Conor McGregor

Vai kerran.. Katso nyt se haastattelu kokonaan. Jos sun silmään kehonkieli ei kerro mistään niin et ainakaan itse ole sen asiantuntija.
Ennemmin vaikuttaa siltä että yrittää olla asiallinen, eikä sanoa pelkästään mitä sylki suuhun tuo. Ei tuossa nyt mikään viittaa huumeiden vierotusoireisiin. En sinusta tiedä, mutta itse en tuijota kenenkään silmiin 5min putkeen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä taas katsoin että kauhee viekkarit ja käsi haparoi lippistä ja katselee ympärilleen. Ei tykkää olla tuossa. Ihan loppuun ajanut itsensä. Päihteettömyys olisi pelastus.

Mulla vähän sama tulkinta. En väitä, että olis päihdeasia välttämättä, ku taustalla voi olla monia vaikuttavia tekijöitä, mut kyl se männävuosien rento, teräväsanainen ja kivikasvosta koomikoksi vaihteleva Conor on mennyttä. Toivottavasti itse sarjassa lentää läppä samaan malliin kuin joskus!

Tai sit se joi vaikka espressot ennen haastista ja oli reenijalka vipatti et tatamille pitäs päästä. Kuka näistä tietää.

En tiedä onko jo ollut juttua, mutta Conor jossain tulevassa Jake Gyllenhaalin leffassa nimeltä Road House.
Sattumalta törmäsin instassa.

1677568848546.png

An ex-UFC fighter ends up working at a roadhouse in the Florida Keys where things are not as they seem.

Oletan toki että Conor on vain pienemmässä roolissa.

Kyllä minä taas jollain tasolla aloin dokkarin myötä tykkäämään McGregorista. Tai ainakin arvostamaan. Mut sen trashtalk on kyllä surkeaa. Se ei mene enää läpi, keskittyisi olennaiseen.

Kyllä minä taas jollain tasolla aloin dokkarin myötä tykkäämään McGregorista. Tai ainakin arvostamaan. Mut sen trashtalk on kyllä surkeaa. Se ei mene enää läpi, keskittyisi olennaiseen.
Niin tuo teennäinen huutaminen ja meuhaaminen ei ole se asia mikä teki Conorista supertähden. Enemmänkin itselle se oli se omistautuminen lajille, viihdyttävät analyysit siitä miten matsi tulee menemään, hienot tyrmäykset, suht positiivinen ja elämänmyönteinen fiilis haastatteluissa kera pienien läppien. Tuo Khabib pressi näin jälkikäteenkin ja muutama muu on niin uskomattoman noloa katsottavaa että ei vittu :D

Niin tuo teennäinen huutaminen ja meuhaaminen ei ole se asia mikä teki Conorista supertähden. Enemmänkin itselle se oli se omistautuminen lajille, viihdyttävät analyysit siitä miten matsi tulee menemään, hienot tyrmäykset, suht positiivinen ja elämänmyönteinen fiilis haastatteluissa kera pienien läppien. Tuo Khabib pressi näin jälkikäteenkin ja muutama muu on niin uskomattoman noloa katsottavaa että ei vittu :D
McGregor oli yksinkertaisesti hyvä vapaaottelija ja vielä viihdyttävä sellanen. Ja se räyhääminen pysyi järkimitoissa ehkäpä.
Khabib ja Poirier 3 oli kyllä nolouden huipennukset.
Poirier 2 ja Cerrone oli taas ihan jees. Niissä oli vaan itsevarmuutta eikä sekoilua.

Hyvä dokkari. Saa vähän erilaisen kuvan Conorista kuin nuo mitä viime presseissä on itsestään antanut. Jotenkin vaikuttaa siltä että Conorilla on halu vielä päästä siihen vanhaan mitä oli kovimmassa nosteessaan, ja vaikken normaalisti ihan hirveästi fanitakkaan niin toivoisin että ottaisi vielä vyön itselleen. Vähän harmi jos ei yletä enää huipulle

Tuo Chandlerin täydelliseen kipsiin meneminen teki tuosta tilanteesta hyvän. Chandler ei osannut sanoa enää mitään vastaan vaan hyväksyi kohtalonsa että tekee mitä sanotaan. Conor näyttää jotenkin ihan vitun huonovointiselta. Jäätävä pöhö päällä. Ihan kun ois vetänyt pizzaa/huumeita/viinaa 2 vuotta putkeen. En ole vielä nähnyt yhtään henkilöä kenelle tekohampaat/kuoret sopii suuhun ja ei ne kyllä sovi Conorillekaan, jätkä näyttää ihan naurettavalta imo :ROFLMAO: . No varmasti herrojen matsista tulee viihdyttävää katsottavaa ja on erittäin epätodennäköistä että menee yhtä tai kahta erää kaumpaa ennen kuin toinen nukkuu.

Joo, oli niinku eri tilanteista otettu nuo ilmeet.
Kyllä tuosta näkee että sama tilanne jatkuu. Kameran kuvakulma kyllä muuttuu mutta Conor puhuu edelleen ja Chandlerin vasen käsi samassa asennossa. Chandlerilla vaan meni jauhot suuhun. Btw, Conor näyttää kyllä yllättävän kookkaalta Chandlerin vieressä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom