Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei tietenkään, mutta ovat itsekkin sanoneet että viimeinen major tällä kokoonpanolla, joten melko varmasti muuttuu. Huhujahan on että GR lähtis Cloud9'neen.
Vähäsen koijasin, ei sitä suoraan kukaan ole sanonut. En muista kuka pelaajista yhdessä haastiksessa sanoi/vihjasi että voipi olla viimeinen major tässä tiimissä.Missähän näin on sanottu ja kuka?
Toivon kans ettei NiP tule vaihtamaan ainuttakaan pelaajaa Tosifani jaksaa uskoa että noustaan vielä =)
Oon varmaan kuuro tai jotakin, mut mun mielestä nuita ääniä ei oo muokattu sen updaten jälkeen ollenkaan? Toki asiaan voi vaikuttaa se, että joudun nyt pelaamaan nappikuulokkeilla kun headsetti otti ja hajosi :D Mutta kyllä tässä mun mielestä silti on paljon isommat äänet kun juoksentelee/hyppii, ja jos ei muuta niin ainakin on säilyny nuo erilaiset äänet eri alustoilla.Joo no ne tais korjata noi äänet parissa päivässä, kun kaikkien perseet repesi :D
Aivan Sehän selittääkin sitten tilanteen.Ne ei vaihtaneet ääniä, mutta madaltivat askelmien äänitasoa hiukan.