Conor McGregor

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miksi sulla on ryssä nimimerkki ? Khabibbi tajus jättää valmennushommat kun tietää, että ei paljon kannata länsimaissa nokkaa näyttää, kun ei ole uskaltanut tuomita sotaa. Hän kannattaa Ukarainalaisten kansanmurhaa.

Siis miten mun nimimerkki nyt liittyi mihinkään? Varsinkaan Conoriin?

Ja voin kertoa, että olen Venäjää vastaan kaikin tavoin, niin miksi hyökkäät minua vastaan?

Conor varmaan hakee 170 mestaruutta, mutta se saattaa olla liian kova tikki, vaikka varmaan voitolla varmaan pääseekin mestaruusotteluun. 3x champ olisi kyllä kova juttu.

En kyllä millään nää, että McGregor pärjäis 170 paunaisissa painijataustaisille tai muille mattovelhoille. Etenkään kun ne kärkipään ukot on aika päteviä pystyssäkin mm. Covington, Burns, Usmankin.
Varmaan pystyssä pystyy haastamaan kenet vaan mut pystyiskö estää kaatoja, en usko.

Itse en usko, että Conor 170 vyötä on hakemassa. Jos sillä joku vyö mielessä niin 155 vyö, ei jaksa vaan pudottaa painoa niin paljoa niin ottelee ylemmässä sarjassa alemman sarjan vastuksia vastaan

Itse en usko, että Conor 170 vyötä on hakemassa. Jos sillä joku vyö mielessä niin 155 vyö, ei jaksa vaan pudottaa painoa niin paljoa niin ottelee ylemmässä sarjassa alemman sarjan vastuksia vastaan
Tää painojen vetämättä jättäminen kertoo kaiken tarpeellisen miehen motivaatiosta. Selkeä merkki ettei aamulenkit, kova kämppi ja diettaaminen kiinnosta. Mies selkeästi rakastaa lajia, kun tolla pankkitilin paineella häkkiin nousee, muttei varmasti yritä tosissaan enää yhdenkään painoluokan mestariksi.

Jos Conor Chandlerin voittaa niin sen jälkeen joko eläköityy (mitä kyllä epäilen) tai sit yrittää hakea welterin vyön itselleen.
Toivon Conorin voittoa koska väriläiskä. Mutta ylipainoinen ja päihteissä niin vähän huonolta vaikuttaa. Kattelin yhtä tuoretta haastattelua ja vaikutti vieroitusoireiselta ja vähän paranoidiselta.

Hieno nähdä Conor pitkästä aikaan ilman viskilasia, kokkelia ja essoa. Jopa hermot näytti olevan kunnossa, pientä pyörimistä havaittavissa mutta ei mitään pahimpiin aikoihin verrattavaa.
Matsista tulee varmasti ilotulitus, toivon että Conorin takakäden ajoitus ja tarkkuus on jälleen vireessä 🤘
Mä taas katsoin että kauhee viekkarit ja käsi haparoi lippistä ja katselee ympärilleen. Ei tykkää olla tuossa. Ihan loppuun ajanut itsensä. Päihteettömyys olisi pelastus.

Mä taas katsoin että kauhee viekkarit ja käsi haparoi lippistä ja katselee ympärilleen. Ei tykkää olla tuossa. Ihan loppuun ajanut itsensä. Päihteettömyys olisi pelastus.
Ei helvetti, on kyllä taas niin kehonkielenasiantuntijuuden ammattilaisia täällä. Toinen koskettaa kerran lippistä ja katsoo kerran juontajasta toisaalle, niin selvä merkki todella pahoista huumeiden vieroitusoireista ja aivan loppuun ajanut. Ei saatana, joku roti nyt näihin. =D

Ja aivan varmasti Conor on vetänyt niinsanotusti leveellä, mutta aniharvoin nyt biletys ja tollanen highclass lifestyle johtaa sellaseen tilanteeseen, että jotain kolaa vedetään niin massiivisia määriä, jopa ihan arjessa, että elämä olisi ihan raiteiltaan. Tai voihan se jopa ollakin Conorilla ihan raiteiltaan, mutta ette te nyt jostain lippiksen kosketuksesta ja kameran ohi kerran katsomisella sitä havaitse.

Ei helvetti, on kyllä taas niin kehonkielenasiantuntijuuden ammattilaisia täällä. Toinen koskettaa kerran lippistä ja katsoo kerran juontajasta toisaalle, niin selvä merkki todella pahoista huumeiden vieroitusoireista ja aivan loppuun ajanut. Ei saatana, joku roti nyt näihin. =D

Ja aivan varmasti Conor on vetänyt niinsanotusti leveellä, mutta aniharvoin nyt biletys ja tollanen highclass lifestyle johtaa sellaseen tilanteeseen, että jotain kolaa vedetään niin massiivisia määriä, jopa ihan arjessa, että elämä olisi ihan raiteiltaan. Tai voihan se jopa ollakin Conorilla ihan raiteiltaan, mutta ette te nyt jostain lippiksen kosketuksesta ja kameran ohi kerran katsomisella sitä havaitse.
Vai kerran.. Katso nyt se haastattelu kokonaan. Jos sun silmään kehonkieli ei kerro mistään niin et ainakaan itse ole sen asiantuntija.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom