Crazen seuraaja samalta firmalta. Frenzy
Se susta ei vaan hirveästi piristä. ;) Mutta siitä sitten toisella osiolla.
Tuo kyllä vaikuttaa hyvältä, millonkahan mahollisesti olis tulossa suomen markkinoille?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Crazen seuraaja samalta firmalta. Frenzy
Se susta ei vaan hirveästi piristä. ;) Mutta siitä sitten toisella osiolla.
Tuo kyllä vaikuttaa hyvältä, millonkahan mahollisesti olis tulossa suomen markkinoille?
Ollaan poistettu kaikki hyvät aineet ja vaihdettu nimi ? Tämä toimii varmaan helvetin hyvin !!!!
Ollaan poistettu kaikki hyvät aineet ja vaihdettu nimi ? Tämä toimii varmaan helvetin hyvin !!!!
No, ei ny ihan. Kaivoin ton edellisen reseptin ja ainoostaan betaine on poistettu ja dendrobexin tilalle on tullu uus versio DMAA:sta, eli tuo 4-methyl-2-pentanamine citrate, eli 1,3-dimethylbutylamine, eli DMBA (myös markkinanimellä AMP citrate). Myös pari muuta ainetta tullu lisää.
No niin, kuulostaa ihan lupaavalta. Saas nähdä kauan saa olla markkinoilla.
Ei.saako enää mistään tätä jumalallista tavaraa :/ ????
Mä olen huomannut että paras boosteri on avioero. Lihakset kasvaa ja rasva palaa.
Mä olen huomannut että paras boosteri on avioero. Lihakset kasvaa ja rasva palaa.
Jos väsyttää mennä salille, niin ehkä kannattaa nukkua.
Vaikea tuntematta sanoa, liittyykö eroon enemmän vitutus vai helpotus, mutta molemmat tunteet saa ainakin itselle hyvän meininkin treenaamiseen.
Itseäni kuitenkin ihmetyttää, miksi jengi oikeasti vetelee näitä piri(ste)buustereita? Onko se vain se fiilis, kun tuntee itsensä sähköjänikseksi? Jos väsyttää mennä salille, niin ehkä kannattaa nukkua. Jos itsensä ja rajojensa ylittämiseen tarvitsee Juhla Mokkaa ihmeellisempää, niin kannattaisi varmaan miettiä itseään. Ennen kuin joku vetää herneen nenään ja lainaa, niin tämä on vain minun mielipide ja kyllä varmaan treenaan löysästi, kun hauiskääntösarjan välissä voi joskus mennä parikin minuuttia, enkä kummemmin tee erikoistekniikoita.
Kaikkien kahvin sekä energiajuomien kuluttajienki pitäisi mennä itseensä, jos väsyttää mennä duuniin nii kannattaa ehkä jäädä kotiin nukkumaan. Mielenkiintoinen mielipide ottaen huomioon että tässä puhutaan buusterista ei horkasta tai piristä.
Totta toinen puoli. Jos oikeasti väsyttää ja tuntuu, ettei jaksa, niin kannattaa pohtia syitä, miksi väsyttää tai vireystila on huono. Eli hoitaa syytä, eikä seurausta. Jos on kofuherkkä tai muut ainesosat latarissa vaikuttavat uneen, niin kierre on valmis.
IMO jonkun pärinän ja pörinän hakeminen ennen treeniä on hiukan kummallista. Aloittelijat vetelevät näitä latareita käytännössä jonkun ylitsepääsemättömän piristyksen toivossa ja kovin monella se menee siihen, että sitä kiskotaan joka treenin alle, mikä on mielestäni täysin tuhlausta.
Toki mainittakoon, että kahvin juontiin liittyy aika vahvasti sosiaalinen aspekti Suomessa, eikä sitä kaikkialla mielletä piristeenä.