PC Counter Strike: Global Offensive

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Tiputtauduin globalista. Ei jaksa ottaa pelaamista tosissaan ja ihan perseestä yrittää vääntäää joidenkin tuntemattomien venäläisten kanssa, kun ei siitä mitään tule :D Supremessa voi vain juista jollain pesarilla välittämättä pätkääkään.

Banniaaltojen jälkeen on kyllä yks ja sama onko supreme vai global. Ihan naurettavaa miten paska taso globalissa on. Saisivat lisätä 1-2 rankkia lisää niin vois tasoerot vähän tasottua.

Kyllä se taso siitä kovenee kun globalina vielä elopisteet nousee, jos siellä pärjää ja tulee vastaan kovempia globaleita.

Totta. Ja sitten nämä lisämausteita käyttävät.. Vähän väliä joku koodaa, yleensä toki bannit napsahtaa jossain kohtaa, mutta turhaa ajan haaskausta pelata koodaavia urpoja vastaan.

Ei tietenkään, mutta ovat itsekkin sanoneet että viimeinen major tällä kokoonpanolla, joten melko varmasti muuttuu. Huhujahan on että GR lähtis Cloud9'neen.

Missähän näin on sanottu ja kuka?

Toivon kans ettei NiP tule vaihtamaan ainuttakaan pelaajaa Tosifani jaksaa uskoa että noustaan vielä =)

Missähän näin on sanottu ja kuka?

Toivon kans ettei NiP tule vaihtamaan ainuttakaan pelaajaa Tosifani jaksaa uskoa että noustaan vielä =)
Vähäsen koijasin, ei sitä suoraan kukaan ole sanonut. En muista kuka pelaajista yhdessä haastiksessa sanoi/vihjasi että voipi olla viimeinen major tässä tiimissä.

Itse en varsinaisesti NiP fani ole, mutta toivoisin näkeväni GR'n joko toisessa tiimissä, tai tekemässä NiP'ssä sitä mitä ennenki teki. Viime aikoina hänen rooli on tuntunut olevan turhan "rajoitettu", kun taas ennen pelas lurkkerina oman mielensä mukaan ja se toimi. Kinguinissako se kävi tuuraamassa vähän aikaa sitten ja siellä se oli täysin elementissään ja olikin turnauksen paras pelaaja.

Menkää faceit:iin pelaamaan. Välillä tietty tulee paskaa vastaan, mutta jonki aikaa siellä pelanneena, niin alkaa tulla vastaan semmosta 1500h-4000h pelanneita vihuja vastaan.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
aika paljon tuntuis olevan globalissa koodaajia, ainakin jos on puolasta tai muualta idästä niin aina vähän epäilyttävää sakkia. Ja sitten harmittaa nämä pelit, missä omaan tiimiin sattuu jostain hevonpyllyn syystä tulemaan se yksi kommunikoimaton paskapelaaja, joka kusee koko pelin :D Aina jonkun tiimiläisen pitää vetää kauhea spurttirundi tappaen vähintään kolme, kun on tällainen yksi dorka jossain nurkassa istumassa, joka ei osaa rotaatiota edes yhtään. Sitten on näitä edgyjä persereikiä, jotka aloittaa vittuilun ensimmäisellä rundilla omalle tiimille.

Ja ei helvetti nämä uudet askeläänet :D kuin ravihevoset juoksis kilpaa ja enää ei erota onko joku missäpäin, kun eri alusojen eroja ei erota :D

Ite oon tykänny :D Kesti about 3 pelii tottua ja nyt ku on tottunu niin tuntuu et paljon helpompi määrittää mistä vihollinen tulee. + makia äänet ku joku ampuu sua lähelle mut ei osu (pew pew :D)

Joo no ne tais korjata noi äänet parissa päivässä, kun kaikkien perseet repesi :D
Oon varmaan kuuro tai jotakin, mut mun mielestä nuita ääniä ei oo muokattu sen updaten jälkeen ollenkaan? Toki asiaan voi vaikuttaa se, että joudun nyt pelaamaan nappikuulokkeilla kun headsetti otti ja hajosi :D Mutta kyllä tässä mun mielestä silti on paljon isommat äänet kun juoksentelee/hyppii, ja jos ei muuta niin ainakin on säilyny nuo erilaiset äänet eri alustoilla.

Dreamhack winter tosiaan loppu äsken! Huikee turnaus jälleen kerran! LG:ltä myös aivan järisyttävä esitys kokonaisuudessaan, harmi ettei riittänyt päätyyn asti. Kiva oli katsella uusia kokoonpanoja niin LG:llä kuin Fnaticillakin. Saa nähdä innostaisko tämä muitakin tiimejä vaihtelemaan pelaajia? ;) Tällä viittaan tietenkin Nippiin.

Yllätyyys, NiP suli jälleen. Uutta leaderiä tarvisivat ilmeisestikkin. Fnatic sai vähä momenttumia niin se olikin siinä. NiP meni ihan jäihin eikä pelissä ollut mitään ideaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom