Kuulostaa varmasti sinisilmäiseltä ja naiivilta, mutta treenien onnistumiseen vaikuttaa ennen kaikkea huolellinen lämmittely ja mm. mielikuvaharjoittelu. Itselleen voi toki hyväksyttää vaikka mitä vedoten milloin mihinkäkin. Hirveä mälli kofeiinia tai muuta piristettä vain pitkittää kierrettä, kun lepo helposti kärsii ja seuraavana päivänäkin pitää tehdä se pitkä vuoro. Tämäkin toki yksilöllistä. IMO rahansa voi käyttää fiksumpiinkin tuotteisiin, mutta en mä estä jos rahaa on kuin rosvopäälliköllä.
Voi toki vedota viinan litkimiseen, mutta kovin montaa mieltä voi olla senkin viisaudesta. Itse en oikein ymmärrä, miksi kemiaa tarvitaan rentoutumiseen, mutta kukin tavallaan.
Jos jaksaisin olla enemmänkin päiviräsänen, niin vetoisin näiden dmaa-valmisteiden turvallisuudessa lääkeainelistaukseen, myyntikieltoon mm.Suomessa ja USAssa sekä raportoidut crash-efektit. Mutta näistäkin kahden ekan kohdalla on tarvittu niitä valopäitä, jotka ottaa brenkkua ja dmaa:ta ylisuurilla annostuksilla..
Voi toki vedota viinan litkimiseen, mutta kovin montaa mieltä voi olla senkin viisaudesta. Itse en oikein ymmärrä, miksi kemiaa tarvitaan rentoutumiseen, mutta kukin tavallaan.
Jos jaksaisin olla enemmänkin päiviräsänen, niin vetoisin näiden dmaa-valmisteiden turvallisuudessa lääkeainelistaukseen, myyntikieltoon mm.Suomessa ja USAssa sekä raportoidut crash-efektit. Mutta näistäkin kahden ekan kohdalla on tarvittu niitä valopäitä, jotka ottaa brenkkua ja dmaa:ta ylisuurilla annostuksilla..