Counter Strike

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ande
  • Aloitettu Aloitettu
minkäs muuten ku monilla näyttää olevan tuo 256 adsl nii onko se tarpeeksi nopee? siis meinaan että jos hakee pelejä/elokuvia esim. dc++:lla? tai jos pelaa vaikka cs:ää? kuinka nopeesti downloadaa parhaimmillaan? monta kt/s?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by andor
minkäs muuten ku monilla näyttää olevan tuo 256 adsl nii onko se tarpeeksi nopee? siis meinaan että jos hakee pelejä/elokuvia esim. dc++:lla? tai jos pelaa vaikka cs:ää? kuinka nopeesti downloadaa parhaimmillaan? monta kt/s?

256kb/s = 256 / 8 = 32 kB / s
käytännössä hyvänä päivänä suomesta tulee tuota vauhtia, mutta kazaalla jostain syystä melkein aina kun ottaa isompia filuja niin nopeudet tippuu alle 10Kt/s, sama pätee dc++ aan.
Ymmärtääkseni cs:ään ihan tarpeeks nopea, en oo kyllä itse kokeillu.

Joo, ihan hyvin pelittää cs tällä 256lla. 30 kiloo on aika vakio nopeus mitä tällänen yhteys ottaa, eli n. 120Mt tunnis

edit: cs toimii modeemillakin pingi tais olla noin 130 yhel kaveril

CS Foorum :) http://www.csfi.net/bbs/

Jos joku tarvitsee hyvät configit tässä olis! Siis noi pari tiedostoa kun kopio texsti editoriin ja tallentaa Counter hakemiston alle ( tarkista onko muita cfg tiedostoja, jos on niin sinne..) nimillä esim. Johan.cfg ja pakkotoisto.cfg. Tarkista että tuli tallennettua cfg muodossa ja sitten vain Conteri päälle ja consoliin exec Johan.cfg niin ottaa tiedoston confit käyttöön. Johan.cfg voi olla myös mikä tahansa nimi mutta ei kannata tallentaa config.cfg nimellä alkuperäisten confien päälle! Scriptit toimii ainakin mulla hyvin...(klaanimatsessa sallittuja scriptejä) ja en ole saanut servuille pännejä. Voi muuttaa tietenkin F näppäimet jonnekin muualle sillä ne ei toimi jos ei ole kommentoinut yhtä uutta dll. tiedostoa joka tuli 1.5 mukana uutena Conterin (tai Half_Lifea) alta (en nyt muista sen nimeä mut ei siellä niitä monta oo ja kokeilelemalla se löytyy). Jos kirjain näppäimissä ei ole tilaa niin Insert, Home, Delete, End... F näppäimien tilalle. Myös hiiren ("MOUSE") näppäimiä (toimintoja) kannataa säädellä omistamansa hiiren ja mielensä mukaan MOUSE 1,2,3,4,5... Sensitivity "3.300000" on hiiren nopeus arvo jota muutetaan kenttien mukaan esim. (consoliin sensitivity 2.7 ja enter) Netti koodista sen verran että.....

rate "22000.000000"
cl_updaterate 60
cl_cmdrate 90

Arvoja kannattaa muutaa oman netti yhteyden mukaan sopiviksi seuraamalla Conterin oikeassa alakulmassa olevia net_graph "3" arvoja jotka tulisivat olla nollassa patsi fps joka tuli olla mahdollisimman suuri. Ping muutuu myös hieman netti koodin myötä mutta se on enemmän yhteydestä ja palvelimesta kiinni (alle 80 ping ok servu) . Niin ja jos et osaa nimeä pakkotoisto vaihtaa confissa omaasi niin unohda tämä kaikki jo nyt.

Ei muuta kun koodaamaan!

:kippis1:

// Ensimmäinen tiedosto
// **********************Johan.cfg*********************

unbindall
name "Pakkotoisto"

// include pakkotoisto.cfg
exec pakkotoisto.cfg

alias +jumpduck "+jump; +duck"
alias -jumpduck "-jump; -duck"

alias mcl "slot10;wait;wait;slot10;wait;slot10;wait;slot10"

alias +shield_buy "stopsound;buyequip; menuselect 2; buyequip; menuselect 6;"
alias -shield_buy "mcl"

alias +ak_colt "stopsound;buy; menuselect 4; menuselect 1; buy; menuselect 4; menuselect 3; buy; menuselect 6;"
alias -ak_colt "mcl"

alias plantbomb "say_team Plant the bomb"

alias kerpele "say VIT.. (:) !!!"

alias buy_he "buyequip; menuselect 4; wait; wait"
alias get_he "weapon_hegrenade; wait; wait"
alias throw_he "+attack; wait; wait; wait; -attack"
alias spam_he "buy_he; get_he; throw_he"

alias reload_stop "weapon_knife; wait; wait; wait; lastinv"

bind "F1" "+shield_buy"

bind "F2" "+ak_colt"

bind "F3" "plantbomb"

bind "F4" "adjust_crosshair 1"

bind "F5" "kerpele"

bind "h" "spam_he"

bind "r" "reload_stop"

bind "TAB" "+showscores"
bind "ENTER" "+attack"
bind "ESCAPE" "cancelselect"
bind "'" "+moveup"
bind "+" "sizeup"
bind "," "buyammo1"
bind "-" "sizedown"
bind "." "buyammo2"
bind "/" "+movedown"
bind "0" "slot10"
bind "1" "slot1"
bind "2" "slot2"
bind "3" "slot3"
bind "4" "slot4"
bind "5" "slot5"
bind "6" "slot6"
bind "7" "slot7"
bind "8" "slot8"
bind "9" "slot9"
bind ";" "+mlook"
bind "=" "sizeup"
bind "a" "+moveleft"
bind "b" "buy"
bind "c" "radio3"
bind "d" "+moveright"
bind "e" "+use"
bind "f" "impulse 100"
bind "g" "drop"
bind "i" "showbriefing"
bind "m" "chooseteam"
bind "n" "nightvision"
bind "o" "buyequip"
bind "q" "lastinv"
bind "s" "+back"
bind "t" "impulse 201"
bind "u" "messagemode2"
bind "w" "+forward"
bind "x" "radio2"
bind "y" "messagemode"
bind "z" "radio1"
bind "[" "invprev"
bind "]" "invnext"
bind "`" "toggleconsole"
bind "~" "toggleconsole"
bind "UPARROW" "+forward"
bind "DOWNARROW" "+back"
bind "LEFTARROW" "+left"
bind "RIGHTARROW" "+right"
bind "CTRL" "+attack2"
bind "SHIFT" "+speed"
bind "SPACE" "+jumpduck"

bind "F6" "save quick"
bind "F7" "load quick"
bind "F10" "quit prompt"
bind "INS" "+klook"
bind "PGDN" "+lookdown"
bind "PGUP" "+lookup"
bind "END" "centerview"
bind "MWHEELDOWN" "invnext"
bind "MWHEELUP" "invprev"
bind "MOUSE1" "+attack"
bind "MOUSE2" "+duck"
bind "MOUSE3" "+reload"
bind "PAUSE" "pause"

// Toinen tiedosto
// ***************pakkotoisto.cfg***********************

// r_netgraph 1
pushlatency "-200"
cl_observercrosshair 1
cl_hidefrags 0

net_graph "3"
//VARS SEE: http://half-life.pcgame.com/console/categories.html
+mlook
joystick "0.000000"
m_filter "0.000000"
// disable client-side prediction (1 may increase lag)
cl_nopred "0"
// try around -1/2 to -1 times ping, reduces lag
pushlatency "-20"
cl_adaptive "0"
cl_pred_fraction "0.5"
cl_pred_maxtime "255"
cl_timeout "305"
m_yaw "0.022"
m_pitch "0.022000"
sensitivity "3.100000"
lookstrafe "0.000000"
lookspring "0.000000"
cl_skyname "desert"
cl_backspeed "400"
cl_forwardspeed "400"
// high quality player models off /on 0/1
cl_himodels "0.000000"
cl_hidefrags 0
bottomcolor "6"
topcolor "30"
skin ""
model "gsg9"
team ""
hud_centerid "1"
hud_fastswitch "1"
crosshair "1.000000"
gamma "3.000000"
brightness "2.000000"
sv_aim "1.000000"
vid_nopageflip "0"
_vid_wait_override "0"
_vid_default_mode "0"
_vid_default_mode_win "3"
vid_config_x "1024"
vid_config_y "768"
vid_stretch_by_2 "0"
_windowed_mouse "0.000000"
viewsize "120.000000"
scr_transparentui "1"
scr_conspeed "99999999999"
mp_decals "1000"
gl_dither "0"
gl_polyoffset "4.0"
gl_overbright "0.000000"
gl_flipmatrix "0"
gl_monolights "0"
s_rolloff "1.0"
s_doppler "0.0"
s_distance "60"
s_automin_distance "2.0"
s_automax_distance "30.0"
s_min_distance "8.0"
s_max_distance "1000.0"
s_leafnum "0"
s_refgain "0"
s_refdelay "0"
s_polykeep "0"
s_polysize "0"
s_numpolys "0"
s_bloat "2.0"
s_verbwet "0"
s_a3d "0.000000"
s_eax "0.000000"
volume "1.000000"
suitvolume "0"
hisound "1.000000"
bgmvolume "1.000000"
_snd_mixahead "0.1"
r_drawviewmodel 1
r_shadows 0
s_geometry 0
s_reflect 0
s_reverb 0
s_usepvs 0
s_verbwet 0
s_occlude 0
s_occ_epsilon 0
s_occfactor 0
gl_ztrick 1
gl_d3dflip 1
r_mmx 1
r_dynamic 1
gl_texsort 1
gl_polyoffset 4.0
r_decals 0
loadas8bit 0
gl_dither 0
r_waterwarp 0
gl_flipmatrix 0
gl_monolights 0
gl_smoothmodels 1
cl_himodels 0
gl_cull 1
gl_keeptjunctions 0
s_2dvolume 0
max_shells 0
max_smokepuffs 0
fastsprites 0
cl_lc 1
cl_lw 1
cl_lb 1
rate "22000.000000"
cl_updaterate 60
cl_cmdrate 90
fps_single "100"
fps_modem "100"
fps_lan "100"
fps_max "100"
cl_allowupload 1
cl_allowdownload 1
cl_download_ingame 0
cl_nosmooth 1
cl_smoothtime 0
setinfo "lefthand" "1"
setinfo "ghosts" "1"
setinfo "dm" "0"
setinfo "ah" "0"
ex_interp 0.06

vaihtu adsl kaapeliin.. ei 126 upil taida servua pystyyn pitään enään.

Btw, onko kukaan kerennyt testaan unreal2:ta?
ehkä vähän hollywood mutta itse diggaan.

Olen pelaillut Unreal 2:sta, enkä pitänyt. Syitä: Liian lyhyt, munattomat aseet, AI haisee, ja raskas graffamoottori, onnettomat "sivujuonet"
UT2003 oli parempi, siinä keskityttiin olennaiseen.

Näin minun mielestä.

Mistähän vois johtua seuraavanlainen:
Otan yhteyden gamespyllä (tai suoraan pelistä, ihan sama) niin peli menee konsoliin, ottaa yhteyden servuun, kaikki ok, mutta mitään ei tapahdu eli peli jää konsoliin. Eli ei mene jumiin, mutta ei mene myöskään peliin. Näin käy 90% kerroista, muutamia kertoja on mennyt peliinkin asti. Kummaa..
Mulla on counterista ja halfista tappiin päivitetyt versiot.

niinjoo, ja onko jotain map-pakettia joka kannattais hankkia? Aika usein puuttuu mappeja kun ottaa yhteyden servoon.

Originally posted by metalman
Mistähän vois johtua seuraavanlainen:
Otan yhteyden gamespyllä (tai suoraan pelistä, ihan sama) niin peli menee konsoliin, ottaa yhteyden servuun, kaikki ok, mutta mitään ei tapahdu eli peli jää konsoliin. Eli ei mene jumiin, mutta ei mene myöskään peliin. Näin käy 90% kerroista, muutamia kertoja on mennyt peliinkin asti. Kummaa..
Mulla on counterista ja halfista tappiin päivitetyt versiot.

niinjoo, ja onko jotain map-pakettia joka kannattais hankkia? Aika usein puuttuu mappeja kun ottaa yhteyden servoon.

Löytyisikö vika confeista. On ollut joskus sama ongelma ja olen vaihtanut suoraa coffit. Jos sillä on konsoli näppäimen kohdalla jotai vikaa se ei mene päälle tai lähde pois päältä. Tai siis konsoli on voitu määritellä meneväksi päälle heti alussa pelin kännistytyä. Esim. tämä vois auttaa >> lisää config tiedostoon tämä scr_conspeed "99999999999" ja tarkista että bind komentoja ei ole kommetoitu ( // merkit pois ). Voithan kokeilla tota minun coffia tai lisää tietoa kyllä löytyy sivulta www.csfi.net... ja lisää tietoa ja mappeja löytyy täältä www.counter-strike.net

Nii voisko joku laittaa suomeksi että miten vois ottaa matsia foorumilaisten kesken.Onko pakkotoisto-servu(CS) olemassa.Vois olla mielenkiintoista.Itellä aurian 512/512 ja pian muuttuu 1000/384,voiskohan sillä oma servu jo pyöriä.Ohjeita voi laittaa servun pystyttämiseen.Pakkotoisto-Clan ois enemmän ku loistava ajatus:kippis1:

on vaikea kuvitella hervottomia kaappeja koneen ääressä näpräämässä cs:ää :D

metalman:
kun kone pysähtyy sinne consoleen niin koita komentoa "retry" (ottaa uudestaan yhteyden servulle). itselläkin oli tälläisiä ongelmia, installoin half lifen ja countterin uusiks ja ongelmat katos.

johan:
sori että nauran, mutta toi "sun" config (jonka oot näköjään hakenu jostain nettisivulta ja ite vähän moderoinu) on aika n00b ;) siellä on perkeleesti turhia komentoja ja samoja komentoja toistetaan.

( btw. game spyt roskiin ja tilalle the all seeing eye ->
http://www.udpsoft.com/eye/ )

en ole enää pahemmin countteria pelannut kun suurin osa pelaajista on 13 vuotiaita aimbot/wallhackereita. olen muuten itse 'testannut' anticheat ohjelmia enkä ole yhtään löytänyt jota en kykenisi ohittamaan :F (olen käyttänyt aimbottia, aimbot modeleita, wallhackia, whitewallseja, recoilskriptoja yms.). pelasin ehkä pari vuotta versiosta beta7.0 versioon 1.3(?) ja siinä vaiheessa olin jo niin kyllästynyt että piti hankkia parempaa tekemistä. olihan se silloin ennen wanhaa kiwaa...

nimim. suomen top-20 klaaneissa pelannut vielä silloin kun cs oli TAITO peli! (kyllä, tämä on egoboost)

Lohkukin on täällä vai? Siistiä! No joo, oon pelannut jonkun verran suomalaisilla servereillä mutta harmi kun esimerkiksi AURIA ja POSTI tuppaavat olemaan melkein aina täynnä. Mä olen käyttänyt suoraan CS:n omia filttereitä ja mättänyt niillä servereillä missä saa kohtuulliset pingit. Ulkomaan servereillä vaan tahtoo käydä niin että paikalliset pelaa jollain 30-40 pingillä ja ittellä on jotain 90-150 ;)

Monesti oon kyllä räplännyt ulkomaan servuja sen takia että täällä suomessa tuntuu olevan tavallista enemmän wallhackin ja muitten "apuvälineitten" käyttäjiä, lisäksi liian usein kaikki fragmonsterit menee samaan tiimiin ja repivät pisteitä noobieparoilta. Saksassa on monta serveriä missä pelataan hyvällä pelihuumorilla eikä paljoa välitetä fragseista. Tosin turha on yleistää koska joka maasta löytyy hyvät ja vähemmän hyvät peliserverit!

Scripteistä sen verran että olen vielä todella noobie countterin pelaaja mutta ainakin pyssyjen ostaminen käy scripteillä nopeasti, oon kokeillut myös omia virityksiä missä saa yhdellä komennolla koko varustuksen. Jos joku ei oo vielä kokeillut sellaisen hemmon kuin RIZZUH tekemää turnauskäytössä olevaa klaaniscriptiä niin kantsii kokeilla. Sillä saa näppärästi kaikki valikot hiirellä kuvaruudulle.

Mun suosikkikenttä on muuten Italy, en tiijä mistä johtuu mutta siellä on mukava juoksennella pitkin ja poikin ja tietty yrittää vielä saada pelastettua ne panttivangit :)

Vitvall kirjoitti: "on vaikea kuvitella hervottomia kaappeja koneen ääressä näpräämässä cs:ää"

Kerran pelimies aina pelimies! Ihan mukavaa puuhaa treenien jälkeen ja kun aikoinaan tuli pelattua nämä Doomit, Quaket ja Gloomit läpi niin täytyyhän sitä pitää taitoa yllä :D Onkos porukat saaneet vielä pystyyn Pakkotoisto.comin omaa serveriä? Siellähän vois heittää samalla läppää kun pelaa :urjo:

Pistettiin uus servu pystyyn joten kaikki sitten pelaan CS 1.5 tänne >>

-CAOS by zrkl.org-|0ms| ip on 213.216.231.60 :thumbs:

Mega CS server, Max player 25.

Admin on "Hauli" ja servu sijaitsee Oulussa.

Back
Ylös Bottom