Corvette ZO6

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Top gearis ajoivat tollasta,eikä kehuja sadellut. Mm. kaarreajo-ominaisuudet aivan suolesta,huono viimeistelyn laatu ym. Takana lehtijouset!! Haloo!! No koska jenkit ny olis autoja osannut tehdä.. Ei osata tehdä parempaa,tehdään isompaa! Pure jenkki tyyliin.
En huolisi. Tolla rahalla sais jo autonki.

Niinkö ne siinä pätkässä sanoivat?:rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=7HZp0vIQsm8
 
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Niinkö ne siinä pätkässä sanoivat?:rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=7HZp0vIQsm8

Ainut negatiivinen kommentti taisi tulla heppoisesta takaluukun materiaalista...

Ja täältä listaa, mitkä nelipyöräiset kulkevat:
http://www.topgear.com/content/tgonbbc2/laptimes/thestig/

Takana mm. Lamboa, Zondaa, Ferraria ja Koenigseggia. Ei pöllömpi suoritus tuon hintaluokan autolta.

edit. off topiccina aika mielenkiintoinen lista kokonaisuudessaan. Aston Martin Vanquish löytyy vasta sijalta 78. Mm. Ford Focus ST on nopeampi radalla.
 
Zone-sarja -42%
Top gearis ajoivat tollasta,eikä kehuja sadellut. Mm. kaarreajo-ominaisuudet aivan suolesta,huono viimeistelyn laatu ym. Takana lehtijouset!! Haloo!! No koska jenkit ny olis autoja osannut tehdä.. Ei osata tehdä parempaa,tehdään isompaa! Pure jenkki tyyliin.
En huolisi. Tolla rahalla sais jo autonki.

Top gear my ass. Toi Corvette on hinta/nopeus suhteeltaan ihan ylivoimainen peli. Toi nyrren vanhan kierroksen heittämällä alle 8min kertoo, että auto on ihan vitun kova menemään, kai siellä tohon aikaan täytyy kaarteessakin ajaa jo aika kovaa.
 
odota että valmistut amiksesta ja myyt sen sierras, vasta sen jälkeen kannattaa tulla kertomaan näitä elämän viisauksia.

mutkista tuo vetää helvetin hyvin ja mitä väliä sillä on vaikka takana olis joustinpatjat. kierrosajat puhukoot puolestaan.

ja kuka oikeasti jaksaa itkeä autossa sitä halvan tuntuista kojelaudan muovia. "viimeistelyn heikko laatu" on suhteellista, varsinkin clarksonin suusta.

Kato kato löyty oikein jenkkifanaatikko kun se nyt noin otti kiveksiin!
Ja sori,ei ole sierraa ja koulutkin jo käyty.
Voi toki olla että vähä liioittelin mutta silti jenkit on kaikinpuolin:urjo:
 
Ainakin sisustukseltaan jenkit on ihan kauheita, eikä tuo vette poikkea muovisuudellaan :( Toki siisti ja nopea peli, joskin itse taipuisin saksalaisen suuntaan.
 
Ainakin sisustukseltaan jenkit on ihan kauheita, eikä tuo vette poikkea muovisuudellaan :( Toki siisti ja nopea peli, joskin itse taipuisin saksalaisen suuntaan.

kai se sitten joitakin häiritsee. itse kun muovijenkillä ajelen niin ei tippaakaan haittaa vaikka kojelaudan muovi on ollut samanlaista viimeiset 30vuotta.

http://www.seriouswheels.com/pics-2005/2005-Chevrolet-Corvette-C6-dash-1024x768.jpg

ei tuossa ulospäin muuta valittamista ole kuin ultraruma ratti ja joidenkin nappuloiden sijoittelu.

ja euroihin ja japseihin verrattuna heikompi viimeistely näkyykin sitten hinnassa. mistäs revit ulkomuodoiltaan yhtä upean ja suorituskyvyltään vastaavan auton samaan hintaan? jotkut sakuista pääsee suht lähelle veten hintaa mutta jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin saksalaiseen autoon saa upottaa järjettömästi rahaa lisävarusteisiin jotta päästään jenkkien varustetasolle jotka ainakin suomen malleissa ovat vakionakin suht kattavat.
 
Sama ZO-666 bongattu tänään itäkeskuksesta ajelemassa vuosaareen. Ei se onneks hieno ole, kyllä tolla kehtais ajella. :)
 

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pah! On mullakin Chevy:rock:












....-89 Corsica 2.8l, V6, HP?:itku:
 
Ainut negatiivinen kommentti taisi tulla heppoisesta takaluukun materiaalista...

Sen takaluukun "heppoiselle materiaalille" on ihan pätevä syynsä. Jenkeissä autojen pitää kestää kolarit 4km/h (vai oliko 4mph) nopeudesta perään ja keulaan ilman että autoon tulee mitään vaurioita, ainoastaan naarmut maalipinnassa sallitaan. Tämän takia sen takapaksin tulee joustaa ettei se murru pikkukolareissa.
 
Ok. Mun moka,en ole nähny tota pätkää. Muistin jostain vanhemmasta ohjelmasta missä ei ollu tota z06:sta.

Tarkotat varmaan C6:sta http://www.youtube.com/watch?v=SVST9Un8XDw

Eikä siinäkään kaarreominaisuuksia haukuttu, sanottiin vaan, että ompa vanhanaikainen jousitus... mutta toimii!

Z06:sesta sanoivat TG:ssa, että toimii radalla helkkarin hyvin, mutta kadulla joutuu tinkimään matkustusmukavuudesta: rengasmelu, jousitus jne.

Mutta Z06 oli siis radalla nopeampi kuin Zonda, Ferrari 430, Murcielago, Köönigggsegg, eikä jäänyt kuin 0,1 sekuntia 911 GT3:sen ajasta.

Olikos eilen porukkaa muuten stadissa katsomassa jenkkirasseja? Helvetin hienoja pelejä oli! :rock:
 
kai se sitten joitakin häiritsee. itse kun muovijenkillä ajelen niin ei tippaakaan haittaa vaikka kojelaudan muovi on ollut samanlaista viimeiset 30vuotta.

http://www.seriouswheels.com/pics-2005/2005-Chevrolet-Corvette-C6-dash-1024x768.jpg

ei tuossa ulospäin muuta valittamista ole kuin ultraruma ratti ja joidenkin nappuloiden sijoittelu.

ja euroihin ja japseihin verrattuna heikompi viimeistely näkyykin sitten hinnassa. mistäs revit ulkomuodoiltaan yhtä upean ja suorituskyvyltään vastaavan auton samaan hintaan? jotkut sakuista pääsee suht lähelle veten hintaa mutta jos vanhat merkit pitävät paikkansa niin saksalaiseen autoon saa upottaa järjettömästi rahaa lisävarusteisiin jotta päästään jenkkien varustetasolle jotka ainakin suomen malleissa ovat vakionakin suht kattavat.


Suorituskyvyltään ja tyyliltään ihan eri settiä, mutta itse valitsisin porschen 997 (911) carreran/carreraS. On tuo vettekin todella hieno peli, ei siinä mitään..jotenkin vaan ainakin itseen vetoaa tuollaiset "elegantimmat" kaarat:)

BTW Oli aamun hesarissa vm06 C6 (ei z06) myynnissä päälle 80k, eli kyllä tuo paljon siihen rahaan tarjoaa
 
en ymmärrä tollasta ihme hypetystä jostain 505hp autosta. nyt itse ajellut tolla s-typellä 8000km) jossa 396hv remmiahdettu. ja vkl oli lainassa kaverin 900hp skyline ja se menee jo ihan mukavasti. se on vaan silleen ettei mikään riitä. niin ja jiipeelle että mitä vittua sitten jos jonkun auton omistaa rahoitusyhtiö? tai jos auto on jonkun toisen nimissä ym? joillakin ihmisillä kun jostain syystä esim on nimi mennyt tai muita ongelmia, se ei silti tarkoita sitä että kyseinen ihminen olisi perseauki.
 
Suorituskyvyltään ja tyyliltään ihan eri settiä, mutta itse valitsisin porschen 997 (911) carreran/carreraS. On tuo vettekin todella hieno peli, ei siinä mitään..jotenkin vaan ainakin itseen vetoaa tuollaiset "elegantimmat" kaarat:)

BTW Oli aamun hesarissa vm06 C6 (ei z06) myynnissä päälle 80k, eli kyllä tuo paljon siihen rahaan tarjoaa

porkke pitää ehdottomasti olla turbo koneella. on tullut kokeiltua vaparia ja sit turboa ja liikkuu upeesti porkke ja ihan hieno alusta. uusi M5 olis kyllä upea peli aivan vitun upea auto ajaa ja hyvä alusta ja jää muuten kahta raitaa ihan napakasti :)
 
niin ja jiipeelle että mitä vittua sitten jos jonkun auton omistaa rahoitusyhtiö? tai jos auto on jonkun toisen nimissä ym? joillakin ihmisillä kun jostain syystä esim on nimi mennyt tai muita ongelmia, se ei silti tarkoita sitä että kyseinen ihminen olisi perseauki.

Tarkoitus oli vain huomauttaa alun "oispa mullakin varaa" ihmettelijöille, ettei tuollaisen auton hankinta omaa rahaa tarttee, lähinnä järjestely kysymys.
Aika usein taitaa olla erikoisemmat, lue kalliimmat autot firman nimissä ja rahoitusyhtiöltä. Harvalla on kuitenkin varaa käteisellä ostaa tai omalla laina rahalla.

Sori jos loukkasin sun "kaverin" tunteita.:rolleyes:
 
porkke pitää ehdottomasti olla turbo koneella. on tullut kokeiltua vaparia ja sit turboa ja liikkuu upeesti porkke ja ihan hieno alusta. uusi M5 olis kyllä upea peli aivan vitun upea auto ajaa ja hyvä alusta ja jää muuten kahta raitaa ihan napakasti :)


Tää uus 997 GT3 on vissiin aivan upea laitos verrattuna turboon jos ei tahdo vain tehoa... Siihen rinnalle bmw m5 . :)

-Vaikkakin tämän Z06 corveten tekniikka sinänsä on alkukantaista niin täytyy myöntää, että 7-litraisen Moottorin paino on pieni, vähemmän kuin tulevan bmw m3:sen 4l V8 moottorin, koska on täysin alumiinia ja aika taakse sijoitettu viel.
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom