Conor McGregor

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllä mä pitäisin aika selvänä, että Conor esim. kokkelia käyttää silloin tällöin, vaikkei asiasta nyt mitään varmaa faktaa ole. Mutta kun Conorin persoonaa ja elämäntyyliä katsoo, niin ei se nyt pelkän kaljan voimalla kekkuloi. Eikä siinä toki mitään ihmeellistä ole. Aivan helvetin moni huippu-urheilija sitä käyttää silloin tällöin. Etuna tosiaan se, että näkyy elimistössä varsin lyhyen aikaa. Onhan se Joneskin vihjannut niiskutelleensa otteluviikolla.

Sittemmin peruuntuneen RDA ottelun pressissä Conor oli ihan satavarmasti jossain höyryissä.

Etuna tosiaan se, että näkyy elimistössä varsin lyhyen aikaa.
Toki tuolla ei merkitystä, ellei ole todella hölmö.
Ainakin USADA ohjeen mukaan kokkeli on kielletty vaan in-competition. 12h ennen ja tapahtuman loppuun asti. Aika viime tinkaan saa vedellä.

EDIT: Vitsi oon fiksu. Kello varmaan liian paljon. Niin.............. mitä ihmettä toi testausaika vaikuttaa jos aine näkyy pitkään. :ROFLMAO::ROFLMAO:
Mut joo, varmasti Conor viivaa välillä vetelee.
On kyllä tosi lyhyt näkyvyys tolla, 2-4 päivää, ellei käytä usein ja aine kumuloituu milloin jopa 12 päivää.

Viimeksi muokattu:
Toki tuolla ei merkitystä, ellei ole todella hölmö.
Ainakin USADA ohjeen mukaan kokkeli on kielletty vaan in-competition. 12h ennen ja tapahtuman loppuun asti. Aika viime tinkaan saa vedellä.

EDIT: Vitsi oon fiksu. Kello varmaan liian paljon. Niin.............. mitä ihmettä toi testausaika vaikuttaa jos aine näkyy pitkään. :ROFLMAO::ROFLMAO:
Mut joo, varmasti Conor viivaa välillä vetelee.
On kyllä tosi lyhyt näkyvyys tolla, 2-4 päivää, ellei käytä usein ja aine kumuloituu milloin jopa 12 päivää.

Aika jännä juttu, että periaatteessa sallivat "viihdekäytön". Vaikkei mitään todisteita ole(?), niin ainakin tän Conorin tempauksen jälkeen vois olla aiheellista kieltää kaikissa testeissä?

Joku kun tuolla mietti että kyllä pakkisninjat tunnistaa kokkelin käytäjän, niin varsinkaan satunnaiskäyttö ei näy ulospäin ollenkaan ulkonäössä. Suomessa kokaiini on niin harvinaista, että täällä sitä ei ihan tajuta
kuinka yleistä se on jo esim. Lontoossa. Urheilijalle se on "sopiva" päihde, koska ei aiheuta krapulaa ja varsinkin huipuille mahdollinen, koska on älyttömän kallista.

Minulla ei ainakaan ole mitään näyttöä Conorin huumeidenkäytöstä, mutta monesti se nyt on vaan niin, että ei savua ilman tulta. Tuossa twiitissä Potapoff vihjaili siihen suuntaan ja olen aika varma, että se mies kyllä tunnistaa koksun vaikutuksen alla olevan.

View: https://twitter.com/arielhelwani/status/982863076448927744

keq24Pp.gif

:LOL:

On tää kans. Mitähän toi Potatoff tajuaa, ku kehtaa twiitata jotain tollasta? Hitto, kaverit näki! Voi luoja.

Mun kokemuksien mukaan varsinkin menestyvästä ja elämässä kiinni olevasta ihmisesta on tosi vaikeeta bongata huumausaineiden käyttöä. Oon usein ollu seurassa, jossa on käyetty aikaisemmin tässä ketjussa mainittuja aineita, ja mulle on selvinnyt asia vasta paljon myöhemmin. Ei se käytös niin radikaalisti muutu. Kuhan on kiva jutella ihmisille ja pitää hauskaa. Tääkin on toki annostuksesta ja ottotavasta kiinni.

Huumeiden käyttö ja väärinkäyttö, use/abuse, näähän on eri asioita. Mutta joo, turhaahan tämä spekulointi on, toivottavasti saisi tuntuvan rangaistuksen.

Mielestäni päivänselvää että Conor yksinkertaisesti vain halusi työntää itsensä mukaan Khabib-matsin medianarratiiviin, puhtaaseen pellepainityyliin.

Tällä tavalla Conor aloitti jo promoamaan mahdollista ottelua Kahbibia vastaan. Kun fanit ja media matsia haluavat tarpeeksi, Conorin neuvotteluasema ottelupalkkiosta keskusteltaessa paranee huomattavasti ja Danakin kehrää.

Peruskamaa kamppailubisneksessä - tosin nyt vain lähti ikävällä tavalla käsistä kun sivullisia loukkaantui. Toisaalta tämäkin tapaus jää historiaan osana ikonisia matsien promootioita.

toi kokaiini epäily on ainoastaan mutua. sitä kyllä käytetään tuolla piireissä todella paljon ja kyllä se conorkin näyttää sen vaikutuksen alaisena olevan noissa hullunpuuskissa. itse olen pitkään päihdetyössä ollut mukana ja ei sitä kuitenkan faktana pystysanomaan kuin testeillä.
joka tapauksessa jotain päidettä on takana kun ei tuollaista käytöstä kukaan selvänä tee. aika tysonimainen tarinataitaa tulla. siksi ne sitä kokaa vetää kun ei tule krapulaa ja harjoittelu onnistuu sen käytön kanssa toisin kuin ryypäten. aluksi tietysti, mutta ei pitkässä juoksussa. kyllä se on harvalla kun pää kestää tuollaista muutosta, että persaukisesta yhtäkkiä onkin miljonääri. ei se julkisuus ole mieltä tukevaa ja en yhtään ihmettele vaikka conorin tarina kokee surullisen lopun. veikkaan samaa kyllä jonesille.

Juuri Tämä! Kun on tarpeeksi massia, ni voi vissiin tehdä mitä vain ja fanit vain hurraa.
Varmasti osittain totta. Toisaalta vahingot tässä tais olla perhoslaastari yhdelle otsaan ja hieman punoitusta toiselle silmään. Jos siellä joku ois vammautunut oikeasti, saati kuollut, niin varmaan kaikki tuomitsisi jyrkästi. Nyt tavallaan vahingotkin olivat niin vähäisiä, että "yksi kaikkien ja kaikki yhden..." -mentaliteetti saattoi jatkoa ajatellen jälleen kerran vain lisätä Conorin suosiota. Jos Khabibia vastaan ottelee niin siinä on ufc:lle markkinointimateriaalia ja näyttiväthän nuo sitä käyttävän jo, vaikka piti olla "the most disgusting thing ever" tms. Tuon episodin jälkeen oli jotkut googlehaut tuosta ufc tapahtumasta viisinkertaistuneet ja Danan mukaan tekivät taas hyvin rahaa.
Puhtaasti markkinointimielessä tämä teki mahdollisesta Khabibin kohtaamisesta varmaan suurrimman matsin koskaan, kun kasuaalien silmissä se oli ennen tätä tylsä matsi Khabibin tylsä ottelutyylin ja pienen tunnettavuuden takia (iso tunnettavuus Venäjällä toki). Nyt voisi Khabibin kanssa myydä jo jenkeissä eikä tarvitsisi Venäjälle lähteä. Aika nerokas myyntikikkahan tuo olisi kun jättäisi ne nokkakärryt pois kuviosta, läikkyikö siinä yli? Eri kuvakulmista kuvattuna oikein Artemin kiusaus ja välittömästi nettiin videot Khabibin tiimin toimesta. Foliohatun kanssa voisi päätellä...
Sitten taas toisaalta taitaa kaikkien suurien tähtien suosio perustua tunteiden jakamiseen. Niin Tyson kuin Floyd omasi ison joukon vihaajia joka näkyi pankkitilillä hyvän markkinoinnin seurauksena. Floydin vastuksista tehtiin aina "se" floydinkaataja näissä 24/7 ja all access jne ohjelmissa. Loppujen lopuksi se ottelun lopputuloskin on toissijainen asia mikäli rahan kannalta ajattelee touhua viihteenä. Ja viihdettähän näistä kasuaalit hakevat. Ei monikaan jaksaisi ostaa Khabibin tai Woodleyn ppv:tä vaikka ne voittais seuraavat sata matsia, kun octagonissa ei niiden otteluiden aikana tapahdu juuri mitään ja ovat ottelijoina aika harmaita. Molemmat voivat myydä ja tehdä rahaa kunnolla vain kiinnostavan vastustajan avulla.

Viimeksi muokattu:
Minä väitän kyllä ihan pokkanaamalla että Conor oli hyvin todennäköisesti kokkelin voimalla liikenteessä. Mulla ei ole mitään todisteita eikä kiinnosta vittuakaan koettaa etsiä sellaisia. Toi oli vaan niin ilmiselvää kokaiinipäissään olevan ihmisen käytöstä ettei melkein paremmaksi mene esimerkki.

Toivottavasti saa kaveri touhunsa raiteilleen jossain välissä ja menee johonkin rehabbiin, kyllähän Conorin matsit kiinnostaa mutta tämä häkin ulkopuolinen spedeily ei kyllä allekirjoittaneessa herätä mitään muuta kuin kuvotusta.

Dana White after alleged Conor McGregor bus attack: 'A lot worse' goes on in other sports

You think Conor McGregor’s alleged attack on a bus Thursday looks bad for mixed martial arts? Well, take a look at all of the other sports.

That was the sentiment from UFC president Dana White on Saturday night after UFC 223, the company’s fight card in Brooklyn.

‘People says to me, ‘Oh this looks so bad for the sport,’ and everything else," White said during a post-fight news conference. “I agree, it doesn’t look good. But at the end of the day, there’s a lot worse that goes on in all the other sports, so I’ll take a dolly through a window any day."

In the immediate aftermath of the incident, White angrily said, “This is the most disgusting thing that has ever happened in the history of the company."

Despite the arrest of McGregor, who faces two felony charges, White said UFC is in better shape than it was before Saturday night. He said UFC 223 was the highest-grossing sporting event in Barclays Center and drew a sellout crowd of 17,026 to the Brooklyn arena.

“Yeah, in a perfect world it’d be great if Conor didn’t show up and do that," White said “And obviously I didn’t see that coming, or I would’ve tried very hard to prevent that. But, yeah, we broke a record tonight (for gross ticket sales). ... And we didn’t just break it, we blew it out of the water by almost $1 million."

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom