa mitään ongelmia nukkumisen suhteen. Toisaalta vedän Crazet naamaan heti herättyäni ja lähden siitä sitten jumpalle.

En oo käyttäny yli viikkoo ja silti välillä sydän tuntuu pirun kovaa rinnassa ja muuallakin eli ei varmaan johdu crazesta vai mitä luulette?

juotteko te kahvia tai energiajuomia ollenkaan, ketkä sanovat crazejen sun muitten toimivan? itse juon noin 2-3 kuppia päivässä, energiajuomia en ollenkaan. craze, jack3d ja joku kolmas en muista nimee ei toiminut sit mitenkään minuun. tai toimi, mut täysin päinvastoin ku pitäs, n.15-30min kestävä huono olo ja väsymys. reenit aina illalla, eikä mitään ongelmii ollu unensaannin suhteen näinä kertoina kun tuotteita kokeilin.

juotteko te kahvia tai energiajuomia ollenkaan, ketkä sanovat crazejen sun muitten toimivan? itse juon noin 2-3 kuppia päivässä, energiajuomia en ollenkaan. craze, jack3d ja joku kolmas en muista nimee ei toiminut sit mitenkään minuun. tai toimi, mut täysin päinvastoin ku pitäs, n.15-30min kestävä huono olo ja väsymys. reenit aina illalla, eikä mitään ongelmii ollu unensaannin suhteen näinä kertoina kun tuotteita kokeilin.

Kahvin suur kuluttaja täällä ja kaikki boosterit toimii ja varsinkin Craze..se on ykkönen ja toleranssi ei nouse..aivoni varmaan ottaa nämä stimut erillailla vastaan :)
1vuoden käyttänyt Crazea 3-4/krt /vko ja Ilta reeneissä stimu vapaita boostereita ( ellei kofeiinia lasketa ). Niin ja eli reenaan 5krt/vko

Moksu: Jos syöt epäterveellisesti, kuten massakauden ruokavalion tyyliin niin sydämmen muljahteluja luonnollisesti voi tulla rasvaisen ruoan vuoksi eli kun veren rasvapitoisuus on liiallinen ja tämä sitten pumppautuu sydämmen läpi.. Mulla ei ole koskaan ollut mitään sydän ongelmia, mutta kun aloitin massakauden ja söin 4000 - 5000 kaloria aivan jäätävän epäterveellistä ja rasvaista ruokaa niin iltaisin nukkumaan mennessä sydän alkoi muljahdella ja tuntui etten saisi henkeä. Kevensin ruokavaliota normaaliksi ja ongelma loppui niin nopeasti kuin se oli tullutkin.

Itse asiaan. Muistin, että craze oli unensaantiin todellinen ongelma, kun kokeilin ensimmäisen ja viimeisen kerran kahta mitallista. Tuntui kuin olisin ollut kännissä tai jotain ja uni ei tullut vaikka craze oli otettu 8 h ennen nukkumaanmenoa. Mutta itse oon ainakin herkkäuninen sitten vissiin, kun crazea nauttineena on vaikea saada unta jopa yhdella annoksella. Voi tosin olla myös, että itse saleilu nostaa energiatasoja ja sitten käyn ylikierroksilla...

Crazea tulee otettua pari kauhallista yleensä kerran viikossa ennen jalkatreeniä, ja kyllähän tuolla jotain vaikusta on. Vanha Jack3d oli kyllä kovempaa tavaraa. Melkein mielummin otan kahvia kun on vielä hyvääkin :)

itse halusin skeptisyyttäni koettaa kyseistä ainetta: tyhjään mahaan tunti ennen treeniä ja jalat rankaisuun.
selviä vaikutuksia oli järkyttävä hiki jo lämmitellessä, jokaiseen liikkeeseen sai rutkasti lisää painoa tai toistoja, salilta ei olisi pois halunnut kirveelläkään mutta pitkin hampain tein vain määrätyn ohjelman, loppupäivän oli kevyt ja hyvä olo. vastaavaa extreme kokemusta ei myöhemmillä käyttökerroilla mutta ehdottomasti hintansa arvoisen buustin treeniin tarjoaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom