Conor McGregor

Samoilla linjoilla seuraavan vastustajan suhteen. Itse näkisin mieluiten Fergusonin, olisi varmuudella viihdyttävä matsi, ja ennen otteluakin saataisiin vähän showta. Khabib olisi myös todella kova testi Conorille. Mutta veikkaan Gsp:tä. Se matsi pistäisi UFC:n PPV-ennätyksen uusiksi.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse haluaisin nähdä conor vs nate 3, mutta joskus.. ensin pitää lw-divari saada liikenteeseen eli toivottavasti conor palaa pian häkkiin ja palaa puolustamaan vyötä eikä mitään conor vs gsp. Mieluiten näkisin ottelun fergusonia vastaan, koska enempi aseita mitä khabibilla.
Ferguson vs conor olisi varmaankin hyvä sota ja ferguson pystyy yllättämään monellakin tapaa+conorilla ei ole kokoetua.
Conor vs khabib on taas että saako khabib painittua 5erää voittaen pisteillä/subilla vai tyrmääkö conor..khabib ei ole pystyssä kovin vakuuttava ja paikkoja tulla tyrmätyksi tulee tuolla tyylillä.

Lw on kyllä helvetin hyviä ottelijoita tällä hetkellä ja gaethje on mielenkiinoinen lisä mutta en usko että ihan mestariksi on ainesta.
Uskon että barboza olisi vaikea vastus conorille..harmi vain että tämä tuskin tapahtuu aikoihin jos koskaan.
Nate vs ferguson olisi myös aika herkkua jos conor ottelee khabib vastaan.

Conor tyrmää Floydin jollain ihmeellä ja vetäytyy kuvioista. Mystinen Matti jopa ennusti mma-rekordinsa Kurt Anglen ja Mayweatherin henkivartijan todistaessa. Ilmassa on siis kaikki viitteet siihen ettei isukki-Conoria nähdä enää octagonissa.

Luin että on prank videon kuvauksesta enkä siltikään tajunnut.unohdin heti.kattelin vaan et näyttää aika isolta ja luulin
Et on matskua ww-ajalta.oli viel yllättävän hyvä tossa tangolla:D

Missä vaiheessa Diaz oli toimintakyvytön? Jos joku oli toimintakyvytön niin McGregor ottelussa 1. Sehän se olikin kun Diaz määräsi ottelun tahdin, elikkä juuri sen missä ottelu käydään/mitä tahtia lyödää. Jos vaivaudut etsimään ottelun tilastot niin käy ilmi että kehäkontrolli oli selvästi Diazin hyväksi. Huvittavaa että ainoastaan yksi kaveri MMA:ssa on onnistunut haastamaan McGregorin tiukkaan otteluun , eikä porukka edes hyväksy sitä. Superconor ei tällä kertaa ollut ylivoimainen. Hyvä että käytit aikaa analyysin kirjoittamiseen, mutta en siltikään yhdy siihen. Jokaisella saa toki olla omat mielipiteensä. Molemmilla oli selkeät strategiat otteluun, mutta McGregor onnistui toteuttamaan omaansa paremmin. Mikään sanomasi ei kuitenkaan muuta uskoani siihen että Diaz vie kolmannen kohtaamisen.

5. erässä Diaz oli toiminta kyvytön. Ei saanu matsia vietyä mattoon, missä olisi ollut mahdollisuudet voittaa ottelu. Ei pystyssä saanut kerättyä riittävästi pisteitä että olisi voittanut, vaikka oli tappiolla. Ei se häviö Diazille yllätyksenä tullut vaikka näin antaa ymmärtää. Mua todella kiinnostaisi saada sinulta hieman tarkempaa analyysiä miksi Diaz mielestäsi määräsi ottelun tahdin? Tuo se vaikka esiin niillä kaipaamillasi tilastoilla.

5. erässä Diaz oli toiminta kyvytön. Ei saanu matsia vietyä mattoon, missä olisi ollut mahdollisuudet voittaa ottelu. Ei pystyssä saanut kerättyä riittävästi pisteitä että olisi voittanut, vaikka oli tappiolla. Ei se häviö Diazille yllätyksenä tullut vaikka näin antaa ymmärtää. Mua todella kiinnostaisi saada sinulta hieman tarkempaa analyysiä miksi Diaz mielestäsi määräsi ottelun tahdin? Tuo se vaikka esiin niillä kaipaamillasi tilastoilla.

Kuten myös McGregor jolla ei ollut mitään painoa lyönneissään enää 5 erässä. En lähde analysoimaan asiaa sen enempää, koska siinä ei ole järkeä. Sun mielestä McGregor vei Diazia kun pässia narussa ja mun mielestä kyseessä oli McGregorin uran tiukin ottelu. Näkemyserot poikkeaa niin pahasti että tilastojen analysoiminen ei muuta sitä. Kuten sanoin niin Diaz oli aktiivisempi ottelija ja teki enemmän aloitteita.

paljonhan painaa nykyään? kohta vaikeuksia mahtua Lw painoihin

Paino olisi hauska tietaa. Ennen mayweather leirin alkua conorin pystyvalmenentaja sanoi painon olevan 75kg pinnassa(mid seventies oli tarkka quote). Conorin ruokaheppu sanoi, etta tarkoitus olisi dieetata paino 160lbs pintaan ennen matsia ettei tarvi painoa vetaa viimeisella viikolla. Conor on siita erikoinen, etta vaikka on tuossa kondiksessa niin silti on ruokaheppu tekemassa ruuat ja huolehtimassa ravinteista leirin ajan. Kaikki optimoidaan mihin voi vaikuttaa.

Conor voisi varmasti helposti painaa 180lbs offillla, jos ottaisi laskia paalle. Conor kun on ymparivuoden kirea niin paino voi olla yllattavan alhainen. 145:een on hankala uskoa conorin enaa mahtuvan. Katsoo niita 145 aikojen kuvia niin conorhan on ihan tikku verrattuna nykyiseen kondikseen.

Conor dustin poirier matsin aikana naytti talta

conor-mcgregor-dustin-poirier-ufc_3350357.jpg

Kuten myös McGregor jolla ei ollut mitään painoa lyönneissään enää 5 erässä. En lähde analysoimaan asiaa sen enempää, koska siinä ei ole järkeä. Sun mielestä McGregor vei Diazia kun pässia narussa ja mun mielestä kyseessä oli McGregorin uran tiukin ottelu. Näkemyserot poikkeaa niin pahasti että tilastojen analysoiminen ei muuta sitä. Kuten sanoin niin Diaz oli aktiivisempi ottelija ja teki enemmän aloitteita.

Ahaa, siis sulla ei ole näkemystä asiasta sittenkään, vaikka vaikutit asiantuntevalta. Mitä merkistystä sillä on jos toinen huitoo ilmaa eikä lyönneissä ole painoa, eikä tee damagea? Kuten nähtiin ottelun voitti Mcgregor, erityisesti syynä tehty damage samalla määrällä merkittävillä osumilla ja 3:lla knockdownilla. Ilmaan huitomisella ja läpsyttelyllä ei voita otteluita.

Ahaa, siis sulla ei ole näkemystä asiasta sittenkään, vaikka vaikutit asiantuntevalta. Mitä merkistystä sillä on jos toinen huitoo ilmaa eikä lyönneissä ole painoa, eikä tee damagea? Kuten nähtiin ottelun voitti Mcgregor, erityisesti syynä tehty damage samalla määrällä merkittävillä osumilla ja 3:lla knockdownilla. Ilmaan huitomisella ja läpsyttelyllä ei voita otteluita.

Oon esittäny mun näkemyksen, enkä usko että syvempi analyysi johtaisi mihinkään. Siitähän tässä väiteltiin kumpi hallitsi kehäkontrollia, osumien laatu ja knockdownit ovat eri asia kuin kehäkontrolli. Oon itsekkin samaa mieltä että McGregor voitti ottelun. Väitän kuitenkin että Diazin lyönneissä oli painoa ja ne vaikuttivat McGregorin otteluun.

Mun mielestä ottelu toimii hyvänä esimerkkinä 5 erän sodasta. Sun mielestä Diazilla ei ollu mitään jakoa. Jos näkemykset poikkeaa noin pahasti, niin kannattaako tästä edes väitellä? En sano että oisit väärässä, jokaisella on oikeus mielipiteeseen. En kuitenkaan usko että keskusteli johtais mihinkään, vaikka jatkaisimme väittelyä ensi vuoteen.

Oon esittäny mun näkemyksen, enkä usko että syvempi analyysi johtaisi mihinkään. Siitähän tässä väiteltiin kumpi hallitsi kehäkontrollia, osumien laatu ja knockdownit ovat eri asia kuin kehäkontrolli. Oon itsekkin samaa mieltä että McGregor voitti ottelun. Väitän kuitenkin että Diazin lyönneissä oli painoa ja ne vaikuttivat McGregorin otteluun.

Mun mielestä ottelu toimii hyvänä esimerkkinä 5 erän sodasta. Sun mielestä Diazilla ei ollu mitään jakoa. Jos näkemykset poikkeaa noin pahasti, niin kannattaako tästä edes väitellä? En sano että oisit väärässä, jokaisella on oikeus mielipiteeseen. En kuitenkaan usko että keskusteli johtais mihinkään, vaikka jatkaisimme väittelyä ensi vuoteen.

En nyt ole nähnyt sinulta vielä mitään näkemystä asiasta, vain yksittäisia sanoa ilman merkitystä ja perusteluita. Itse olen perustellut näkemykseni. Ei siinä jos ei sitä löydy niin annetaan olla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom