Ei voittaisi Khabibia nyrkkeilyottelussa. Conor ei edelleenkään osaa jostain syystä lyödä yläkoukkuja. Todella ponnettomia iskuja ilman että vartalo olisi mukana. Takakäden suora ja upparit hyviä sekä jabi. Etukäden koukku kylkeen myös ihan ok, mutta lähietäisyydellä ei ole oikein aseita, kun suojauskin on todella heikko. Khabib osaa lyödä selkeesti paremmin koukut, ehkä jopa parempi jabi myös. Osaa otella lähellä ja etäällä ja pitää oman pään puhtaana. Tärkeintä on kova kunto ja fiksusti otteleminen. Conor tuuttaa kaikki energiat heti. Khabib osaisi otella taktisemmin. Huomattiin myös Floyd matsissa, että Conorilla on muutenkin aika hennot lyönnit.
Conorin counterit ovat kylläkin parhaat mitä olen ikinä kellään nähnyt vaparissa.
Conorin pitää ehdottomasti otella vaparissa eikä nyrkkeilyssä. Conorin tyyli on parhaimmillaan, kun kohtaa lyhyemmän vastustajan kuin hän itse, silloin nuo hänen kikat toimii upeasti. Myös saa helpommin henkisen yliotteen, kun kohtaa itseään pienempiä ottelijoita.
Saa nähdä kuka on Conorin seuraava vastus. Itse haluisin nähdä Gaethjea tai Kevinia vastaan. Aldo 2 olisi myös aika kova, mutta en usko, että Conor antaa Aldolle uusintaa. Khabib 2-matsissa ei olisi mitään järkeä, sen verran yhteen maaliin mentiin, että paremmasta ottelijasta ei jäänyt mitään epäselvyyttä. Edelleen olen yllättynyt kuinka vastaantulija Conor olikaan Khabibia vastaan. Odotin paljon parempaa suoriutumista, mutta ehkäpä se on vaan Khabibin hyvyyttä.
Khabib ei ole varmaan ikinä tyrmännyt ketään pystyssä? Koko homma perustuu painiin hänellä missä onkin sit hyvä.
Pelkässä nyrkkeilyssä ei pärjäis edes suomalaisille amatööreille.