Countdown to Pakkotoisto-kauppa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Viikon päästä alkaa vuokrasopimus ja siitä sitten remontti. Pyrimme avaamaan marraskuun toisella viikolla. Kauppapaikkahan tulee Albertinkadulle Helsingin keskustassa.

Liikkeen avaamiseen palaa paljon rahaa, joten olkaa ymmärtäväisiä jos alkuviikkoina tavara loppuu kysynnän alla kesken. Pyrimme saamaan uutta tilalle aina mahdollisimman nopeaan.

Paikka toimii sitten virallisena Pakkislaislaisten kokoontumispaikkana.

Meinaatkos, että tilat riittää kun 100 vippiä ryynää raivolla sisälle pelaamaan xboxia :D

Onnea matkaan! Toivottavasti kaikki lähtee hyvin käyntiin! :thumbs: Uskon kyllä että kauppa tulee käymään hyvin.

Minä ainakin lupaan ja vannon, että Helsingissä käydessäni teen pyhinvaellusmatkan Pakkis-kauppaan. Se on Mekka. :worship: Joko iso, neliönmallinen musta kivi on hankittu. :D

Mä ainaski ostan sen pipon ja proteiinia...... :D

Mike?

Oisko tulevaisuudessa mahollisuus saada pipo omalla Nickillä...vai pitääkö

teettää ite prodeeraus ? Vähän niinku..V.I.P pipo... :rock:

Tsemppiä kaupan tilojen lanseeraukseen! Pitänee poiketa...

Onnea vaan uudelle kaupalle!

Onnea! Jospa sitä joskus tulisi täältä peräkorvesta käytyä siellä etelässäkin päin. Hieno homma! :worship:

icecool sanoi:
Mä ainaski ostan sen pipon ja proteiinia...... :D

Mike?

Oisko tulevaisuudessa mahollisuus saada pipo omalla Nickillä...vai pitääkö

teettää ite prodeeraus ? Vähän niinku..V.I.P pipo... :rock:
Prode on aina suht kallis, joten kallis tulisi pipostakin kun jokaiseen pitäisi oma prode tehdä.

Jahas. Ja Pakkotoisto vain jatkaa kasvamistaan...

Mainiota että kauppa on noin keskustassa. Pääsen helposti käväisemään työmatkoilla.

loistavaa kehitystä pakkotoiston laajentamisen suhteen :thumbs:

juu, toki kaupalle pitää tulla jotaa norkoilee, kun vielä bunkkaan tossa naapurissa :)
Eli marraskuussa nähdään.

Helsinkiin eksyn n. kerran kahdessa vuodessa, että kai sitä ennemmin tai myöhemmin kerkiää siellä tehdä herätysostoksia. :D

Jeejee. Mike saatteko Prolabin paitoja myytiin? Sellasen mikä sil yhel nekrul oli päällä kisakuva osion threadissa.

Ei niitä varmaan hirveemmin menis, että ei taida onnaa?

Kride sanoi:
Helsinkiin eksyn n. kerran kahdessa vuodessa, että kai sitä ennemmin tai myöhemmin kerkiää siellä tehdä herätysostoksia. :D

Sama vika. Mutta ehdottomasti pitää poiketa sitten kun sinneppäin maailmaa eksyy...

Todellakin pitää poiketa kaupassa sitten kun stadiin päin tulee hortoiltua :)
Oletkos muuten Mike itse siellä myyjänä?

Jaahas, Mike ehti vastata kysymykseen ennen kuin ehdin editoida sen. Nopeeta toimintaa :)

Onko vielä tarkempaa avaus -päivämäärää lyöty lukkoon? Himottais käydä noutamassa vähän training pakseja ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom