Conor McGregor

Meta title: 💥 Conor McGregor – showmies, tyrmäyskone ja MMA-maailman kiistaton magneetti

Meta description: Keskustelua McGregorin urasta, tempauksista, taidoista ja vaikutuksesta lajiin – rakastettu, vihattu ja aina otsikoissa.

Ajatelkaa miten onnekkaita me ollaan kun eletään Conor McGregorin kanssa samaan aikaan ja todistetaan tätä aikaukautta! Mahtavaa, EIRE!

Aivan vitun totta. Vaikka McEire häviäisikin, niin tuo suunnattoman röyhkeä asenne - mennään häpeilemättä painoluokissa ylöspäin kunnes tulee kuokkaan - on kertakaikkisen upeaa seurattavaa. Näin se pitääkin tehdä.

Aivan vitun totta. Vaikka McEire häviäisikin, niin tuo suunnattoman röyhkeä asenne - mennään häpeilemättä painoluokissa ylöspäin kunnes tulee kuokkaan - on kertakaikkisen upeaa seurattavaa. Näin se pitääkin tehdä.
Chael Sonnenhan teki saman ;)

Conor on kyllä hauska tapaus. Oon pitänyt sitä altavastaajana jokaisessa matsissa ja aina se jotenkin on kääntäny ne voitoks. Vielä mendesinkin jälkeen olin, että omiin kolisi niin paljon että ei saa vyötään.
Siinä vaiheessa kun Aldo kaatu, niin ei voi enää aliarvioida. Kaveri on voittanut niin kovia äijiä että pakko antaa arvostusta.
Vieläkin haluaisin kritisoida mattopeliä, mutta perkele kun se voittaa noilla eväillä niin mikä mä olen tuomitsemaan :D
WAR CONOOOOR!!

Conor on kyllä hauska tapaus. Oon pitänyt sitä altavastaajana jokaisessa matsissa ja aina se jotenkin on kääntäny ne voitoks.
Niin tai ainakin fanit haluavat sanoa kuinka Conor oli altavastaajana joka matsissa mutta minä tiesin kuinka voittaa

Kertoimien puolesta kuitenkin UFC uralla luvassa tasan ensimmäinen ottelu jossa altavastaajana. Toisinsanoen ollut päinvastoin ennakkosuosikkina jokaisessa ottelussa, Aldon kanssa kertoimet heitteli molemmin puolin mutta olivat käytännössä tasan.
https://www.bestfightodds.com/fighters/Conor-McGregor-3147

Tarkoitin sitä, että minä olen pitänyt häntä altavastaajana, ihan sama mitä muut ajattelee. En pelaa joten en katso kertoimia.
Huikee ukko joka tapauksessa

Ihan mielenkiinnosta: mistä Conorin mattopelin kritisointi tulee? Hävisi uran alkupuolella pari kertaa subiin, kyllä. Mutta siitä on 5 vuotta aikaa. Mendes ei saanut paljoa aikaan matossa ja muutenkaan ei ole ollut matossa helisemässä, jos on sinne joutunut, vaan päässyt ylös aika hyvin ja puolusti melko malliikkasti Mendesin subiyrityksenkin. En minä nyt väitä, että se joku mustavöiden kruunaamaton kuningas olisi, mutta oikein mikään ei nähdäkseni puolla sitä, että tuon tasoisella ottelijalla olisi huono matto-osaaminen. Sparriseuranakin vielä Gunni.

Jotenkin tuntuu samalta, kuin aikanaan oli yleistä "varmaa tietoa", että Jonesin leuka on ihan paska. Ilmeisesti siksi, kun kukaan ei ollut siihen osunut, niin monet "tiesivät", että kunhan joku osuu ekan kerran, niin se on siinä.

Ihan mielenkiinnosta: mistä Conorin mattopelin kritisointi tulee
Siitä että vaikka siinä ei varsinaisesti mitään vikaa ole viimeiseen 5 vuoteen näkynytkään, on se selkeästi se heikoin osa-alue miehen paletissa kun vertaa pystyotteluun kaikkine osa-alueineen.
Tämän takia jos miehelle häviötä pedataan, on ihan loogista ajatella sen tulevan matossa. Kaverin painosarjassahan ei huipulta löydy mitään Demian Maian pikkuveljeä, joten ei kyllä silläkään osa-alueella välttämättä miehelle 145:ssä kepittäjää löydy.

Ihan mielenkiinnosta: mistä Conorin mattopelin kritisointi tulee? Hävisi uran alkupuolella pari kertaa subiin, kyllä. Mutta siitä on 5 vuotta aikaa. Mendes ei saanut paljoa aikaan matossa ja muutenkaan ei ole ollut matossa helisemässä, jos on sinne joutunut, vaan päässyt ylös aika hyvin ja puolusti melko malliikkasti Mendesin subiyrityksenkin. En minä nyt väitä, että se joku mustavöiden kruunaamaton kuningas olisi, mutta oikein mikään ei nähdäkseni puolla sitä, että tuon tasoisella ottelijalla olisi huono matto-osaaminen. Sparriseuranakin vielä Gunni.

Jotenkin tuntuu samalta, kuin aikanaan oli yleistä "varmaa tietoa", että Jonesin leuka on ihan paska. Ilmeisesti siksi, kun kukaan ei ollut siihen osunut, niin monet "tiesivät", että kunhan joku osuu ekan kerran, niin se on siinä.

Niin no se on viel vähän kysymysmerkki. Toisaalta riippuu keneen vertaa, esim RDAhan niin aika iso erohan niissä varmasti on. Conor on brown belt ja ansaitsi sen Poirier voitolla jota en nyt ihan ymmärrä. Tosta Gunnista, onhan silläkin treenikaverina Conor mut silti hävis Rick Storylle ja sama koskee muitakin Conorin treenikavereita, ei nyt mitenkään erityisen vahvasti ole mennyt.

Siitä että vaikka siinä ei varsinaisesti mitään vikaa ole viimeiseen 5 vuoteen näkynytkään, on se selkeästi se heikoin osa-alue miehen paletissa kun vertaa pystyotteluun kaikkine osa-alueineen.
Tämän takia jos miehelle häviötä pedataan, on ihan loogista ajatella sen tulevan matossa. Kaverin painosarjassahan ei huipulta löydy mitään Demian Maian pikkuveljeä, joten ei kyllä silläkään osa-alueella välttämättä miehelle 145:ssä kepittäjää löydy.

Toki matto on varmasti heikompi osa-alue kuin pystyottelu, mutta tuskin se silti huonoa on, vaikka tuskin divarin huippuakaan. Aiempi kommenttini oli osoitettu lähinnä niille, jotka tuntuvat pitävän Conoria täytenä säkkinä matossa, jonka RDA lukottaa tai murjoo muodottomaksi heti, jos mattoon mennään. Ja mattoonhan mennään välittömästi, jos RDA haluaa, koska lasitreenileiri (käytinkö termiä oikein Rujo? :D) kääpiö-Mendeskin ragdollasi Conoria kuin vierasta litran mittaa.

Edit. Rasittaa vaan tämä jatkuva polarisointi, että ottelijat ovat joko täysin ylivoimaisia tai (yleensä) susipaskoja. Ja tunnustusta ei anneta kenellekään muulle kuin ehkä mestarille. Välillä sitten pitää päästä purkautumaan...

Eikö Aldo ole aika hyvä matossa? BJJ BLÄKBELT

Ihan mielenkiinnosta: mistä Conorin mattopelin kritisointi tulee?
Ota conorin fanilasit pois ja kato mendesmatsi uudestaan.. Ei olis ikinä päässy ylös ilman mendesin subiyritystä. Otti tosi painavia iskuja matossa ja yritti puhua tuomarille että matsi otettais ylös...
Mut mielipidejuttujahan nää on, hemmetin kova kaveri ja en kyllä aliarvioi ensmatsissa.

Vaikka voitti Aldon niin conoria ei ole mun mielestä vielä testattu varsinkaan matossa. Ennen Aldoa voitot huonokuntoisesta Mendesistä ja Siveristä joista molemmat veivät Conorin maahan. Mites kun tulee isompia vastaan.
Sit vielä tuo lightweight sarja niin taitaa olla huomattavan kovempi.
Conor muuten kyl yks mielenkiintoisimpia ottelijoita. No ehkä mä oon ihan väärässä :)

Back
Ylös Bottom