Corvette ZO6

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tottakaihan toi moottori, ilman turboa kestää paremmin ja tommosella autolla missä on iso turbo ja tähdätty sillä puhtaasti tehoon niin siipirattaat ja muutenkin turbo on sen mallinen että kaikki tehot on ylä-kiekoilla, joten olisi varmasti aika levoton ajettava kaupungissa toi turbo vehe. Hankkikaa vanha Hemi Dodge tai muu tommonen vanhempi iso-lohko muskeli kaara ja virittäkää, moottorissa löytyy viritys potentiaalia vaikka muille jakaa. Siis jos haluatte tehoja, muut ajo-ominaisuudet on sitten mitä on ja tuskin aivan halpa projektikaan olisi...:rolleyes:

Tulipa taas viisasta ja kieliopillisesti oikein olevaa tekstiä.

noissakin kannattaa pitää mielessä että jenkeissä (ainakin vanhemmissa, kuin myös vanhemmissa volvoissa) on viritysvaraa ihan vaan siks kun osia ei ole mitoitettu kestoltaan kovin äärirajoille vaan varulta pistetty useampi milli varaa valumuotteihin yms että varmasti kestää.

joku japsinelonen ja sen seinämänpaksuudet yms onkin pikkasen tiukemmalle mitoitettu. jos japsikoneelle on laskettu varmuuskertoimeksi 1,5 ja vanhassa jenkissä moinen on yli 2.

50% tehonlisäys japsiin pistää moottorin äärirajoille, sama prosentuaalinen lisäys jenkkiin johtaa siihen että viritettynä jenkin moottorissa saman verran varaa kuin japsissa vakiona.
 
noissakin kannattaa pitää mielessä että jenkeissä (ainakin vanhemmissa, kuin myös vanhemmissa volvoissa) on viritysvaraa ihan vaan siks kun osia ei ole mitoitettu kestoltaan kovin äärirajoille vaan varulta pistetty useampi milli varaa valumuotteihin yms että varmasti kestää.

joku japsinelonen ja sen seinämänpaksuudet yms onkin pikkasen tiukemmalle mitoitettu. jos japsikoneelle on laskettu varmuuskertoimeksi 1,5 ja vanhassa jenkissä moinen on yli 2.

50% tehonlisäys japsiin pistää moottorin äärirajoille, sama prosentuaalinen lisäys jenkkiin johtaa siihen että viritettynä jenkin moottorissa saman verran varaa kuin japsissa vakiona.

IMO, luulen että toi japseissa ja nyky-autoissa olevat pienet koneet ja niiden suuret puristukset yms. johtuu siitä että mitä pienempi litra-tilavuus koneella on sitä vähemmän "kuluttaa" bensaa, mutta kuitenkin tehoa halutaan kanssa. ...

USA:ssa tais vielä 60 luvun lopussa olla bensa-gallona aika paljon halvempaa mitä muualla maailmassa, kuten esim. Japanissa. Eli oli varaa pistää iso "tehoton" kone autoon ja ajella ja ostaa sitä bensaa... Ja toki tällä "mitä isompi, sen parempi" ajattelu tavalla on varmastikkin osuutta asiaan, mutta alko noin kun tuli toi energia-lama ja muutenkin olot heikkeni USA:ssa, niin alko se koneen tilavuus pienenemään ja litra-teho nousemaan.

Toivon että joku edes ymmärsi ton mun sekavan tekstin pointin:D

Ja ihan mutu tuntumalta kirjottelen:D
 
Zone-sarja -42%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom