Conor McGregor

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mites olisi Henry Cejudo? Panokseksi vielä vaikka 155 interim-vyö tai kultainen kortti jolla pääsee minkä tahansa painoluokan mestaruusmatsiin. Tekisi Conorin uralle ja uskottavuudelle fanien silmissä nannaa.

En tiedä missä kohtaa Frankie Edgarista tuli pummi ja tosiaan tämä nyt ei ole ihan eka LW matsi Frankielle. Sieltä FW:sta se on Conorkin noussut tuohon sarjaan, jonka entinen mestari myös Edgar on. On Conor Frankieta raamikkaampi, mutta ei se ero nyt mikään niin älytön ole. Ihan hyvin mahtuivat vuosia samaan sarjaan.
Ihan hyvä matsi mittaamaan Conorin nykykuntoa, vaikka mieluummin näkisin Conor vs Gaethjen.

85B1F617-9201-4649-91F4-055B942EC775.jpeg
Tässä vähän osviittaa siitä miten kookas kaveri Edgar on. Ja en tiedä onko joku sanonut Edgaria täälä pummiksi mutta oli tiputtamassa siis bantamweightiin mikä olis hänelle se varmaan luonnollisin painoluokka painonvetojen kera, lightweightiin Edgar ei vetänyt yhtään painoa että kyllä sitä kokoeroa vaan jonkun verran on.

Toi Edgar matsi on todennäköisin Conorille juuri nyt. Haastiksessa Conor oli selvästi kaikkein eniten tohkeissaan nimenomaan Edgar matsista, nyt myös valmentaja näytti olevan. Frankie on pieni ja iäkäs sekä käsissä ei ole kaatoa. Tuskin se painikaan Conoria hirveesti uhkaa kokoeron vuoksi. Tottakai Conorin tiimi sen selittää niin, että Frankie tuntuisi nyt kaikkein kovimmalta haasteelta vaikka totuus on se, että se on Conorille ihanteellinen vastus.

Itse haluaisin nähdä tuon matsin. Voi olla, että tämän vuoden puolella tuo vielä toteutuu tai sitten alkuvuodesta. Gaethje tai Ferguson ovat liian kovia vastustajia Conorille. Sen pitäisi saada nyt voitto vihdoin alle, josta voisi seurata jotain jännää tuolle rintamalle, vaikkakin siellä on muutenkin aika jännää tällä hetkellä.

"get in, get rich, get out" - strategiasta tuo "get out" ei taidakaan olla Conorille ihan niin helppoa.

Conorin ottelukunto on aivan täysi kysymysmerkki, mutta jos ukko olisi tikissä, niin mä näen Edgarin kuitenkin Conorille haastavampana vastuksena, kuin Gaethjen. Kunnossa olevalle Conorille Justin on tyylillisesti ihan samanlaista tykinruokaa kuin Alvarez oli.

Itse heitän villin veikkauksen Danan sanomisista huolimatta(BMF vyö on one time only tapahtuma) että varsinkin jos Nate hakkaa Masvidalin, niin Conor lähtee huutelemaan ja hakemaan sitä "kolmatta" vyötä. Nate varmaan ottaa mieluusti Conoria vastaan ja niin ottaisi Masvidalkin.

Conorin ottelukunto on aivan täysi kysymysmerkki, mutta jos ukko olisi tikissä, niin mä näen Edgarin kuitenkin Conorille haastavampana vastuksena, kuin Gaethjen. Kunnossa olevalle Conorille Justin on tyylillisesti ihan samanlaista tykinruokaa kuin Alvarez oli.

Nää on mielipidekysymyksiä mutta mä näen nykyisen fiksummin ottelevan Gaethjen vaarallisempana vastustajana kuin Alvarez ja selvästi vaarallisempana kuin Edgar.

Conor tainnu aina arvostaa Edgaria. Muistaakseni puhui suht kunnioittavaan sävyyn silloinkin kun olivat samassa painoluokassa ja Conor roastasi kaikkia muita. Voisko olla niin että haluaa antaa Frankielle kunnon eläkerahat? Jos Khabibia vastaan ei suoraa ottelua saa niin se on kasuaaleille varmaan aika sama onko siellä vastassa joku Gaethje vai Frankie. Ainahan se oli ihaillut Diazeja myös. Ainakin Nickiä. Ja kummasti iso tilipäivä mestarin loukkaannuttua annettiin silloin vielä 20k palkkioilla otelleelle Natelle. Nate ei ois tehnyt ees kymmenystä omaisuudestaan ilman Conoria ja showsta huolimatta tuntuu Diazit olevan ihan hyvissä väleissä Conorin tiimin kanssa.

Ihan oikein Conorille jos ei pääse suoraan Khabibia vastaan ottamaan vyöstä. Jotenkin itselläni mennyt Conorin sekoilujen takia maku koko miehestä ja olisi hemmetin hienoa jos UFC laittaisi Conorille jauhot suuhun.
Conor ihan ok painimaan ja selvästi Edgaria isompi, en näe kyllä Fränkillä paljon jakoja jos Conor kunnossa.
Gaethje olisi juuri sopiva vastus vittumaiselle Conorille, tuskin tulisi pääsemään Conor helpolla. Tämän matsin voittaja sitten Ferguson/Khabib matsin voittajaa vastaan.

Jos matsi käydään 145 sarjassa niin eipä tuossa ole mitään valittamista. Frankie on ollut siinä sarjassa "aina" ja jos Conor pääsee painoon niin eipä tuossa ole juuri valittamista. Epäilen kyllä, että emme tule näkemään kyseistä matsia joulukuussa.....

Eiköhän tää ole Conorin tapa pitää nimeensä esillä vain ja samalla tulevaisuuden Khabib uusinta pressissä voi sanoa jos tulee puheeksi minkä takia ei ole otellut taaskaan pitkään aikaan " Olisin otellut mut UFC ei päästäny mua ottelemaan kun halusin "

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom