PC Counter Strike: Global Offensive

M-NUTRITION PURE CREATINE 300 g

100 % puhdaslaatuista kreatiinimonohydraattia

-30%
Pelaako jengi tota competitivee? Tiimspiikissä ryhmää?

Kyllähän sitä tulee pelattua. Itellä rankkina pysyny pitemmän aikaan jo Silver 2, ei meinaa nousta millään vaikka hyvin pelannu monia pelejä putkee ja voittanukki. Toki joskus on niitä ihan paskoja pelejäkin. Nyt melkein 200h pelattu GO, Sorsaa tuli hakattua 1200 tuntia sillon kun se oli vielä kova sana :D

Täällä kans yks compin pelaaja ilmottautuu, tällä hetkellä rankkina sheriffi eli mikä lie distinguished master guardian. Dixon nimellä löytyy steamin kautta, profiilikuvana on läski kiinalainen pikkupoika.

Hyvä että muitakin löytyy! Eniten tulee comppia pelattuu kavereiden kaa, mutta joskus kyllä kaipailis pelikavereita comppii. Pitäskö tehä joku pakkis "tiimi"? :D

Tähän asti pakkiksella kommentoinut lähinnä leffa-osioon, nyt päästiin jo pelipuolelle. :puntti:

Liitytty tiimiin heikolla osaamisella ja nimimerkillä Jonez.

Muakin saa lisätä Steamissa laurivelli nimellä. Skilliä ei tosin löydy mutta sillon tällön ehtii pelailla. Hyvä peli kun vaan osuus.

Onko täällä hyviäkin pelaajia? Entä löytyykö ketään mun tasoista? Oon Silver Elite Master :nolo:

jos peli/juttuseura kelpaa lisätkää nimimerkki busse (steamissa ainakin haulla tupi3 löytyy)

Pelaakos täällä porukka matseja yhdessä? Steamin ryhmään jo aiemmin liitytty nikillä -Flex-. Onko teamspeakkia tai mumblea olemassa?

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Joo meikänki voi lisätä kaveriks niin löytys joku comppiin kaveriks. Mumbl ja TS löytyy myös. steamista löytyy egokeisari taikka MAESTRO Ainiin ja rankki on MGE mut se vaihtelee hyvinkin paljon :D

Saa lisätä steamiin Adsks nick. cs:go takana vajaa 100h mutta 1.6 varmaan 4000h. Mumble yms gaming paskat löytyy. Matsia vain.

Joo ei mullakaa oo GOssa ku joku alta sata tuntia alla.. sorsassa jotai 2k mutta ei siltä tunnu :D

Lisäilen tuolta pakkiksen ryhmästä kavereita sitämukaa ku näkee samaa aikaa pelaamas, nick Disco Masa

Adsk ja Disco Masa lisätty. Itse nimimerkillä -FleX-. Ei muuta kun aletaan pelailemaan pakkiksen pre-made tiimillä tota match makingia, niin on vähän mielekkäämpää kuin soolona heilua. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom