Conan -sarjakuvat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja derwy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
45
Varmaan monia muitakin foorumilaisia on aikanaan inspiroinut treenaamaan Conan -aiheiset leffat ja sarjakuvat. Etenkin noista sarjakuvista olen kaivannut uudelleenjulkaisua, mielellään useampi lehti yksissä kansissa. Uudelleenjulkaisusta on ollut puhetta Egmont Kustannuksen kanssa, mutta siellä ollaan epäileväisiä tuottojen suhteen. Joten, tuonne varmaan voisi jokainen laittaa palautetta, että tilausta uudelleenjulkaisulle olisi. info@egmontkustannus.fi varmaan toiminee palautekanavana?
Nyt olisi varmaan muutenkin aika hyvä sauma julkaista nuo uudelleen, kun kerran ensi vuonna tulee se uusi Conan -elokuvakin.

Minuun uppoo parhaiten mustavalkeat Busceman piirtämät. Ensimmäisen lehden ostin penskana, kun karkkipäivänä ostin lehden karkkien sijasta ja vuosi oli -82. Eteisen seinäkin on tapetoitu Conanilla ja voi lukea koko setin seinältä.

9429_133966138839_625733839_2424096_2374680_n.jpg

Itseäni ainakin kiinnostaa ne vanhemmat Windsor-Smithit, Buscemat jne, mutta ajattelinkin että jokainen voi ehdottaa itse uudelleenjulkaisuun omia lempilapsiaan. Kunhan huomaavat, että Suomen Conan-markkinoilla on tällä hetkelläkin tilausta.

Kingtoni, komea seinä. Olen itse harkinnut joskus samaa Judge Dreddeistä. Miten toteutit tuon?

Oletko netistä etsiny? Koska maailmalla tollaisia uusintapainos compilationeja on varmastikin ja Suomen markkinat niin pienet...

Kaksi jokaista lehteä ja normaalilla tapettiliisterillä seinään. Annoin kuivua seuraavaan päivään ja sitten lakkasin todella moneen kertaan.

Saako tuolla tavoin pinnan ihan tasaiseksi vai onko edelleen vähän sellainen kotikutoinen vaikutelma? Voisi olla aika hieno jos laittaisi peräti lasin taakse..

Kyllä mulla aika tasainen on ja kirkas. Kaverilla on samanlainen vessassa ja se lakkasi vain kahteen kertaan. Se on haalistunut ja tuntuu jo karhealta. Mulla on kahden vuoden jälkeen vielä ihan samassa kuosissa. Pensselillä vedin varmaan jotain kymmenen kertaa ohuita kerroksia.

Onhan niitä, mutta olisihan se nostalgisempaakin saada ne suomeksi. Egmonthan tekee kyllä yhteistyötä muiden maiden kanssa, eli samalla kasaamisen vaivalla saavat helposti kääntökelpoista materiaalia useammallekin kielimarkkina-alueelle.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom