Conor McGregor

Meta title: 💥 Conor McGregor – showmies, tyrmäyskone ja MMA-maailman kiistaton magneetti

Meta description: Keskustelua McGregorin urasta, tempauksista, taidoista ja vaikutuksesta lajiin – rakastettu, vihattu ja aina otsikoissa.

nSD7mo8.png

http://www.foxsports.com/ufc/story/...urned-down-mcgregor-rematch-at-ufc-196-022316

"Dana called me, telling what happened and asking if Aldo was in shape to fight," Pederneiras said.

"I said he wasn't and that there wasn't enough time, and unfortunately he wouldn't be able to fight next week."

200_s.gif

Mielenkiintoinen haastattelu valmentajalta Helwanin podcastissa. Jatkavat samaan tyyliin harjoittelua. Sanoi 170:n olevan liikaa, toivoi 155 mestaruusottelua seuraavaksi. Ei nähnyt järkeä mennä 145:een enää, ainakaan juuri nyt, sillä uskoisi McGregorin vain jyräävän vastustajia siellä, mutta sanoi ettei itse niitä päätöksiä tee.
Kovasti kehui Natea ja sanoi muistuttaneensa McG:tä gameplanista kesken ottelun, jolloin Nate oli katsonut sitä ja sanonut naama veressä: "Fuck you and your gameplan" tjsp samalla marssien eteenpäin syöden iskuja. Kertoi naureskelleensa että onneksi ei tarvitse itse olla häkissä. Sanoi kolmannen ottelun täytyvän tulla tulevaisuudessa 155 painoluokassa.
Kertoi McGregorin katsoneen punnituksien jälkeen pukuhuoneessa sarjamurhaajan silmillä häntä ja todenneen hulluuden loppuvan tähän, jatkossa mennään gameplanilla. Itse oli ollut ottamassa puheeksi pelkoa latauksen ylimenosta.
Vaikuttaa todella rehelliseltä ja kilpailulliselta tyypiltä, joka haluaa haasteita ja mittauttaa todellisen tason eikä helppoja otteluita. Hyvin itämainen kamppailulajimentaliteetti tällä valmentajalla. Ei tarvinne arvata kuka McGregorin arvomaailman urheilun puolella on luonut.

Featherissa puuttuu haasteet ja isot matsit eli ei mitään järkeä. Nouskoon ylöspäin, jos vaan organisaatio näyttää vihreää valoa.
Vieläkin naurattaa että Aldon nousua odoteltiin vuosikausia, mutta eihän se koskaan meinannutkaan nousta, kunhan louskutteli että pysyisi edes jollain tavalla relevanttina, kun ei muuten ketään kiinnostanut.

Conor on se show, mä en usko että Conoria ikinä tullaan näkemään tilanteessa missä miehellä on muutama tappio alla, yrittäessä kiivetä ylös divaria jne. Conor takoo isot rahat ja poistuu pelistä, ei yllätäisi yhtään että Conoria ei kiinnosta hittoakaan 145 paunan vyö.

Harmi vaan että 155 mestari ei ole mikään PPV hitti. Mikä olisi se suurin matsi tällä hetkellä?

Veriset hand wrapsit peukalossa tuon efektin tekee.
Hauska kuva silti.

Nyt olisi hyvä laittaa Aldo vs Holloway, mikäli Conor päättää pysyä painoluokassa.

Back
Ylös Bottom